Zarządzenie Nr 462/2012 Prezydenta Miasta Wałbrzych z dnia 19 czerwca 2012 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji pozostałych środków trwałych użyczonych do Fundacji "Markury" w Wałbrzychu przy ul. Beethovena 10
ZARZĄDZENIE NR 462/2012
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 19 czerwca 2012r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji pozostałych środków trwałych użyczonych do Fundacji "Merkury" w Wałbrzychu przy ul. Beethovena 10.
Na podstawie art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009r. Nr 152, poz. 1223 ze zm.) oraz Instrukcji Inwentaryzacyjnej wprowadzonej Zarządzeniem nr 994/10 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 23 listopada 2010r. zarządza się, co następuje:
§ 1.
Przeprowadzić inwentaryzację środków trwałych i pozostałych środków trwałych będących przedmiotem Umowy Użyczenia Nr 75/07 zawartej w dniu 26.01.2007r. (ze zm.) oraz Umowy Użyczenia Nr UM/WEiSS/I/6/6/6-B/2009 zawartej w dniu 21.01.2009r. (ze zm.) pomiędzy Gminą Wałbrzych a Fundacją "Merkury" w Wałbrzychu przy ul.Beethovena 10.
§ 2.
Inwentaryzację należy przeprowadzić w dniach od 20.07.2012r. do 27.07.2012r. według stanu na dzień 31.05.2012r. metodą spisu z natury.
§ 3.
1.Do przeprowadzenia inwentaryzacji powołuję zespół spisowy w składzie:
-
Anita Antoniewska - przewodnicząca
-
Kamilia Bylicka - członek
2.Arkusze spisu z natury pobierze przewodnicząca zespołu spisowego do dnia 20.07.2012r.
§ 4.
Zobowiązuję Stałą Komisję Inwentaryzacyjną do przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do Biura Finansowego - Referatu Ewidencji Inwestycji i Majątku oraz sprawozdania końcowego Komisji z przeprowadzonej inwentaryzacji Prezydentowi Miasta
w terminie 10 dni od daty zakończenia inwentaryzacji.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.