Zarządzenie nr 114/12 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 13 lutego 2012r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.: "Wykonanie robót dodatkowych w obiektach 3,5,6 dot. zadania "Rewitalizacja i adaptacja na cele kulturalne byłej KWK Julia - Zadanie 1 projektu PW Stara Kopalnia"
ZARZĄDZENIE Nr 114/12
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 13 lutego 2012 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zarządza się co następuje:
§ 1. Powołuję komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.:
Wykonanie robót dodatkowych w obiektach 3,5,6 dot. zadania "Rewitalizacja i adaptacja na cele kulturalne byłej KWK Julia - Zadanie 1 projektu PW Stara Kopalnia" POIS.11.01.00-00-005/0/ w ramach działania 11.1 Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o znaczeniu ponadregionalnym priorytet XI Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.
w trybie z wolnej ręki w składzie:
1. Karol Grzondziel - Przewodniczący Komisji,
2. Jan Jedrasik - Członek Komisji
3. Anna Perwejnis - Członek Komisji,
4. Marek Pałosz - Sekretarz Komisji
§ 2. Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji podpisania umowy z wykonawcą po przeprowadzonych negocjacjach
§ 3. Określone w §2 zadanie Komisja wykonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym wykonawcą.
§ 4. W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się wraz z upływem terminów na wniesienie przez wykonawcę odwołania.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej