Zarządzenie nr 1346/2011 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 30 listopada 2011r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.: "Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu"
ZARZĄDZENIE Nr 1346/2011
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 30 listopada 2011r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1.
Powołuję komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.
w trybie zapytania o cenę w składzie:
1) Piotr MÄ‚Ä?ller - Przewodniczący Komisji,
2) Agnieszka Woźnicka - Członek Komisji,
3) Grzegorz Ojrzanowski - Członek Komisji,,
4) Maciej Kosiba - Sekretarz Komisji.
§ 2.
Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji podpisania umowy z wykonawcą po przeprowadzonych negocjacjach.
§ 3.
Określone w § 2 zadanie Komisja wykonywać będzie do czasu podpisania umowy
z wybranym wykonawcą.
§ 4.
W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się
wraz z upływem terminów na wniesienie przez wykonawcę odwołania.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.