Zarządzenie nr 1305/2011 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 10 listopada 2011r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej środków trwałych i pozostałych środków trwałych w Straży Miejskiej w Wałbrzychu
ZARZĄDZENIE NR 1305/2011
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 10 listopada 2011r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej środków trwałych i pozostałych środków trwałych w Straży Miejskiej w Wałbrzychu.
Na podstawie art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity
z 2009 roku DZ. U. Nr 152, poz. 1223 ze zm.), Uchwały Nr XVIII/156/11 Rady Miejskiej Wałbrzycha z dnia 29 września 2011r. w sprawie likwidacji jednostki budżetowej pn."Straż Miejska w Wałbrzychu" oraz na podstawie Instrukcji Inwentaryzacyjnej wprowadzonej Zarządzeniem Prezydenta Miasta Wałbrzycha Nr 994/10 z dnia 23 listopada 2010r. zarządzam, co następuje:
§ 1.
Przeprowadzić inwentaryzację środków trwałych i pozostałych środków trwałych będących własnością Straży Miejskiej w Wałbrzychu oraz oddanych do Straży Miejskiej na podstawie Umowy Użyczenia nr UM/BZK/I/15/3/15-B/2011 z dnia 30.06.2011r.; Umowy Użyczenia
nr UM/WSOiA/I/493/170/438-W/2008 z dnia 6.03.2008r.; Umowy Użyczenia
nr UM/BZK/I/7/1/7-B/2010 z dnia 9.09.2010r. i Porozumienia 695/06 z dnia 27.06.2006r. zawartych między Gminą Wałbrzych a Strażą Miejską w Wałbrzychu.
§ 2.
Inwentaryzację należy przeprowadzić w dniach od 1.01.2012r. do 15.01.2012r. wg stanu na dzień 31.12.2011r. metodą spisu z natury.
§ 3.
Do przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej powołuję zespół spisowy
w składzie:
1.Anita Antoniewska - przewodnicząca /UM/
2.Mirosław Matiaszkiewicz - członek /UM/
3.Zdzisław Skarbek - członek/SM/
§ 4.
Zespół spisowy czynię odpowiedzialnym za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.