Zarządzenie nr 1234/11 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 14 października 2011r. w sprawie powołania komisji przetargowej na wykonanie usługi pn.: "Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego"
ZARZĄDZENIE Nr 1234/11
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 14 października 2011 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)
z a r z ą d z a m c o n a s t ę p u j e:
§ 1
Powołuję komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.:
"Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego"
w trybie zapytania o cenę w składzie:
-
Ernest Truszkowski - Przewodniczący Komisji
-
Marek Koszycki - Członek Komisji
-
Maria Pokorska-Giurg - Członek Komisji
-
Maciej Kosiba - Sekretarz Komisji
§ 2
Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
§ 3
Określone w §2 zadanie Komisja wykonywać będzie do czasu podpisania umowy
z wybranym wykonawcą.
§ 4
W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się wraz z upływem terminów na wniesienie przez wykonawcę odwołania.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega opublikowaniu w Biuletynie Informacji Publicznej.