Zarządzenie nr 115/12 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 14 lutego 2012r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.: ""Remont korytarzy i klatek chodowych w budynku przy ul. Kopernika 2 w Wałbrzychu"
ZARZĄDZENIE Nr 115/12
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 14 lutego 2012 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zarządza się co następuje:
§ 1. Powołuję komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.:
"Remont korytarzy i klatek chodowych w budynku przy ul. Kopernika 2 w Wałbrzychu"
w trybie przetargu nieograniczonego w składzie:
1. Ernest Truszkowski - Przewodniczący Komisji,
2. Marek Koszycki - Członek Komisji
3. Joanna Stypułkowska - Członek Komisji,
4. Marek Pałosz - Sekretarz Komisji
§ 2. Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
§ 3. Określone w §2 zadanie Komisja wykonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym wykonawcą.
§ 4. W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się wraz z upływem terminów na wniesienie przez wykonawcę odwołania.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej