W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Zarządzenie Nr 300/2012 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 10 kwietnia 2012r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji środków trwałych oddanych w dzierżawę do Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodnia "Na Browarnej w Wałbrzychu przy ul. Browarnej 3

 

ZARZĄDZENIE NR 300/2012

PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA

z dnia 10 kwietnia 2012r.


w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji środków trwałych oddanych w dzierżawę do Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodnia "Na Browarnej w Wałbrzychu przy
ul. Browarnej 3.


Na podstawie Instrukcji Inwentaryzacyjnej wprowadzonej Zarządzeniem nr 994/10 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 23 listopada 2010r. oraz art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009r. Nr 152, poz. 1223 ze zm.) zarządza się, co następuje:

§ 1.

Przeprowadzić inwentaryzację środków trwałych będących przedmiotem Umowy Dzierżawy
Nr 72243/71a/07 zawartej w dniu 21.06.2007r. pomiędzy Gminą Wałbrzych a NZOZ Przychodnią "Na Browarnej" w Wałbrzychu przy ul. Browarnej 3.


§ 2.

Inwentaryzację należy przeprowadzić w dniach od dnia 2.05.2012r. do dnia 7.05.2012r. według stanu na dzień 31.03.2012r. metodą spisu z natury.


§ 3.

1.Do przeprowadzenia inwentaryzacji powołuję zespół spisowy w składzie:

        1. Anita Antoniewska - przewodnicząca

        2. Magdalena Król-Kwolek - członek

2.Arkusze spisu z natury pobierze przewodnicząca zespołu spisowego do dnia 2.05.2012r.


§ 4.

Zobowiązuję Stałą Komisję Inwentaryzacyjną do przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do Biura Finansowego - Referatu Ewidencji Inwestycji i Majątku oraz sprawozdania końcowego Komisji z przeprowadzonej inwentaryzacji Prezydentowi Miasta
w terminie 10 dni od daty zakończenia inwentaryzacji.


§ 5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.














Sporządziła: Anita Antoniewska

Powiadom znajomego