Zarządzenie Nr 530/2012 Prezydenta Miasta Wałbrzych z dnia 03 lipca 2012 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 500/2012 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 26 czerwca 2012r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.: "Sprzątanie pomieszczeń biurowych Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu w latach 2012/2013"
ZARZĄDZENIE Nr 530/12
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 03 lipca 2012 r.
Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2010r. Dz.U. Nr 113 poz.759 z późn. zm. ), zarządza się co następuje:
§ 1. W zarządzeniu nr 500/12 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 26 czerwca 2012r. w sprawie powołania komisji przetargowej wprowadzam następujące zmiany:
-
§ 1 otrzymuje brzmienie:
"§ 1. Powołuję komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.:
Sprzątanie pomieszczeń biurowych Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu w latach 2012/2013
w trybie przetargu nieograniczonego w składzie:
1.Joanna Stypułkowska - Przewodnicząca Komisji
2.Andrzej Starostka - Członek Komisji
3.Marek Pałosz - Członek Komisji
4.Agnieszka Wojtczak - Sekretarz Komisji"
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania oraz podlega opublikowaniu w Biuletynie Informacji Publicznej.