Zarządzenie nr 75/2012 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 27 stycznia 2012 r. w sprawie powołania zespołu ds. przygotowania wdrożenia systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, zgodnie z założeniami ustawy z dnia 1 lipca 2011 roku o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw
ZARZĄDZENIE Nr 75/2012
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 27 stycznia 2012r.
w sprawie powołania zespołu ds. przygotowania wdrożenia systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, zgodnie z założeniami ustawy z dnia 1 lipca 2011 roku o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw
Na podstawie art. 33 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U z 2001 r. Nr 1591 z późn.zm.) i § 11 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu wprowadzonego Zarzadzeniem Nr 352/11 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 1 kwietnia 2011r. zarządza się, co następuje:
§ 1.
Powołuję zespół w składzie:
-
Aleksandra Winiarska - Biuro Nadzoru nad Mieniem i Wspólnot Mieszkaniowych - osoba odpowiedzialna za organizację prac zespołu
-
Piotr Muller - Biuro Informatyki,
-
Joanna Pawłowska-Rybak - Biuro Podatków i Opłat Lokalnych,
-
Daniel Bogdanowicz - Biuro Nadzoru nad Mieniem i Wspólnot Mieszkaniowych,
-
Irena Klim - Biuro Gospodarki Nieruchomościami,
-
Wojciech Karczewski - Biuro Promocji Miasta,
-
Daniela Dębek - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta,
-
Szymon Heretyk - Miejski Zakład Usług Komunalnych,
§ 2.
Zadaniem zespołu określonego w § 1 będzie przygotowanie wdrożenie systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, zgodnie z założeniami ustawy z dnia 1 lipca 2011 roku o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Z 2011 roku Nr 152 poz.897).
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.