Zarządzenie nr 29/2012 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 12 stycznia 2012 r. w sprawie udzielenia pełnomocnictwa do reprezentowania Gminy Wałbrzych
ZARZĄDZENIE Nr 29/2012 . .
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 12 stycznia 2012r. dddd
w sprawie udzielenia pełnomocnictwa do reprezentowania Gminy Wałbrzych
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym
(tekst jednolity Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), oraz na podstawie art. 95 Kodeksu Cywilnego zarządzam co następuje:
§ 1
Udzielam Pani
Imię Barbarze
Nazwisko Stefanowicz
PESEL *
pełnomocnictwa do reprezentowania Gminy Wałbrzych na rocznych zebraniach wspólnot mieszkaniowych, w których Gmina Wałbrzych posiada udział w nieruchomości wspólnej zdefiniowanej w art. 3 ust 2 ustawy o własności lokali z dnia 24 czerwca 1994 r. (Dz. U. Nr 80,
poz. 903 z 2000 r. - tekst jednolity z późn. zm) w następującym zakresie:
-
uchwalenia rocznego planu gospodarczego zarządu nieruchomością wspólną,
-
uchwalenia wysokości zaliczek na pokrycie kosztów zarządu nieruchomością wspólną,
-
przyjęcia sprawozdania zarządu i podjęcia uchwał w przedmiocie udzielenia absolutorium,
-
ocena pracy zarządu lub zarządcy, któremu zarząd nieruchomością wspólną powierzono,
-
uchwalenia składu osobowego zarządu nieruchomością wspólną,
-
ustalenia wynagrodzenia zarządu lub zarządcy nieruchomości wspólnej,
-
uchwalenia planu remontów nieruchomości wspólnej,
-
składania, w uzasadnionych przypadkach wniosków o zawieszenie funduszu remontowego,
-
podjęcia uchwał w sprawach remontów części wspólnych budynku, ustalenie sposobu finansowania remontu tj.: ze środków zgromadzonych na koncie funduszu remontowego lub ze środków zgromadzonych na koncie funduszu remontowego i zaciągniętego na ten cel kredytu w banku lub ze środków zaciągniętego na ten cel kredytu w banku,
-
podjęcia uchwał w sprawach wypowiedzenia umowy rachunku bankowego i upoważnienia administratora do zawarcia umowy z wybranym przez Wspólnotę Mieszkaniową bankiem,
-
podjęcia uchwał w sprawach udzielenia pełnomocnictwa do zastępowania Wspólnoty Mieszkaniowej przed organami podatkowymi,
-
podjęcia uchwał w sprawach ubezpieczenia wspólnoty od OC oraz ubezpieczenia nieruchomości wspólnej
od zdarzeń losowych, -
podjęcia uchwał w sprawach dotyczących zaległości właścicieli lokali wobec wspólnoty,
-
podjęcia uchwał w sprawach nabycia od Gminy gruntu w celu spełnienia wymagań dla działki budowlanej,
-
podjęcia uchwał w sprawach ustalenia zasad rozliczań wody dostarczanej do nieruchomości oraz rozliczania energii cieplnej,
-
podjęcia uchwał w sprawach uregulowania niedoborów finansowych, powstałych na koncie kosztów zarządu, poprzez przypisy jednorazowe,
-
podjęcia uchwał w sprawach porozumień zawieranych pomiędzy właścicielami sąsiednich nieruchomości
w przypadku wspólnego opomiarowania zużycia wody, ciepła, energii elektrycznej itp., -
podjęcia uchwał w sprawach przyjęcia regulaminu porządku domowego,
-
podjęcia uchwał w sprawach założenia rachunku bankowego wspólnoty, przyjęcia zasad pozaksięgowej ewidencji kosztów, uzyskania numerów NIP oraz REGON, udzielenia pełnomocnictwa dla administratora do dysponowania środkami zgromadzonymi na rachunku bankowym w celu pokrycia kosztów obciążających Wspólnotę, wynikających z realizacji podjętych przez Wspólnotę uchwał i zawartych umów,
-
podjęcia uchwały w sprawie określenia granic nieruchomości wspólnej,
-
podjęcia uchwały w sprawie powierzenia administrowania nieruchomością wspólną i upoważnienia Zarządu Wspólnoty do podpisania umowy o administrowanie,
-
przyjęcia uchwały w sprawie Regulaminu Wspólnoty Mieszkaniowej, bądź zobowiązanie Zarządu Wspólnoty do opracowania projektu regulaminu i przedstawieniu go na najbliższym zebraniu Wspólnoty,
-
podjęcia uchwał w sprawie upoważnienia radcy prawnego lub zarządcy do zastępowania Wspólnoty Mieszkaniowej przed sądami powszechnymi we wszystkich instancjach oraz organami egzekucyjnymi w sprawach windykacji należności z tytułu kosztów zarządu nieruchomością wspólną, opłat z tytułu funduszu remontowego i innych oraz uchwał w sprawie ponoszenia kosztów postępowań przed sądami i organami egzekucji,
-
podjęcia uchwał w sprawach upoważnienia osoby wskazanej przez zarządcę, do wystąpienia w imieniu Wspólnoty do zarządcy drogi, o wyrażenie zgody na zajęcie pasa drogowego,
-
podjęcia uchwał w sprawach upoważnienia zarządcy nieruchomości do archiwizowania i brakowania dokumentacji stanowiącej własność Wspólnoty Mieszkaniowej, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
§ 2
Pełnomocnictwo ważne jest do 31 marca 2012 r.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
*Wyłączenie na podstawie art. 5 ust. 2 ustawy o dostępie do informacji publicznej w związku z ochroną danych osobowych.