Ogłoszenie o zamówieniu: Konserwacja muzealiów ze zbiorów Parku Wielokulturowego Stara Kopalnia w Wałbrzychu
29/10/2010 S211 Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
PL-Wałbrzych: Usługi archeologiczne
2010/S 211-323118
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1)NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE
Gmina Wałbrzych
Pl. Magistracki 1
Do
wiadomości: Marek Pałosz
58-300 Wałbrzych
POLSKA
Tel.
+48 746655153
E-mail: m.palosz@um.walbrzych.pl
Faks
+48 746655155
Adresy internetowe
Ogólny adres instytucji zamawiającej www.um.walbrzych.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w
tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego
Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem:
Gmina Wałbrzych
Pl. Magistracki 1, pok. nr 27
Do
wiadomości: Marek Pałosz
58-300 Wałbrzych
POLSKA
Tel.
+48 746655153
E-mail: m.palosz@um.walbrzych.pl
Faks
+48 746655155
Internet: www.um.walbrzych.pl/zzp/muzealia.zip
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Gmina
Wałbrzych
Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1,
pok. Nr 10
58-300 Wałbrzych
POLSKA
I.2)RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Organ władzy regionalnej lub
lokalnej
Inne Konserwacja muzealiów
Instytucja zamawiająca
dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)OPIS
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą
"Konserwacja muzealiów ze zbiorów Parku Wielokulturowego Stara Kopalnia w Wałbrzychu" zadanie zrealizowane będzie w ramach zadania pn.: "Rewitalizacja i adaptacja na cele kulturalne byłej Kopalni Węgla Kamiennego Julia - Zadanie 1 projektu PW Stara Kopalnia".
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 27
Główne
miejsce świadczenia usług Wałbrzych.
Kod NUTS PL517
II.1.3)Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja muzealiów wykonanych z papieru, żelaza, brązu, miedzi, srebra, ołowiu, drewna i skóry ze zbiorów Parku Wielokulturowego Stara Kopalnia w Wałbrzychu.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
71351914
II.1.7)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Tak
II.1.8)Podział na części
Tak
oferty
należy składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)Dopuszcza się składanie ofert wariantowych
Nie
II.2)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres
Bez VAT 100 339,00 EUR
II.2.2)Opcje
Nie
II.3)CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI
INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI
CZĘŚĆ NR 1 NAZWA Konserwacja muzealiów wykonanych z papieru
1)KRÓTKI OPIS
1. Konserwacja
61 zabytków wykonanych z papieru: map i atlasów z Działu
Przemysłu i Techniki w następującym zakresie:
1.1
Opracowanie programu prac konserwatorskich i przedłożenie go do
akceptacji Zamawiającemu,
1.2 Wykonanie prac
konserwatorskich,
1.3 Naniesienie numeru inwentarzowego,
1.4
Sporządzenie dokumentacji powykonawczej - opisowej i
fotograficznej, dokumentującej przebieg prac.
2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
71351914
3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
Bez VAT 74 238,00 EUR
4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR 2 NAZWA Konserwacja zabytków archeologicznych wykonanych z żelaza, brązu, miedzi, srebra, ołowiu i skóry
1)KRÓTKI OPIS
2. Konserwacja
1496 zabytków archeologicznych wykonanych z żelaza, brązu,
miedzi, srebra, ołowiu drewna i skóry w następującym
zakresie:
2.1 Przeprowadzenie badań diagnostycznych będących
podstawą do dokonania wyboru metody konserwacji,
2.2
Opracowanie programu prac konserwatorskich i przedłożenie go do
akceptacji Zamawiającemu,
2.3 Wykonanie prac
konserwatorskich,
W zakresie zabytków metalowych:
2.4
usunięcie nawarstwień korozyjnych (czyszczenie) lub stabilizacje
produktów korazji (wzmocnienie powierzchni),
2.5
Zabezpieczenie zabytków przed dalszą destrukcją,
2.6 W
sytuacjach możliwych, przywrócenie obiektom właściwości
wystawienniczych,
2.7 Sporządzenie dokumentacji powykonawczej
- opisowej i fotograficznej, dokumentującej przebieg prac.
W
zakresie zabytków wykonanych z drewna i skóry:
2.8 Usunięcie
brudu, grzybów, bakterii,
2.9 Zabezpieczenie zabytków przed
dalsza destrukcją,
2.10 W sytuacjach możliwych, przywrócenie
obiektom właściwości wystawienniczych.
