Zarządzenie nr 1224/2011 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 10 października 2011r. w sprawie powołania komisji odbierającej roboty budowlano - montażowe w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Modernizacja zdewastowanej drobnej infrastruktury przestrzeni publicznych Śródmieścia Wałbrzycha", w zakresie podzadania ,,Plac położony pomiędzy budynkami w rejonie ulic Limanowskiego i Gen. Zajączka"
ZARZĄDZENIE Nr 1224/2011
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 10 października 2011 roku
w sprawie powołania komisji odbierającej roboty budowlano - montażowe w ramach zadania inwestycyjnego pn.:
,,Modernizacja zdewastowanej drobnej infrastruktury przestrzeni publicznych Śródmieścia Wałbrzycha", w zakresie podzadania ,,Plac położony pomiędzy budynkami w rejonie ulic Limanowskiego i Gen. Zajączka",
zrealizowanego przez Jerzego Majorka zamieszkałego w Świdnicy (58-100) Rynek 41/1, prowadzącego działalność gospodarczą pn.: Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowo- Handlowe ,,STEINBUDEX-J.M.", z siedzibą w Świdnicy przy ul. Wrocławskiej 50, w zakresie określonym umową Nr UM/WGM/II/896/41/41-W/2011 z dnia 14.06.2011r.
Na podstawie § 11 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu wprowadzonego Zarządzeniem Nr 352/11 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 1 kwietnia 2011 roku (ze zm.) w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, zarządzam, co następuje:
§ 1
1. Powołuję komisję odbierającą roboty budowlano - montażowe dla zadania inwestycyjnego
pn.:,,Modernizacja zdewastowanej drobnej infrastruktury przestrzeni publicznych
Śródmieścia Wałbrzycha", w zakresie podzadania ,,Plac położony pomiędzy budynka-
mi w rejonie ulic Limanowskiego i Gen. Zajączka", w zakresie określonym umową
Nr UM/WGM/II/896/41/41-W/2011 z dnia 14.06.2011r. w następującym składzie :
Przewodniczący komisji :
Marzena Karolewska - Biuro Inwestycji
Członkowie komisji :
Beata Bartoszczyk - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta
Elżbieta Kajner - Biuro Inwestycji, Referat Realizacji Inwestycji
Mieczysław Szulak - Biuro Inwestycji, Referat Realizacji Inwestycji
2. Komisja rozpocznie swoją prace z dniem rozpoczęcia odbioru końcowego zadania inwe-
stycyjnego, o którym mowa w ust. 1, a zakończy w dniu podpisania protokołu odbioru
końcowego robót, a w przypadku stwierdzenia podczas odbioru końcowego wad nadają-
cych się do usunięcia - po podpisaniu protokołu odbioru usunięcia wad.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.