W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o zamówieniu: Konserwacja muzealiów ze zbiorów Parku Wielokulturowego Stara Kopalnia w Wałbrzychu



29/10/2010    S211    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

PL-Wałbrzych: Usługi archeologiczne

2010/S 211-323118

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Usługi

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

I.1)NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE

Gmina Wałbrzych
Pl. Magistracki 1
Do wiadomości: Marek Pałosz
58-300 Wałbrzych
POLSKA
Tel. +48 746655153
E-mail:
m.palosz@um.walbrzych.pl
Faks +48 746655155

Adresy internetowe

Ogólny adres instytucji zamawiającej www.um.walbrzych.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: Gmina Wałbrzych
Pl. Magistracki 1, pok. nr 27
Do wiadomości: Marek Pałosz
58-300 Wałbrzych
POLSKA
Tel. +48 746655153
E-mail:
m.palosz@um.walbrzych.pl
Faks +48 746655155
Internet:
www.um.walbrzych.pl/zzp/muzealia.zip

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Gmina Wałbrzych
Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, pok. Nr 10
58-300 Wałbrzych
POLSKA

I.2)RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI

Organ władzy regionalnej lub lokalnej
Inne Konserwacja muzealiów
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1)OPIS

II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą

"Konserwacja muzealiów ze zbiorów Parku Wielokulturowego Stara Kopalnia w Wałbrzychu" zadanie zrealizowane będzie w ramach zadania pn.: "Rewitalizacja i adaptacja na cele kulturalne byłej Kopalni Węgla Kamiennego Julia - Zadanie 1 projektu PW Stara Kopalnia".

II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług

Usługi
Kategoria usług: nr 27
Główne miejsce świadczenia usług Wałbrzych.

Kod NUTS PL517

II.1.3)Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego

II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej

II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)

Przedmiotem zamówienia jest konserwacja muzealiów wykonanych z papieru, żelaza, brązu, miedzi, srebra, ołowiu, drewna i skóry ze zbiorów Parku Wielokulturowego Stara Kopalnia w Wałbrzychu.

II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

71351914

II.1.7)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Tak

II.1.8)Podział na części

Tak
oferty należy składać w odniesieniu do jednej lub więcej części

II.1.9)Dopuszcza się składanie ofert wariantowych

Nie

II.2)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres

Bez VAT 100 339,00 EUR

II.2.2)Opcje

Nie

II.3)CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI

INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI

CZĘŚĆ NR 1 NAZWA Konserwacja muzealiów wykonanych z papieru

1)KRÓTKI OPIS

1. Konserwacja 61 zabytków wykonanych z papieru: map i atlasów z Działu Przemysłu i Techniki w następującym zakresie:
1.1 Opracowanie programu prac konserwatorskich i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu,
1.2 Wykonanie prac konserwatorskich,
1.3 Naniesienie numeru inwentarzowego,
1.4 Sporządzenie dokumentacji powykonawczej - opisowej i fotograficznej, dokumentującej przebieg prac.

2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

71351914

3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES

Bez VAT 74 238,00 EUR

4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA

5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR 2 NAZWA Konserwacja zabytków archeologicznych wykonanych z żelaza, brązu, miedzi, srebra, ołowiu i skóry

1)KRÓTKI OPIS

2. Konserwacja 1496 zabytków archeologicznych wykonanych z żelaza, brązu, miedzi, srebra, ołowiu drewna i skóry w następującym zakresie:
2.1 Przeprowadzenie badań diagnostycznych będących podstawą do dokonania wyboru metody konserwacji,
2.2 Opracowanie programu prac konserwatorskich i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu,
2.3 Wykonanie prac konserwatorskich,
W zakresie zabytków metalowych:
2.4 usunięcie nawarstwień korozyjnych (czyszczenie) lub stabilizacje produktów korazji (wzmocnienie powierzchni),
2.5 Zabezpieczenie zabytków przed dalszą destrukcją,
2.6 W sytuacjach możliwych, przywrócenie obiektom właściwości wystawienniczych,
2.7 Sporządzenie dokumentacji powykonawczej - opisowej i fotograficznej, dokumentującej przebieg prac.
W zakresie zabytków wykonanych z drewna i skóry:
2.8 Usunięcie brudu, grzybów, bakterii,
2.9 Zabezpieczenie zabytków przed dalsza destrukcją,
2.10 W sytuacjach możliwych, przywrócenie obiektom właściwości wystawienniczych.

2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

71351914

3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES

Bez VAT 26 100,00 EUR

4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA

5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1)WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje

Każdy Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości:
1. Na Podzadanie nr I: 6 000,00 PLN
2. Na Podzadanie nr II: 3 000,00 PLN