2)WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
71351914
3)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES
Bez VAT 26 100,00 EUR
4)WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA
5)INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje
Każdy
Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia
wadium przetargowego w wysokości:
1. Na Podzadanie nr I: 6
000,00 PLN
2. Na Podzadanie nr II: 3 000,00 PLN
III.1.2)Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie
III.1.4)Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia
Nie
III.2)WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i
formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O
udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie
podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w
okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy
pzp.
Informacje i formalności konieczne do dokonania
spełnienia ww. warunku:
1. W celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w
okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy pzp,
Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
1.1 Oświadczenie o
braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
pzp.
Uwaga: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o
udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa, musi złożyć
każdy z Wykonawców - oddzielnie.
1.2 Aktualny odpisu z
właściwego rejestru, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu
o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku
do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy pzp.
Uwaga: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o
udzielenie zamówienia, dokument lub oświadczenie, o którym
mowa, musi złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie.
1.3
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego
potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków
lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert.
Uwaga: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają
się o udzielenie zamówienia, dokument, o którym mowa, musi
złożyć każdy z Wykonawców - oddzielnie.
1.4 Aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek
na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga:
Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie
zamówienia, dokument, o którym mowa, musi złożyć każdy z
Wykonawców - oddzielnie.
1.5 Aktualną informację z
Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
Uwaga! W przypadku, gdy
Wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć
wszystkich urzędujących członków władz, zaś w przypadku
składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww.
dokument, o którym mowa, musi złożyć każdy z Wykonawców
występujących wspólnie (przez wszystkich urzędujących
członków władz). W przypadku, gdy Wykonawca jest spółką
jawną, informacje powinny dotyczyć wszystkich wspólników
spółki.
1.6 Aktualną informację z Krajowego Rejestru
Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy,
wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
Uwaga! Wymagany dokument dotyczy podmiotów
zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 r. - o
odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod
groźbą kary (Dz.U.02.197.1661 z późn. zm.).
W przypadku
składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww.
dokument, o którym mowa, musi złożyć każdy z Wykonawców
występujących wspólnie, który zalicza się do podmiotów
zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 r. - o
odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod
groźbą kary (Dz.U.02.197.1661 ze. zm.).
2. Jeżeli, w
przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1
pkt 5-8 ustawy pzp mają miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich
zaświadczenie właściwego organu sądowego albo
administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności
tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust.1pkt 5-8 ustawy,
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert, z tym że w przypadku, gdy w miejscu
zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń -
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone
przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym
albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca
zamieszkania tych osób.
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
3.1 zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1.2), 1.3), 1.4) i
1.6), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków,
opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organy,
c) nie orzeczono wobec
niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3.2 zamiast dokumentów,
o których mowa w ppkt 1.5), składa zaświadczenie właściwego
organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
3.3 Dokumenty, o
których mowa w ppkt 3.1) a) i c) oraz 3.2), powinny być
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
3.4 Dokument, o którym mowa w ppkt 3.1.b),
powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert.
3.5 Jeżeli w miejscu
zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa w pkt 3.1) i 3.2), zastępuje się je dokumentem zawierającym
oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
III.2.3)Zdolność techniczna
Informacje i
formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1.
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o
którym mowa w sekcji III.2.1 ogłoszenia
2. Wykaz wykonanych
usług w zakresie niezbędnym do do wykazania spełnienia warunku
wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w SIWZ, w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że usługi zostały
wykonane należycie
3. Wykaz osób które będą uczestniczyć
w wykonaniu zamówienia, o których mowa w SIWZ, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz
podstawie do dysponowania tymi osobami
4. Oświadczenie, że
osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
posiadają wymagane uprawnienia
Minimalny poziom ewentualnie
wymaganych standardów
1. Posiadanie wiedzy i doświadczenia:
-
Dla podzadania nr I:
Wykonanie lub wykonywanie w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
licząc wstecz od daty ogłoszenie postępowania co najmniej 2
usług, z których każda musi być o charakterze i złożoności
porównywalnej z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.
Za usługę
porównywalną z przedmiotem zamówienia uważa się usługę,
polegającą na konserwacji zabytków wykonanych z papieru.
Fakt
wykonania usług musi być potwierdzony referencjami od
Zamawiających lub innymi dokumentami potwierdzającymi, że
usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
-
Dla Podzadania nr II:
Wykonanie lub wykonywanie w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
licząc wstecz od daty ogłoszenie postępowania co najmniej 2
usług, z których każda musi być o charakterze i złożoności
porównywalnej z przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania.
Za usługę porównywalną z
przedmiotem zamówienia uważa się usługę, polegającą na
konserwacji zabytków archeologicznych, pozyskanych w trakcie
badań archeologicznych wykonanych z metalu.
Dysponowanie
osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia:
Dla
Podzadania nr I:
a) min. 2 osoby, które będą uczestniczyć w
wykonaniu zamówienia posiadające:
A1) tytuł zawodowego
magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku
konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub,
A2) ukończone
wyższe studia w specjalności w zakresie konserwacji zabytków
(§7 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9.6.2004 r. w
sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót
budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także
innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz
badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych
zabytków ruchomych - Dz.U. Nr 150 poz.1579) lub,
A3)
kwalifikacje do konserwacji zabytków wykonanych z papieru (§19
Rozporządzenia Ministra kultury i Sztuki z dnia 24.8.1964 r. w
sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy
zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych - Dz.U. Nr 31
poz. 197 oraz §17-19 Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z
dnia 11.1.1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na
prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac
archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i
kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej
działalności - Dz.U. Nr 16 poz. 55 (dopuszczenie §13
Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9.6.2004 r. w sprawie
prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót
budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także
innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz
badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych
zabytków ruchomych - Dz.U. Nr 150 poz. 1579),
b) odbytą co
najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową w zakresie
konserwacji i badania zabytków z papieru - dotyczy punktu a1) i
a2),
Dla Podzadania nr II:
a) min. 2 osoby, które będą
uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadające:
A1) tytuł
zawodowego magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na
kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub,
A2)
ukończone wyższe studia w specjalności w zakresie konserwacji
zabytków (§7 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia
9.6.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich,
restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i
architektonicznych, a także innych działań przy zabytku
wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i
poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych - Dz.U.
Nr 150 poz.1579) lub,
A3) dyplom uzyskany po ukończeniu
wyższych studiów na kierunku archeologia lub,
A4)
kwalifikacje do konserwacji zabytków archeologicznych (§19
Rozporządzenia Ministra kultury i Sztuki z dnia 24.8.1964 r. w
sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy
zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych - Dz.U. Nr 31
poz.197 oraz §17-19 Rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z
dnia 11.1.1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na
prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac
archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i
kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej
działalności - Dz.U. Nr 16 poz. 55 (dopuszczenie §13
Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9.6.2004 r. w sprawie
prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót
budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także
innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz
badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych
zabytków ruchomych - Dz.U. Nr 150 poz. 1579),
b) odbytą co
najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową w zakresie
konserwacji i badania zabytków archeologicznych - dotyczy
punktu a1) i a2),
c) odbytą co najmniej 5 letnią praktykę
zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków
archeologicznych - dotyczy punktu a3)
III.2.4)Zamówienia zastrzeżone
Nie
III.3)SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1)Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu
Nie
III.3.2)Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi
Tak
IV.1)RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3)INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
WOISO.BZP.341-103/10
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
Nie
IV.3.3)Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych
Termin
składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub
dostępu do dokumentów 6.12.2010 - 15:30
Dokumenty
odpłatne
podać cenę 100.00 PLN
Warunki i sposób
płatności: Na wniosek Wykonawcy będzie przekazywana w formie
pisemnej po uiszczeniu opłaty w kwocie: 100,00 PLN na konto PKO
BP S.A. IO/Wałbrzych na rach: 83 1020 5095 0000 5302 0011 6756
zaznaczeniem nazwy postępowania.
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
7.12.2010 - 10:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w dniach 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 7.12.2010 - 10:05
Miejsce
Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. nr 27.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert Nie
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1)JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ
Nie
VI.2)ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH
Tak
odniesienie
do projektów i/lub programów: Zadanie jest współfinansowane
przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu
Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura
i Środowisko 2007 - 2013 Działanie 11.1 Ochrona i zachowanie
dziedzictwa kulturowego o znaczenie ponadregionalnym priorytetu XI
Kultura i dziedzictwo kulturowe, zgodnie z umową o dofinansowanie
nr POIS.11.01.00-00-005/08.
VI.3)INFORMACJE DODATKOWE
Wymagany
termin realizacji zamówienia: Od dnia podpisania umowy do
30.6.2012 r.
Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę
następujących postanowień umownych:
1. Terminu realizacji
umowy, gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie
zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna,
za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności,
skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy
zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zmianami
przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji
zamówienia lub wystąpienia zdarzenia spowodowane siłą
wyższą.
2. Osób będących przedstawicielami Zamawiającego
z przyczyn niezależnych od niego.
VI.4)PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
VI.4.2)Składanie odwołań
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.5)DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
27.10.2010