W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Zarządzenie Nr 675/12 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 30 sierpnia 2012 r. w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Integracyjnego Żłobka Samorządowego Nr 2 w Wałbrzychu przy ul.Kasztelańskiej 5-7

 


ZARZĄDZENIE Nr 675/2012

PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA

z dnia 30 sierpnia 2012r.


 

w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Integracyjnego Żłobka Samorządowego Nr 2 w Wałbrzychu przy ul. Kasztelańskiej 5-7. 

Na podstawie art. 33 ust. 1, 3 i 5 ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), w związku z art. 7 pkt 3, art. 11 i 13-15 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) oraz art. 13 i 18 ustawy z dnia 4 lutego 2011r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz .U. z 2011r. Nr 45, poz. 235 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

§1.

Ogłaszam konkurs na stanowisko dyrektora Integracyjnego Żłobka Samorządowego Nr 2 w Wałbrzychu przy ul. Kasztelańskiej 5-7. 

§2.

Treść ogłoszenia stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

§3.

Wykonanie zarządzenia powierzam Kierownikowi Biura Edukacji i Wychowania.

§4.

Niniejsze zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 



Załącznik do Zarządzenia Nr 675/2012 z dnia 30.08.2012roku

OGŁOSZENIE KONKURSU NA STANOWISKO DYREKTORA INTEGRACYJNEGO ŻŁOBKA SAMORZĄDOWEGO NR 2 W WAŁBRZYCHU, UL. KASZTELAŃSKA 5-7.

Prezydent Miasta Wałbrzycha ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Integracyjnego Żłobka Samorządowego nr 2 w Wałbrzychu ul. Kasztelańska 5-7.

  1. Wymagania konieczne :

    a) obywatelstwo polskie;

    b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

    c) osoba która nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne;

    d) osoba która nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona oraz ograniczona;

    e) wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;

    f) wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi lub wykształcenie średnie i 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi;

    e) daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi.

  2. Wymagania dodatkowe :

    a) znajomość aktów prawnych dotyczących opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, prawa pracy, finansów publicznych, zamówień publicznych, postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, przepisów bhp i ppoż;

    b) umiejętność kierowania pracą zespołu i szybkiego podejmowania decyzji;

    c) obsługa komputera;

    d) zdolności organizacyjne, odpowiedzialność, systematyczność, kreatywność, komunikatywność, odporność na stres;

    e) umiejętność łagodzenia konfliktów.

  3. Zakres zadań dyrektora żłobka:

    a) organizowanie i nadzór prawidłowego funkcjonowania żłobka oraz kierowanie jego działalnością;

    b) zapewnienie dzieciom właściwej opieki pielęgnacyjnej, edukacyjnej i opiekuńczo- wychowawczej nad dziećmi z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb;

    c) organizacja i nadzór nad bezpiecznymi i higienicznymi warunkami dla dzieci oraz pracy dla podległego personelu;

    d) prowadzenie procesu rekrutacji i związanej z tym dokumentacji,

    e) właściwe i zgodne z przepisami dysponowanie środkami finansowymi;

    f) wykonywanie czynności związanych ze stosunkiem pracy podległego personelu;

    g) zawieranie umów z rodzicami (opiekunami prawnymi);

    h) pobieranie odpłatności za pobyt i wyżywienie dziecka w żłobku;

    i) zarządzanie powierzonym majątkiem i jego należyte zabezpieczenie;

    j) terminowe i rzetelne realizowanie zadań, w tym sporządzanie sprawozdawczości.

  4. Wymagane dokumenty.

    a) uzasadnienie przystąpienia do konkursu (list motywacyjny),

    b) życiorys wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej,

    c) koncepcję funkcjonowania i rozwoju placówki z uwzględnieniem jej specyfiki i możliwości finansowych gminy, celów funkcjonowania i sposobu ich realizacji,

    d) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,

    e) kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe;

    f) podpisane oświadczenie o pełniej zdolności do czynności prawnej oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;

    g) podpisane oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne;

    h) osoba, która wygra konkurs będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego "Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego;

    i) podpisane oświadczenie że kandydat nie był i nie jest pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;

    j) podpisane oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;

    k) poświadczenie dawania rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi;

    l) podpisana klauzula o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)".

  5. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i telefonem oraz z dopiskiem "dotyczy konkursu na dyrektora Integracyjnego Żłobka Samorządowego nr 2 w Wałbrzychu" w terminie do dnia 14 września 2012r., do godz. 15.30, na adres:Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu ul. Sienkiewicza 6-8. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną zawiadomieni telefonicznie lub poczta elektroniczną o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej nie później niż na trzy dni przed wyznaczoną datą rozmowy. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów: 074 66-55-298, 074 66-55-316.

Powiadom znajomego