Zarządzenie Nr 197/2012 Prezydenta MiastaWałbrzycha z dnia 22 marca 2012r. w sprawie przekazania majątku będącego na stanie Gminy Wałbrzych do Biura Obsługi Jednostek Gminy Wałbrzych z siedzibą w Wałbrzychu
ZARZĄDZENIE NR 197/2012
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 22 marca 2012 roku
w sprawie przekazania majątku będącego na stanie Gminy Wałbrzych do Biura Obsługi Jednostek Gminy Wałbrzych z siedzibą w Wałbrzychu.
Na podstawie § 11 Regulaminu Organizacyjnego wprowadzonego Zarządzeniem nr 352/11 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 1 kwietnia 2011r. ze zmianami oraz Uchwały Nr XIX/164/11 Rady Miejskiej Wałbrzycha z dnia 27 października 2011r. zarządzam, co następuje:
§ 1.
Gmina Wałbrzych przekazuje majątek określony w załącznikach nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4 do niniejszego zarządzenia oraz:
-
należności krótkoterminowe - 74.950.682,36 zł (słownie: siedemdziesiąt cztery miliony dziewięćset pięćdziesiąt tysięcy sześćset osiemdziesiąt dwa złote 36/100)
w tym: rozliczenie z Urzędem Miejskim - 1.028.756,37 zł (słownie: jeden milion dwadzieścia osiem tysięcy siedemset pięćdziesiąt sześć złotych 37/100)
-
zobowiązania krótkoterminowe i fundusze specjalne w tym:
-
pozostałe zobowiązania - 16.904.627,34 zł (słownie: szesnaście milionów dziewięćset cztery tysiące sześćset dwadzieścia siedem złotych 34/100)
-
sumy obce - 56.108.003,70 zł (słownie: pięćdziesiąt sześć milionów sto osiem tysięcy trzy złote 70/100)
-
zakładowy fundusz świadczeń socjalnych - 736.772,67 zł (słownie: siedemset trzydzieści sześć tysięcy siedemset siedemdziesiąt dwa złote 67/100)
-
inne fundusze - 1.199.671,35 zł (słownie: jeden milion sto dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy sześćset siedemdziesiąt jeden złotych 35/100).
§ 2.
Przekazanie majątku określonego w załącznikach nr 1 nr 2, nr 3 i nr 4 zostanie udokumentowane protokołami przekazania - przejęcia.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.
Sporządziła:
Jolanta Marciniec