Zarządzenie nr 1131/2011 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 13 września 2011r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w kasie Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu przy ul. Matejki 2
Zarządzenie nr 1131/2011
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 13 września 2011r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji w kasie Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu przy ul. Matejki 2
Na podstawie Zarządzenia nr 1120/11 Prezydenta Miasta z dnia 06 września 2011r. w sprawie likwidacji kasy opłaty skarbowej znajdującej się w budynku przy ul. Matejki 2 oraz § 12 pkt. 3 instrukcji inwentaryzacyjnej wprowadzonej Zarzadzeniem nr 994/10 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 23 listopada 2010r. zarządzam, co następuje:
§ 1.
Przeprowadzić inwentaryzację w kasie Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu przy ul. Matejki 2.
§ 2.
Inwentaryzację należy przeprowadzić w dniu:
30.09.2011r. wg stanu na dzień 30.09.2011r.
metodą spisu z natury.
§ 3.
Do przeprowadzenia inwentaryzacji powołuję zespół spisowy w składzie:
-
Anna Buczek - przewodnicząca
-
Ewa Hofmańska - członek
§ 4.
Szkolenie zespołu spisowego zostanie przeprowadzone w dniu 30.09.2011r. o godz.9:00
w pokoju nr 2 /Ratusz/.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.