W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Zarządzenie nr 1396/11 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 09 grudnia 2011r. w sprawie powołania komisji konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Muzeum w Wałbrzychu 

 

Zarządzenie Nr 1396/2011
Prezydenta Miasta Wałbrzycha

z dnia 09 grudnia 2011r.

w sprawie powołania komisji konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Muzeum w Wałbrzychu 

Na podstawie § 11 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu zarządzam co następuje: 

§ 1. W celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Muzeum w Wałbrzychu powołuję komisję konkursową w następującym składzie: 

1. Robert Hadaś  - Przewodniczący Komisji, 

2. Elżbieta Klisz - Członek Komisji, 

3. Jan Jędrasik  - Członek Komisji, 

4. Maria Majewska - Członek Komisji,

5. Maria Karkosz  - Sekretarz Komisji. 

§ 2. Regulamin pracy komisji konkursowej określa załącznik nr 1 do zarządzenia. 

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta 

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega opublikowaniu w Biuletynie Informacji Publicznej.


 

    Załącznik do Zarządzenia nr 1396/2011

    Prezydenta Miasta Wałbrzycha

    w sprawie powołania

    Komisji konkursowej w celu przeprowadzenia

    konkursu na stanowisko dyrektora

    Muzeum w Wałbrzychu

    Regulamin Komisji konkursowej

§ 1


  1. Celem Regulaminu jest ustalenie zasad pracy Komisji Konkursowej, zwanej dalej Komisją, przy rozpatrywaniu ofert kandydatów do pracy na stanowisku Dyrektora Muzeum w Wałbrzychu.

  2. Członkowie Komisji przed przystąpieniem do pracy składają pisemne oświadczenie, iż nie przystępują do konkursu jako kandydaci, jak również nie są małżonkiem, krewnym lub powinowatym takiej osoby, albo pozostają wobec niej w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do ich obiektywizmu i bezstronności. W przypadku wystąpienia tych okoliczności Przewodniczący Komisji lub upoważniona przez niego osoba, informuje o tym Prezydenta Miasta, który podejmuje decyzje o wyłączeniu członka komisji z jej składu i powołaniu innej osoby.

  3. Ilekroć w regulaminie jest mowa o:

    1) Komisji Konkursowej - należy przez to rozumieć Komisje powołaną zarządzeniem nr 1396/2011 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 09 grudnia 2011r. w sprawie powołania komisji konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Muzeum w Wałbrzychu

    2) Prezydencie - należy przez to rozumieć Prezydenta Miasta Wałbrzycha,

    3) Członku Komisji Konkursowej - należy przez to rozumieć osoby powołane przez prezydenta Miasta Wałbrzycha w skład Komisji zgodnie z zarządzeniem


§ 2


  1. Posiedzenia Komisji każdorazowo zwołuje Przewodniczący lub w uzasadnionych przypadkach upoważniona przez Niego osoba ze składu Komisji.

  2. Pierwsze posiedzenie Komisji Przewodniczący zwołuje nie później niż w ciągu 7 dni kalendarzowych od upływu terminu do składania ofert.

  3. Posiedzenie Komisji może się odbyć przy udziale co najmniej 3 członków.

  4. Komisja podejmuje uchwały zwykłą większością głosów w głosowaniu jawnym w obecności Przewodniczącego.

  5. Każdy z członków Komisji głosuje w odniesieniu do każdego kandydata tylko raz. Jeżeli liczba głosów za i przeciw oddanych na więcej niż jednego kandydata jest taka sama decyduje głos przewodniczącego Komisji.

  6. Protokół z posiedzenia Komisji podpisują wszyscy członkowie Komisji obecni na posiedzeniu komisji. Wyciągi z protokołu podpisuje Przewodniczący Komisji.

§ 3

Do zadań Komisji należy:


  1. Dokonanie analizy dokumentów polegające na zapoznaniu się z aplikacjami nadesłanymi przez kandydatów,

  2. Wstępna ocena kandydatów na podstawie analizy formalnej dokumentów i określenie przydatności kandydatów do pracy na stanowisku dyrektora Muzeum w Wałbrzychu.

  3. Sporządzenie protokołu zawierającego listę kandydatów dopuszczonych do dalszego etapu naboru.

  4. Sporządzenie protokołu i powiadomienie listowne kandydatów nie zakwalifikowanych do kolejnego etapu konkursu.

  5. Przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami i obejrzenie prezentacji multimedialnej przygotowanej przez kandydata,

  6. Wyłonienie kandydata w drodze głosowania i przygotowanie rekomendacji do zatrudnienia.

§ 4


  1. W terminie do 5 dni kalendarzowych od zakończenia konkursu Przewodniczący przekazuje Prezydentowi protokół zawierający wyniki konkursu oraz całą dokumentację konkursową.

  2. Postępowanie konkursowe zostaje zamknięte w dniu powołania dyrektora Parku Wielokulturowego Stara Kopalnia.


Powiadom znajomego