W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Zarządzenie Nr 599/2012 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 02 sierpnia 2012 r. w sprawie pow. komisji do przepr. post. o udzielenie zamów.publiczn.na wykonanie usługi pn.: "Wykonanie operatów szacun. określ. wartość prawa własności do dokonania aktualizacji wysokości opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego oraz wartość prawa użytkowania wieczystego do ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użyt. wieczystego w prawo własności dla nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego

 

 

ZARZĄDZENIE Nr 599/12


PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA

z dnia 2 sierpnia 2012 r.


w sprawie powołania komisji przetargowej


Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zarządza się, co następuje:


§ 1. Powołuję komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.:


Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość prawa własności do dokonania aktualizacji wysokości opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego oraz wartość prawa użytkowania wieczystego do ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności dla nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego


w trybie zapytania o cenę w składzie:


1. Dariusz Lenda - Przewodniczący Komisji,

2. Mariusz Rowiński - Członek Komisji

3. Grzegorz Szkodziński - Członek Komisji,

4. Agnieszka Wojtczak - Sekretarz Komisji


§ 2. Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.


§ 3. Określone w § 2 zadanie Komisja wykonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym wykonawcą.


§ 4. W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się wraz z upływem terminów na wniesienie przez wykonawcę odwołania.


§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej

Powiadom znajomego