III.1.2)Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących

III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie

III.1.4)Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia

Nie

III.2)WARUNKI UDZIAŁU

III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy pzp.
Informacje i formalności konieczne do dokonania spełnienia ww. warunku:
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy pzp, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
1.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy pzp.
Uwaga: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie.
1.2 Aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp.
Uwaga: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument lub oświadczenie, o którym mowa, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie.
1.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument, o którym mowa, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie.
1.4 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument, o którym mowa, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie.
1.5 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć wszystkich urzędujących członków władz, zaś w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument, o którym mowa, musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie (przez wszystkich urzędujących członków władz). W przypadku, gdy Wykonawca jest spółką jawną, informacje powinny dotyczyć wszystkich wspólników spółki.
1.6 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga! Wymagany dokument dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 r. - o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U.02.197.1661 z późn. zm.).
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument, o którym mowa, musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie, który zalicza się do podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 r. - o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U.02.197.1661 ze. zm.).
2. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy pzp mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust.1pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 3.1 zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1.2), 1.3), 1.4) i 1.6), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organy,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3.2 zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1.5), składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
3.3 Dokumenty, o których mowa w ppkt 3.1) a) i c) oraz 3.2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.4 Dokument, o którym mowa w ppkt 3.1.b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3.5 Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1) i 3.2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa

III.2.3)Zdolność techniczna

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.2.1 ogłoszenia
2. Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w SIWZ, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie
3. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, o których mowa w SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz podstawie do dysponowania tymi osobami
4. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów
1. Posiadanie wiedzy i doświadczenia:
- Dla podzadania nr I:
Wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od daty ogłoszenie postępowania co najmniej 2 usług, z których każda musi być o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.
Za usługę porównywalną z przedmiotem zamówienia uważa się usługę, polegającą na konserwacji zabytków wykonanych z papieru.
Fakt wykonania usług musi być potwierdzony referencjami od Zamawiających lub innymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
- Dla Podzadania nr II:
Wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od daty ogłoszenie postępowania co najmniej 2 usług, z których każda musi być o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania.
Za usługę porównywalną z przedmiotem zamówienia uważa się usługę, polegającą na konserwacji zabytków archeologicznych, pozyskanych w trakcie badań archeologicznych wykonanych z metalu.
Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia:
Dla Podzadania nr I:
a) min. 2 osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadające:
A1) tytuł zawodowego magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub,
A2) ukończone wyższe studia w specjalności w zakresie konserwacji zabytków (§7 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9.6.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych - Dz.U. Nr 150 poz.1579) lub,
A3) kwalifikacje do konserwacji zabytków wykonanych z papieru (§19 Rozporządzenia Ministra kultury i Sztuki z dnia 24.8.1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych - Dz.U. Nr 31 poz. 197 oraz §17-19 Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11.1.1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności - Dz.U. Nr 16 poz. 55 (dopuszczenie §13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9.6.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych - Dz.U. Nr 150 poz. 1579),
b) odbytą co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków z papieru - dotyczy punktu a1) i a2),
Dla Podzadania nr II:
a) min. 2 osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadające:
A1) tytuł zawodowego magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub,
A2) ukończone wyższe studia w specjalności w zakresie konserwacji zabytków (§7 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9.6.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych - Dz.U. Nr 150 poz.1579) lub,
A3) dyplom uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku archeologia lub,
A4) kwalifikacje do konserwacji zabytków archeologicznych (§19 Rozporządzenia Ministra kultury i Sztuki z dnia 24.8.1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych - Dz.U. Nr 31 poz.197 oraz §17-19 Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11.1.1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności - Dz.U. Nr 16 poz. 55 (dopuszczenie §13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9.6.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych - Dz.U. Nr 150 poz. 1579),
b) odbytą co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków archeologicznych - dotyczy punktu a1) i a2),
c) odbytą co najmniej 5 letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków archeologicznych - dotyczy punktu a3)

III.2.4)Zamówienia zastrzeżone

Nie

III.3)SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI

III.3.1)Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu

Nie

III.3.2)Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi

Tak

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1)RODZAJ PROCEDURY

IV.1.1)Rodzaj procedury

Otwarta

IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału

IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu

IV.2)KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia

Najniższa cena

IV.2.2)Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

Nie

IV.3)INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą

WOISO.BZP.341-103/10

IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

Nie

IV.3.3)Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych

Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów 6.12.2010 - 15:30
Dokumenty odpłatne
podać cenę 100.00 PLN
Warunki i sposób płatności: Na wniosek Wykonawcy będzie przekazywana w formie pisemnej po uiszczeniu opłaty w kwocie: 100,00 PLN na konto PKO BP S.A. IO/Wałbrzych na rach: 83 1020 5095 0000 5302 0011 6756 zaznaczeniem nazwy postępowania.

IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

7.12.2010 - 10:00

IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom

IV.3.6)Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

polski.

IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

Okres w dniach 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8)Warunki otwarcia ofert

Data: 7.12.2010 - 10:05

Miejsce

Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. nr 27.

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert Nie

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1)JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ

Nie

VI.2)ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH

Tak
odniesienie do projektów i/lub programów: Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 Działanie 11.1 Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o znaczenie ponadregionalnym priorytetu XI Kultura i dziedzictwo kulturowe, zgodnie z umową o dofinansowanie nr POIS.11.01.00-00-005/08.

VI.3)INFORMACJE DODATKOWE

Wymagany termin realizacji zamówienia: Od dnia podpisania umowy do 30.6.2012 r.
Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych:
1. Terminu realizacji umowy, gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zmianami przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia lub wystąpienia zdarzenia spowodowane siłą wyższą.
2. Osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego.

VI.4)PROCEDURY ODWOŁAWCZE

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

VI.4.2)Składanie odwołań

VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

VI.5)DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:

27.10.2010


Załączniki

Powiadom znajomego