W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Zarządzenie nr 55/2012 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 20 stycznia 2012 r. w sprawie powołania komisji konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej "Biblioteka pod Atlantami" w Wałbrzychu 

 

Zarządzenie Nr 55/2012
Prezydenta Miasta Wałbrzych

z dnia 20 stycznia 2012 r.

w sprawie powołania komisji konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej "Biblioteka pod Atlantami" w Wałbrzychu 

Na podstawie art. 16 ust. 4 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz.U. z 2001 r. nr 13 poz. 123 ze zm.) zarządza się co następuje: 

§ 1. 1. W celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej "Biblioteka pod Atlantami" w Wałbrzychu powołuję komisję konkursową w następującym składzie: 

1. Maria Majewska  - Przewodnicząca Komisji, 

2. Elżbieta Klisz - Członek Komisji,

3. Magdalena Kulpińska - Członek Komisji, 

4. Anna Duńczyk- Szulc  - Członek Komisji, 

5. Agnieszka Grzeszczuk - Członek Komisji, 

6. Krystyna Osiewała - Członek Komisji,

7. Dorota Kostencka - Członek Komisji,

8. Alicja Leszczyńska - Członek Komisji.

2. Obsługę organizacyjną Komisji zapewnia Biuro Spraw Pracowniczych Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.

§ 2. Regulamin konkursu określa załącznik nr 1 do zarządzenia.

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta. 

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega opublikowaniu w Biuletynie Informacji Publicznej. 



 

Regulamin konkursu

na stanowisko Dyrektora Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej

"Biblioteka pod Atlantami" w Wałbrzychu.



§ 1

  1. Celem Regulaminu jest ustalenie zasad przeprowadzenia konkursu i rozpatrywania ofert kandydatów do pracy na stanowisku Dyrektora Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej "Biblioteka pod Atlantami" w Wałbrzychu.

  2. Członkowie Komisji przed przystąpieniem do pracy składają pisemne oświadczenie, iż nie przystępują do konkursu jako kandydaci, jak również nie są małżonkiem, krewnym lub powinowatym takiej osoby, albo pozostają wobec niej w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do ich obiektywizmu i bezstronności. W przypadku wystąpienia tych okoliczności Przewodniczący Komisji lub upoważniona przez niego osoba, informuje o tym Prezydenta Miasta, który podejmuje decyzje o wyłączeniu członka komisji z jej składu i powołaniu innej osoby.


§ 2

  1. Kandydata na stanowisko Dyrektora Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej "Biblioteka pod Atlantami" w Wałbrzychu wyłania się w drodze konkursu.

  2. Ogłoszenie o konkursie zawiera:

    1) nazwę instytucji kultury,

    2) wymagania kwalifikacyjne kandydatów określone przez organizatora i sposób ich dokumentowania,

    3) termin i miejsce złożenia przez kandydatów dokumentów o przystąpieniu do konkursu,

    4) informację o konieczności załączenia koncepcji funkcjonowania Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej "Biblioteka pod Atlantami" w Wałbrzychu.


§ 3

  1. Postępowanie konkursowe prowadzi komisja konkursowa powołana zarządzeniem Prezydenta Miasta Wałbrzycha nr 55/2012 z dnia 20 stycznia 2012r. Pracami komisji konkursowej kieruje przewodniczący komisji wyznaczony przez organizatora.

  2. Do zadań komisji należy:

    1) określenie kryteriów oceny przydatności kandydata,

    2) przeprowadzenie postępowania konkursowego,

    3) sporządzenie protokołów z posiedzeń komisji,

    4) przekazanie wyników konkursu wraz z jego dokumentacją organizatorowi.

  3. Z czynności Komisji sporządzany jest protokół.

  4. Dokument określający kryteria oceny kandydata załącza się do protokołu.

  5. Komisja podejmuje uchwały zwykłą większością głosów, w głosowaniu jawnym.

  6. Komisja prowadzi konkurs, jeżeli w posiedzeniu bierze udział co najmniej 2/3 członków komisji

  7. Protokół z posiedzenia komisji, zawierający informacje o przebiegu obrad i podjętych uchwałach, podpisują członkowie komisji obecni na posiedzeniu. Protokół jest jawny.


§ 4

  1. Posiedzenie Komisji odbywa się nie później niż w ciągu 20 dni roboczych od upływu terminu składania ofert przez kandydatów, wskazanego w ogłoszeniu o konkursie.

  2. Przewodniczący Komisji ustala termin i miejsce posiedzenia komisji, o czym powiadamia na piśmie członków Komisji oraz kandydatów.

§ 5

  1. Komisja rozpoczyna postępowanie konkursowe od sprawdzenia, czy oferty złożone zostały w terminie i zawierają wszystkie wskazane w ogłoszeniu o konkursie dokumenty oraz czy z dokumentów tych wynika, że kandydat spełnia wymagania wskazane w ogłoszeniu o konkursie.

  2. Oferty podlegają odrzuceniu, a kandydaci nie są dopuszczeni do dalszego postępowania konkursowego w przypadkach gdy:

    1) oferta została złożona po terminie, lub

    2) oferta nie zawiera wszystkich wskazanych w ogłoszeniu o konkursie dokumentów, lub

    3) ustalenia, że kandydat nie spełnia wymagań wskazanych w ogłoszeniu o konkursie.

  3. Komisja podejmuje uchwałę określającą dopuszczenie lub niedopuszczenie do dalszego postępowania poszczególnych kandydatów. Przewodniczący Komisji informuje kandydatów o podjętej uchwale w dniu otwarcia ofert.

  4. Kandydat niedopuszczony do dalszego etapu postępowania konkursowego, może wnioskować o pisemne uzasadnienie przyczyn odrzucenia oferty.


§ 6

  1. Komisja dokonuje merytorycznej oceny kandydatów dopuszczonych do dalszego postępowania konkursowego zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny. Ocenie podlega w szczególności prezentacja koncepcji funkcjonowania Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej "Biblioteka pod Atlantami" w Wałbrzychu.

  2. Komisja przeprowadza z kandydatem rozmowę.

  3. Komisja wyłania kandydata na stanowisko dyrektora w głosowaniu jawnym. Każdy z członków komisji dysponuje jednym głosem.

  4. Rekomendację do zatrudnienia otrzymuje kandydat, który uzyska największą liczbę głosów.


§ 7

  1. Komisja ze swoich czynności sporządza protokół i przekazuje go organizatorowi wraz z dokumentacją rekomendowanego kandydata .

  2. Komisja podlega rozwiązaniu z dniem podjęcia przez organizatora decyzji o powołaniu Dyrektora lub odrzuceniu rekomendacji.

Powiadom znajomego