Zarządzenie Nr 295/2012 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 10 kwietnia 2012r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.: "Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość przeznaczonych do sprzedaży nieruchomości stanowiących własność Gminy Wałbrzych oraz inwentaryzacji szkicowych budynków w nieruchomości wspólnej"
ZARZĄDZENIE Nr 295/12
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 10 kwietnia 2012 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zarządza się, co następuje:
§ 1. Powołuję komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.:
Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość przeznaczonych do sprzedaży nieruchomości stanowiących własność Gminy Wałbrzych oraz inwentaryzacji szkicowych budynków w nieruchomości wspólnej.
w trybie zapytania o cenę w składzie:
1. Dariusz Lenda - Przewodniczący Komisji,
2. Mariusz Rowiński - Członek Komisji
3. Grzegorz Szkodziński - Członek Komisji,
4. Agnieszka Wojtczak - Sekretarz Komisji
§ 2. Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
§ 3. Określone w § 2 zadanie Komisja wykonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym wykonawcą.
§ 4. W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się wraz z upływem terminów na wniesienie przez wykonawcę odwołania.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej