Publikacja ogłoszeń, informacji i komunikatów Prezydenta Miasta Wałbrzycha w : 1. tygodniku lokalnym o nakładzie min. 3 000 egz.; 2. bezpłatnym tygodniku lokalnym o nakładzie min. 5 000 egz.; 3. dzienniku regionalnym o nakładzie min. 30 000 egz.; 4. dzienniku ogólnopolskim o sprzedaży minimum 100 000 egz.
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Publikacja ogłoszeń, informacji i komunikatów Prezydenta Miasta Wałbrzycha w : 1. tygodniku lokalnym o nakładzie min. 3 000 egz.; 2. bezpłatnym tygodniku lokalnym o nakładzie min. 5 000 egz.; 3. dzienniku regionalnym o nakładzie min. 30 000 egz.; 4. dzienniku ogólnopolskim o sprzedaży minimum 100 000 egz. |
---|---|
Zamawiający | Gmina Wałbrzych |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Ogłoszenie nr 573726-N-2017 z dnia 2017-08-18 r.
Publikacja ogłoszeń, informacji i komunikatów Prezydenta Miasta Wałbrzycha w : 1. tygodniku lokalnym o nakładzie min. 3 000 egz.; 2. bezpłatnym tygodniku lokalnym o nakładzie min. 5 000 egz.; 3. dzienniku regionalnym o nakładzie min. 30 000 egz.; 4. dzienniku ogólnopolskim o sprzedaży minimum 100 000 egz.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych, krajowy numer identyfikacyjny 57959500000, ul. Pl. Magistracki 1 , 58300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 074 6655153, 6655154, e-mail wizp@um.walbrzych.pl, faks 746 655 155. Adres strony internetowej (URL): Adres profilu nabywcy: Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak www.um.walbrzych.pl/zzp/publikacje2017.zip
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak www.um.walbrzych.pl/zzp/publikacje2017.zip
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie
Nie adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie Inny sposób: Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak Inny sposób: PISEMNEJ Adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. nr 13
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Publikacja ogłoszeń, informacji i komunikatów Prezydenta Miasta Wałbrzycha w : 1. tygodniku lokalnym o nakładzie min. 3 000 egz.; 2. bezpłatnym tygodniku lokalnym o nakładzie min. 5 000 egz.; 3. dzienniku regionalnym o nakładzie min. 30 000 egz.; 4. dzienniku ogólnopolskim o sprzedaży minimum 100 000 egz. Numer referencyjny: BO.271-89/2017 Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części:
Tak Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Publikacja ogłoszeń, informacji i komunikatów Prezydenta Miasta Wałbrzycha w : 1. tygodniku lokalnym o nakładzie min. 3 000 egz. 2. bezpłatnym tygodniku lokalnym o nakładzie min. 5 000 egz. 3. dzienniku regionalnym o nakładzie min. 30 000 egz. 4. dzienniku ogólnopolskim o sprzedaży minimum 100 000 egz. Planowana minimalna ilość modułów (wielkość ok. 20 cm. kw.) w czasie trwania umowy to: dla tygodnika lokalnego ok. 4500 sztuk, dla dziennika regionalnego ok. 50 sztuk, dla bezpłatnego tygodnika lokalnego 1400 sztuk, dla dziennika ogólnopolskiego 300 sztuk. Zadanie I: Publikacja płatnych ogłoszeń (kolorowych) w tygodniku lokalnym, będącym odrębnym tytułem prasowym (posiadającym numer ISSN), ukazującym się na terenie obejmującym co najmniej miasto na prawach powiatu Wałbrzych oraz powiat wałbrzyski, o nakładzie min. 3 000 egzemplarzy (jedno wydanie) w ciągu ostatnich 30 dni licząc wstecz od dnia wszczęcia przedmiotowego postępowania. Przedmiotem umowy jest publikacja na stronach redakcyjnych lub reklamowych gazety: 1) ogłoszeń o konkursach na kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Wałbrzych, 2) ogłoszeń o otwartych konkursach ofert wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, 3) ogłoszeń o wywieszeniu do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do wydzierżawienia, wynajęcia bądź na sprzedaż, 4) ogłoszeń o przetargach na zbycie nieruchomości, 5) ogłoszeń o wywieszeniu do publicznej wiadomości miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, 6) oraz innych ogłoszeń Prezydenta Miasta Wałbrzycha. Inne warunki: 1.Czasopismo musi ukazywać się co najmniej raz w tygodniu; 2.Wydawca jest zobowiązany do publikacji ogłoszeń na zlecenie Gminy w najbliższym wydaniu czasopisma, jednakże nie później niż w terminie 8 dni od dnia złożenia zlecenia lub innym, uzgodnionym z wydawcą przez zlecającą jednostkę organizacyjną Urzędu Miasta Wałbrzycha; 3.Zlecenie publikacji ogłoszeń następuje w formie pisemnej lub elektronicznej; 4.Treść ogłoszeń Miasto przekazuje Wydawcy wraz ze zleceniem publikacji w formie elektronicznej na wskazany adres poczty elektronicznej; 5.Miasto w zleceniu określi każdorazowo pożądaną datę i oczekiwane miejsce publikacji ogłoszenia; Wydawca potwierdza przyjęcie zlecenia publikacji ogłoszenia w ciągu 12 godzin w formie e-maila; 6.Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść publikowanych ogłoszeń; 7.Treść i forma publikowanych ogłoszeń będzie zgodna z prawem powszechnie obowiązującym oraz zasadami współżycia społecznego; 8.Miasto może reklamować publikację ogłoszenia, jeśli znalazły się z w nim niewynikające ze zlecenia błędy, zniekształcenia lub braki w tekście zniekształcające sens lub utrudniające zrozumienie treści ogłoszenia. Miastu przysługuje wówczas prawo do ponownej, bezpłatnej publikacji ogłoszenia. Jeśli Miasto pisemnie potwierdzi, że nie oczekuje ponownej publikacji ogłoszenia, Wydawca zwróci zapłaconą należność za niewłaściwie zrealizowaną publikację ogłoszenia; 9.Wydawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy wskaże pracownika odpowiedzialnego za bieżące kontakty z Miastem, w tym nr faksu i adresu poczty elektronicznej, w zakresie koordynacji wykonania niniejszej umowy, a w szczególności za: a) przyjmowanie zleceń publikacji ogłoszeń; b) przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji związanych z publikacją ogłoszeń. Zadanie II: Publikacja płatnych ogłoszeń (kolorowych) w bezpłatnym tygodniku lokalnym, dystrybuowanym wśród mieszkańców i instytucji, obejmującym co najmniej miasto na prawach powiatu Wałbrzych oraz teren powiatu wałbrzyskiego, o nakładzie minimum 5 000 egzemplarzy (jedno wydanie) w ciągu ostatnich 10 dni licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania. Przedmiotem umowy jest publikacja na stronach redakcyjnych lub reklamowych gazety: 1. ogłoszeń o konkursach na kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Wałbrzych, 2. ogłoszeń o otwartych konkursach ofert wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, 3. ogłoszeń o wywieszeniu do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do wydzierżawienia, wynajęcia bądź na sprzedaż, 4. ogłoszeń o przetargach na zbycie nieruchomości, 5. ogłoszeń o wywieszeniu do publicznej wiadomości miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, 6. oraz innych ogłoszeń Prezydenta Miasta Wałbrzycha. Inne warunki: 1. Bezpłatne czasopismo musi ukazywać się co najmniej 1 w tygodniu; 2.Wydawca jest zobowiązany do publikacji ogłoszeń na zlecenie Miasta w najbliższym wydaniu czasopisma lub w innym, uzgodnionym z Wydawcą przez zlecającą jednostkę organizacyjną Urzędu Miasta Wałbrzycha; 3. Zlecenie publikacji ogłoszeń następuje w formie pisemnej lub elektronicznej; 4. Treść ogłoszeń Miasto przekazuje Wydawcy wraz ze zleceniem publikacji w formie elektronicznej na wskazany adres poczty elektronicznej; 5. Miasto w zleceniu określi każdorazowo pożądaną datę i oczekiwane miejsce publikacji ogłoszenia; 6. Wydawca potwierdza przyjęcie zlecenia publikacji ogłoszenia w ciągu 12 godzin w formie e-maila lub faksu; 7. Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść publikowanych ogłoszeń; 8. Treść i forma publikowanych ogłoszeń będzie zgodna z prawem powszechnie obowiązującym oraz zasadami współżycia społecznego; 9. Miasto może reklamować publikację ogłoszenia, jeśli znalazły się z w nim niewynikające ze zlecenia błędy, zniekształcenia lub braki w tekście zniekształcające sens lub utrudniające zrozumienie treści ogłoszenia. Miastu przysługuje wówczas prawo do ponownej, bezpłatnej publikacji ogłoszenia. Jeśli Miasto pisemnie potwierdzi, że nie oczekuje ponownej publikacji ogłoszenia, Wydawca zwróci zapłaconą należność za niewłaściwie zrealizowaną publikację ogłoszenia; 10.Wydawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy wskaże pracownika odpowiedzialnego za bieżące kontakty z Miastem, w tym adres poczty elektronicznej, w zakresie koordynacji wykonania niniejszej umowy, a w szczególności za: a) przyjmowanie zleceń publikacji ogłoszeń; b) przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji związanych z publikacją ogłoszeń. Zadanie III: Publikacja płatnych ogłoszeń (kolorowych) w dzienniku o zasięgu regionalnym, będącym odrębnym tytułem prasowym (posiadającym numer ISSN), ukazującym się na terenie obejmującym co najmniej miasto na prawach