Zarządzenie Nr 299/2012 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 10 kwietnia 2012r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji środków trwałych oddanych w dzierżawę do Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Przychodnia Piaskowa Góra" w Wałbrzychu przy ul. Głównej 4
ZARZĄDZENIE NR 299/2012
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 10 kwietnia 2012r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji środków trwałych oddanych w dzierżawę do Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Przychodnia Piaskowa Góra" w Wałbrzychu przy
ul. Głównej 4.
Na podstawie Instrukcji Inwentaryzacyjnej wprowadzonej Zarządzeniem nr 994/10 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 23 listopada 2010r. oraz art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2009r. Nr 152, poz. 1223 ze zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1.
Przeprowadzić inwentaryzację środków trwałych będących przedmiotem Umowy Dzierżawy
Nr 596 zawartej w dniu 12.06.2007r. pomiędzy Gminą Wałbrzych a NZOZ "Przychodnia Piaskowa Góra" w Wałbrzychu przy ul. Głównej 4.
§ 2.
Inwentaryzację należy przeprowadzić w dniach od 28.05.2012r. do31.05.2012r. według stanu na dzień 31.03.2012r. metodą spisu z natury.
§ 3.
1.Do przeprowadzenia inwentaryzacji powołuję zespół spisowy w składzie:
-
Anita Antoniewska - przewodnicząca
-
Magdalena Król-Kwolek - członek
2.Arkusze spisu z natury pobierze przewodnicząca zespołu spisowego do dnia 28.05.2012r.
§ 4.
Zobowiązuję Stałą Komisję Inwentaryzacyjną do przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do Biura Finansowego - Referatu Ewidencji Inwestycji i Majątku oraz sprawozdania końcowego Komisji z przeprowadzonej inwentaryzacji Prezydentowi Miasta
w terminie 10 dni od daty zakończenia inwentaryzacji.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.
Sporządziła: Anita Antoniewska