Zarządzenie nr 81/2012 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 02 lutego 2012 r. w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie uslugi pn.: "Udzielenie kredytu długoterminowego Gminie Wałbrzych w kwocie 29.110.484,00 zł. na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych kredytów"
ZARZĄDZENIE Nr 81/12
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 02 lutego 2012 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity z 2010r.Dz. U. Nr 113, poz.759 ze zm.)
z a r z ą d z a m c o n a s t ę p u j e:
§ 1
Powołuję komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego na wykonanie usługi pn.:
Udzielenie kredytu długoterminowego Gminie Wałbrzych w kwocie 29.110.484,00 zł. na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych kredytów
w trybie przetargu nieograniczonego w składzie:
1. Katarzyna Jarocka - Przewodniczący Komisji,
2. Marzena Stokłosa - Członek Komisji
3. Patrycja Kowalska - Członek Komisji,
4. Marek Pałosz - Sekretarz Komisji
§ 2
Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
§ 3
Określone w §2 zadanie Komisja wykonywać będzie do czasu podpisania umowy
z wybranym wykonawcą.
§ 4
W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się wraz
z upływem terminów na wniesienie przez wykonawcę odwołania.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej