W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Zarządzenie nr 1250/11 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 18 października 2011r. w sprawie zmiany Zarządzenia 1135/2011 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 15 września 2011r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji pozostałych środków trwałych Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 

Zarządzenie nr 1250/11

Prezydenta Miasta Wałbrzycha

z dnia 18 października 2011r.

 

w sprawie zmiany Zarządzenia 1135/2011 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia
15 września 2011r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji pozostałych środków trwałych Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.


Na podstawie art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity
z 2009 roku Dz. U. Nr 152, poz. 1223 ze zm.) oraz na podstawie Instrukcji Inwentaryzacyjnej wprowadzonej Zarządzeniem Prezydenta Miasta Wałbrzycha Nr 994/10 z dnia 23 listopada 2010r. zarządzam, co następuje:


§ 1.


W Zarządzeniu nr 1135/2011 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 15 września 2011r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji pozostałych środków trwałych Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu wprowadza się następujące zmiany:


1).§2 otrzymuje brzmienie:

"§2. Inwentaryzację należy przeprowadzić w okresie od 3.10.2011r. do 15.11.2011r. wg stanu na dzień 01.10.2011r. metodą spisu z natury."


2).§3 otrzymuje brzmienie:

"§3.Do przeprowadzenia inwentaryzacji, o której mowa w §1 i §2 ustalam pola spisowe i powołuję do pracy zespoły spisowe w składzie:


1. Pole spisowe nr 1:


Ratusz - Asystent Prezydenta Miasta; Biuro Promocji Miasta; Biuro Prawne; Samodzielne Stanowiska ds Obsługi Rady Miejskiej; Biuro Organizacyjne - Referat Organizacyjny, Referat Zamówień Publicznych; Biuro Informatyki; Biuro Spraw Pracowniczych; Skarbnik Miasta; Biuro Budżetu; Główny Księgowy; Biuro Finansowe; Biuro Windykacji; Biuro Obsługi Inwestorów i Przedsiębiorczości; Samodzielne Stanowiska ds Inwentaryzacji

ul. Matejki 2 - Biuro Spraw Pracowniczych - Archiwum

ul. Matejki 1 - Biuro Organizacyjne - drukarz

ul. Matejki 1 - Biuro Organizacyjne - Referat Spraw Obywatelskich


Zespół spisowy:

1. Anita Antoniewska - przewodnicząca

2. Barbara Wójcik - członek

3. Danuta Kocan - członek


2. Pole spisowe nr 2:


ul. Sienkiewicza - Biuro Dochodów Niepodatkowych; Biuro Księgowości Podatkowej; Biuro Wymiaru Podatków i Opłat Lokalnych; Biuro Obsługi Klienta


Zespół spisowy:

1.Dorota Stankiewicz - przewodnicząca

2.Dorota Zdobylak - członek


3. Pole spisowe nr 3:


ul. Matejki 1 - Biuro Gospodarki Przestrzennej i Środowiska - Referat Planowania Przestrzennego;

Biuro Gospodarki Nieruchomościami; Biuro Lokalowe; Biuro Nadzoru nad Mieniem i Wspólnot Mieszkaniowych;

ul. Limanowskiego - Biuro Gospodarki Przestrzennej i Środowiska - Referat Ochrony i Kształtowania Środowiska

ul. Dmowskiego - Biuro Obrotu Lokalami;


Zespół spisowy:

1. Przemysław Ryś - przewodniczący

2. Aneta Turlińska -członek


ul. Matejki 2 - Urząd Stanu Cywilnego; Biuro ds Parku Wielokulturowego Stara Kopalnia;

ul. Limanowskiego - Biuro Audytu Wewnętrznego


Zespół spisowy:

1. Magda Podyma - przewodniczący

2. Agnieszka Gorzkiewicz - członek


5. Pole spisowe nr 5:


ul. Matejki 3 - Biuro Funduszy Europejskich, Strategii i Analiz; Biuro Edukacji i Wychowania; Biuro Kultury, Sportu, Turystyki i Spraw Społecznych; Biuro Inwestycji Miejskich; Biuro Zarządzania Kryzysowego

Ratusz - Biuro Kultury, Sportu, Turystyki i Spraw Społecznych (p.Turicka)


Zespół spisowy:

1. Michał Niewiadomski - przewodniczący

2. Agnieszka Dusza - członek



§ 2.


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.














Powiadom znajomego