Zarządzenie nr 58/2012 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.: " "Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość zeznaczonych do sprzedaży nieruchomości stanowiących własność Gminy Wałbrzych oraz inwentaryzacji szkicowych budynków dla potrzeb określenia udziałów w nieruchomości wspólnej"
ZARZĄDZENIE Nr 58/12
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 23 stycznia 2012 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.) z a r z ą d z a się c o n a s t ę p u j e:
§ 1.
Powołuję komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.:
"Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość przeznaczonych do sprzedaży nieruchomości stanowiących własność Gminy Wałbrzych oraz inwentaryzacji szkicowych budynków dla potrzeb określenia udziałów w nieruchomości wspólnej"
w trybie zapytania o cenę w składzie:
-
Dariusz Lenda - Przewodniczący Komisji
-
Mariusz Rowiński - Członek Komisji
-
Grzegorz Szkodziński - Członek Komisji
-
Agnieszka Wojtczak - Sekretarz Komisji
§ 2.
Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
§ 3.
Określone w §2 zadanie Komisja wykonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym wykonawcą.
§ 4.
W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się wraz z upływem terminów na wniesienie przez wykonawcę odwołania.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega opublikowaniu w Biuletynie Informacji Publicznej.