Zarządzenie Nr 676/12 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 31 sierpnia 2012 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.: "Ubezpieczenie floty pojazdów Gminy Wałbrzych i jednostek podległych na rok 2012/2013 z możliwością przedłużenia do 2014r."
ZARZĄDZENIE Nr 676/12
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 31 sierpnia 2012 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zarządza się, co następuje:
§ 1. Powołuję komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.:
Ubezpieczenie floty pojazdów Gminy Wałbrzych i jednostek podległych na rok 2012/2013 z możliwością przedłużenia do 2014r.
w trybie przetargu nieograniczonego w składzie:
1. Aleksandra Winiarska - Przewodnicząca Komisji,
2. Daniel Bogdanowicz - Członek Komisji
3.Grzegorz Kuźnik - Członek Komisji
4. Ewa Łuczak - Członek Komisji,
5. Agnieszka Wojtczak - Sekretarz Komisji
§ 2. Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
§ 3. Określone w § 2 zadanie Komisja wykonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym wykonawcą.
§ 4. W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się wraz z upływem terminów na wniesienie przez wykonawcę odwołania.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej