Zarządzenie nr 1124/11 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 09 września 2011r. w sprawie powołania wspólnej komisji do oceny zasadności dokonania likwidacji pozostałych środków trwałych, odpłatnie oddanych do używania do Przedszkola Niepublicznego Nr 2 w Wałbrzychu, przy ul.Wyspiańskiego 1
Zarządzenie nr 1124/2011
Prezydenta Miasta Wałbrzych
z dnia 09 września 2011r.
w sprawie powołania wspólnej komisji do oceny zasadności dokonania likwidacji pozostałych środków trwałych, odpłatnie oddanych do używania do Przedszkola Niepublicznego Nr 2 w Wałbrzychu, przy ul.Wyspiańskiego 1.
Na podstawie § 11 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu wprowadzonego Zarządzeniem nr 352/11 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 1 kwietnia 2011r. ze zmianami oraz na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. 142 z 2001r.poz.1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1.
Powołuję wspólną komisję do oceny stanu technicznego oraz przydatności do dalszego użytkowania pozostałych środków trwałych oddanych odpłatnie do używania na podstawie Umowy nr UM/WEiSS/I/3/3/3-D/2011 zawartej w dniu 17.01.2011r. pomiędzy Gminą Wałbrzych
a Przedszkolem Niepublicznym Nr 2 w Wałbrzychu w składzie:
1. Magda Podyma - przewodnicząca /Urząd Miejski/
2. Anita Antoniewska - członek /Urząd Miejski/
3. Elżbieta Sawicka - członek /PN Nr2/
§ 2.
Zadaniem Komisji będzie ocena przydatności do dalszego użytkowania oraz ocena zasadności dokonania likwidacji pozostałych środków trwałych wymienionych w załączniku do niniejszego zarządzenia
§ 3.
Komisja zobowiązana jest zakończyć prace do dnia 15.09.2011 r.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.