W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Zarządzenie nr 75/2012 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 27 stycznia 2012 r. w sprawie powołania zespołu ds. przygotowania wdrożenia systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, zgodnie z założeniami ustawy z dnia 1 lipca 2011 roku o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw

 

ZARZĄDZENIE Nr 75/2012

PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA

z dnia 27 stycznia 2012r.



w sprawie powołania zespołu ds. przygotowania wdrożenia systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, zgodnie z założeniami ustawy z dnia 1 lipca 2011 roku o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw



Na podstawie art. 33 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U z 2001 r. Nr 1591 z późn.zm.) i § 11 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu wprowadzonego Zarzadzeniem Nr 352/11 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 1 kwietnia 2011r. zarządza się, co następuje:



§ 1.


Powołuję zespół w składzie:

  1. Aleksandra Winiarska - Biuro Nadzoru nad Mieniem i Wspólnot Mieszkaniowych - osoba odpowiedzialna za organizację prac zespołu

  2. Piotr Muller - Biuro Informatyki,

  3. Joanna Pawłowska-Rybak - Biuro Podatków i Opłat Lokalnych,

  4. Daniel Bogdanowicz - Biuro Nadzoru nad Mieniem i Wspólnot Mieszkaniowych,

  5. Irena Klim - Biuro Gospodarki Nieruchomościami,

  6. Wojciech Karczewski - Biuro Promocji Miasta,

  7. Daniela Dębek - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta,

  8. Szymon Heretyk - Miejski Zakład Usług Komunalnych,



§ 2.


Zadaniem zespołu określonego w § 1 będzie przygotowanie wdrożenie systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, zgodnie z założeniami ustawy z dnia 1 lipca 2011 roku o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Z 2011 roku Nr 152 poz.897).


§ 3.


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.

Powiadom znajomego