Zarządzenie nr 1112/11 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 02 września 2011r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postepowania o udzielenie zamóeiwnia publicznego na wykonanie uslugi pn.: ""Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości przeznaczonych przez Gminę Wałbrzych do aktualizacji wysokości opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego"
ZARZĄDZENIE Nr 1112/ 11
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 02 września 2011 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)
z a r z ą d z a m c o n a s t ę p u j e:
§ 1
Powołuję komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego na wykonanie usługi pn.:
"Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości przeznaczonych przez Gminę Wałbrzych do aktualizacji wysokości opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego"
w trybie zapytania o cenę w składzie:
-
Magdalena Kocur - Przewodniczący Komisji
-
Mariusz Rowiński - Członek Komisji
-
Grzegorz Szkodziński - Członek Komisji
-
Maciej Kosiba - Sekretarz Komisji
§ 2
Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
§ 3
Określone w §2 zadanie Komisja wykonywać będzie do czasu podpisania umowy
z wybranym wykonawcą.
§ 4
W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się wraz z upływem terminów na wniesienie przez wykonawcę odwołania.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega opublikowaniu w Biuletynie Informacji Publicznej.