Zarządzenie nr 79/2012 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 01 lutego 2012 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.: "Świadczenie usług telekomunikacyjnych i usługi dostępu do internetu dla Gminy Wałbrzych i jednostek podległych"
Zarządzenie Nr 79/12
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 01 lutego 2012 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity z 2010r.Dz. U. Nr 113, poz.759 ze zm.)
z a r z ą d z a m c o n a s t ę p u j e:
§ 1
Powołuję komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego na wykonanie usługi pn.:
Świadczenie usług telekomunikacyjnych i usługi dostępu do internetu dla Gminy Wałbrzych i jednostek podległych.
w trybie przetargu nieograniczonego w składzie:
1. Ernest Truszkowski - Przewodniczący Komisji,
2. Marek Koszycki - Członek Komisji,
3. Joanna Stypułkowska - Członek Komisji,
4. Maciej Kosiba - Sekretarz Komisji
§ 2
Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
§ 3
Określone w §2 zadanie Komisja wykonywać będzie do czasu podpisania umowy
z wybranym wykonawcą.
§ 4
W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się wraz
z upływem terminów na wniesienie przez wykonawcę odwołania.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej