Zarządzenie nr 1293/2011 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 08 listopada 2011r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w kasie Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu przy Pl. Magistrackim 1
Zarządzenie nr 1293/11
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 8 listopada 2011 roku
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w kasie Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu przy Pl. Magistrackim 1.
Na podstawie § 7 pkt 2 oraz § 12 pkt 3 instrukcji inwentaryzacyjnej wprowadzonej Zarządzeniem nr 994/10 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 23 listopada 2010r. zarządzam, co następuje:
§ 1.
Przeprowadzić inwentaryzację zdawczo-odbiorczą w kasie Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu przy Pl. Magistrackim 1.
§ 2.
Inwentaryzację należy przeprowadzić w dniu 09.11.2011r. wg stanu na dzień 09.11.2011r. metodą spisu z natury.
§ 3.
Do przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej powołuję zespół spisowy w składzie:
-
Anita Antoniewska - przewodnicząca
-
Urszula Kucharska - członek
W dniu 09.11.2011r. osobą zdającą jest Pani Danuta Borkowska, osobą przejmującą jest Pani Ewa Surówka.
§ 4.
Szkolenie zespołu spisowego zostanie przeprowadzone w dniu 08.11.2011r. o godz. 8.30 w pokoju nr 2 /Ratusz/.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.