W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Zarządzenie nr 1210/2011 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 05 października 2011r. w sprawie powołania komisji konkursowej w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko Dyrektora Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu

 

Zarządzenie nr 1210/2011

Prezydenta Miasta Wałbrzycha

z dnia 05 października 2011r.



w sprawie powołania komisji konkursowej w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko Dyrektora Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu.


Na podstawie § 11 Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu w związku z art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 223, poz. 1458 z późniejszymi zmianami) zarządzam co następuje:


§ 1


W celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, powołuję komisję w następującym składzie:

  1. Robert Hadaś - Przewodniczący Komisji,

  2. Marzena Karolewska - Członek Komisji,

  3. Maria Majewska - Członek Komisji

  4. Maria Karkosz - Sekretarz Komisji


§ 2


Regulamin pracy komisji konkursowej określa załącznik nr 1 do zarządzenia.


§ 3


Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta


§ 4


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega opublikowaniu w Biuletynie Informacji Publicznej.


 

    Załącznik do Zarządzenia nr 1210/2011

    Prezydenta Miasta Wałbrzycha

    w sprawie powołania

    Komisji konkursowej w celu przeprowadzenia

    konkursu na stanowisko dyrektora

    Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta

     

     

    Regulamin Komisji konkursowej

§ 1

  1. Celem Regulaminu jest ustalenie zasad pracy Komisji Konkursowej, zwanej dalej Komisją, przy rozpatrywaniu ofert kandydatów do pracy na stanowisku Dyrektora Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu.

  2. Członkowie Komisji przed przystąpieniem do pracy składają pisemne oświadczenie, iż nie przystępują do konkursu jako kandydaci, jak również nie są małżonkiem, krewnym lub powinowatym takiej osoby, albo pozostają wobec niej w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do ich obiektywizmu i bezstronności. W przypadku wystąpienia tych okoliczności Przewodniczący Komisji lub upoważniona przez niego osoba, informuje o tym Prezydenta Miasta który podejmuje decyzje o wyłączeniu członka komisji z jej składu i powołaniu innej osoby.

  3. Ilekroć w regulaminie jest mowa o:

1) Komisji Konkursowej - należy przez to rozumieć Komisje powołaną zarządzeniem nr 1210/2011 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 05 października 2011r.w sprawie powołania komisji konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta

2) Prezydencie - należy przez to rozumieć Prezydenta Miasta Wałbrzycha,

3) Członku Komisji Konkursowej - należy przez to rozumieć osoby powołane przez prezydenta Miasta Wałbrzycha w skład Komisji zgodnie z zarządzeniem


§ 2

  1. Posiedzenia Komisji każdorazowo zwołuje Przewodniczący lub w uzasadnionych przypadkach upoważniona przez Niego osoba ze składu Komisji.

  2. Pierwsze posiedzenie Komisji Przewodniczący zwołuje nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od upływu terminu do składania ofert.

  3. Posiedzenie Komisji może się odbyć tylko przy udziale wszystkich członków.

  4. Komisja podejmuje swoje decyzje zwykła większością głosów w głosowaniu jawnym w obecności Przewodniczącego.

  5. Każdy z członków Komisji głosuje w odniesieniu do każdego kandydata tylko raz. Jeżeli liczba głosów za i przeciw oddanych na więcej niż jednego kandydata jest taka sama decyduje głos przewodniczącego Komisji.

  6. Protokół z posiedzenia Komisji podpisują wszyscy członkowie Komisji.

§ 3

Do zadań Komisji należy:


  1. Dokonanie analizy dokumentów polegające na zapoznaniu się z aplikacjami nadesłanymi przez kandydatów,

  2. Wstępna ocena kandydatów na podstawie analizy formalnej dokumentów i określenie przydatności kandydatów do pracy na stanowisku dyrektora Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta

  3. Sporządzenie protokołu zawierającego listę kandydatów dopuszczonych do dalszego etapu naboru.

  4. Sporządzenie protokołu i powiadomienie listowne kandydatów nie zakwalifikowanych do kolejnego etapu konkursu.

  5. Ustalenie i powiadomienie kandydatów dopuszczonych do dalszego etapu o terminie rozmowy kwalifikacyjnej i prezentacji przed komisją.

  6. Przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami i obejrzenie prezentacji multimedialnej przygotowanej przez kandydata,

  7. Wyłonienie kandydata w drodze głosowania i przygotowanie rekomendacji do zatrudnienia.

§ 4

W terminie do 5 dni kalendarzowych od zakończenia konkursu Przewodniczący przekazuje Prezydentowi protokół zawierający wyniki konkursu wraz z rekomendacją oraz całą dokumentację konkursową.

§ 5

Postępowanie konkursowe zostaje zamknięte a komisja ulega rozwiązaniu w dniu podjęcia decyzji o zatrudnieniu kandydata.

Załączniki

Powiadom znajomego