Zarządzenie nr 1254/2011 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 21 października 2011r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie roboty budowlanej pn.: "Modernizacja obiektów użyteczności publicznych w Wałbrzychu" w zakresie termomodernizacji dachu papowego segmentu A i C oraz modernizacji kotłowni w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 przy ul. Poznańskiej 8 w Wałbrzychu"
ZARZĄDZENIE Nr 1254/2011
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 21 października 2011r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2010r. nr 113, poz. 759)
z a r z ą d z a m c o n a s t ę p u j e:
§ 1
Powołuję komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie roboty budowlanej pn.:
"Modernizacja obiektów użyteczności publicznych w Wałbrzychu" w zakresie termomodernizacji dachu papowego segmentu A i C oraz modernizacji kotłowni w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 5 przy ul. Poznańskiej 8 w Wałbrzychu.
w trybie z wolnej ręki w składzie:
1. Marzena Karolewska - Przewodnicząca Komisji,
2. Jerzy Musiał - Członek Komisji,
3. Marta Winiarska - Członek Komisji,,
4. Marek Pałosz - Sekretarz Komisji.
§ 2
Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji podpisania umowy z wykonawcą po przeprowadzonych negocjacjach.
§ 3
Określone w § 2 zadanie Komisja wykonywać będzie do czasu podpisania umowy
z wybranym wykonawcą.
§ 4
W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się
wraz z upływem terminów na wniesienie przez wykonawcę odwołania.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.