powiatu Wałbrzych oraz powiat wałbrzyski, którego nakład osiągnął minimum 30 000 egzemplarzy (jedno wydanie) w ciągu ostatnich 10 dni licząc wstecz od dnia wszczęcia przedmiotowego postępowania. Przedmiotem umowy jest publikacja na stronach redakcyjnych lub reklamowych gazety: 1. ogłoszeń o konkursach na kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Wałbrzych, 2. ogłoszeń o otwartych konkursach ofert wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, 3. ogłoszeń o wywieszeniu do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do wydzierżawienia, wynajęcia bądź na sprzedaż, 4. ogłoszeń o przetargach na zbycie nieruchomości, 5. ogłoszeń o wywieszeniu do publicznej wiadomości miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, 6. oraz innych ogłoszeń Prezydenta Miasta Wałbrzycha. Inne warunki: 1.Dziennik musi ukazywać się przez co najmniej 6 dni w tygodniu, publikacja ogłoszeń następuje od poniedziałku do soboty. 2.Dziennik musi osiągnąć nakład min. 30 tysięcy. 3.Wydawca jest zobowiązany do publikacji ogłoszeń na zlecenie Miasta w terminie do 3 dni kalendarzowych od zlecenia publikacji lub w innym, uzgodnionym z Wydawcą przez zlecającą jednostkę organizacyjną Urzędu Miasta Wałbrzycha. 4.Zlecenie publikacji ogłoszeń następuje w formie pisemnej lub elektronicznej. 5.Treść ogłoszeń Miasto przekazuje Wydawcy wraz ze zleceniem publikacji w formie elektronicznej na wskazany adres poczty elektronicznej. 6.Miasto w zleceniu określi każdorazowo pożądaną datę, format i oczekiwane miejsce publikacji ogłoszenia Wydawca potwierdza przyjęcie zlecenia publikacji ogłoszenia w ciągu 12 godzin w formie e-maila lub faksu. 7.Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść publikowanych ogłoszeń. 8.Treść i forma publikowanych ogłoszeń będzie zgodna z prawem powszechnie obowiązującym oraz zasadami współżycia społecznego. 9.Miasto może reklamować publikację ogłoszenia, jeśli znalazły się z w nim niewynikające ze zlecenia błędy, zniekształcenia lub braki w tekście zniekształcające sens lub utrudniające zrozumienie treści ogłoszenia. Miastu przysługuje wówczas prawo do ponownej, bezpłatnej publikacji ogłoszenia. Jeśli Miasto pisemnie potwierdzi, że nie oczekuje ponownej publikacji ogłoszenia, Wydawca zwróci zapłaconą należność za niewłaściwie zrealizowaną publikację ogłoszenia. 10.Wydawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy wskaże pracownika odpowiedzialnego za bieżące kontakty z Miastem, w tym adres poczty elektronicznej, w zakresie koordynacji wykonania niniejszej umowy, a w szczególności za: a) przyjmowanie zleceń publikacji ogłoszeń; b) przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji związanych z publikacją ogłoszeń. ZADANIE IV: Przedmiotem zamówienia jest publikacja ogłoszeń, informacji i komunikatów Prezydenta Miasta Wałbrzycha w dzienniku ogólnopolskim, którego nakład według danych publikowanych przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy wynosi średnio miesięcznie min. 100 000 egzemplarzy za okres 01.04.2017r. - 01.07.2017r. Przedmiotem umowy jest publikacja na stronach redakcyjnych lub reklamowych gazety: 1. ogłoszeń o konkursach na kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Wałbrzych, 2. ogłoszeń o otwartych konkursach ofert wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, 3. ogłoszeń o wywieszeniu do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do wydzierżawienia, wynajęcia bądź na sprzedaż, 4. ogłoszeń o przetargach na zbycie nieruchomości, 5. ogłoszeń o wywieszeniu do publicznej wiadomości miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, 6. oraz innych ogłoszeń Prezydenta Miasta Wałbrzycha. Inne warunki: 1.Wydawca jest zobowiązany do publikacji ogłoszeń na zlecenie Miasta w terminie do 3 dni kalendarzowych od zlecenia publikacji lub w innym, uzgodnionym z Wydawcą przez zlecającą jednostkę organizacyjną Urzędu Miasta Wałbrzycha. 2.Zlecenie publikacji ogłoszeń następuje w formie pisemnej lub elektronicznej. 3.Treść ogłoszeń Miasto przekazuje Wydawcy wraz ze zleceniem publikacji w formie elektronicznej na wskazany adres poczty elektronicznej. 4.Miasto w zleceniu określi każdorazowo pożądaną datę, format i oczekiwane miejsce publikacji ogłoszenia Wydawca potwierdza przyjęcie zlecenia publikacji ogłoszenia w ciągu 12 godzin w formie e-maila lub faksu. 5.Wydawca nie ponosi odpowiedzialności za treść publikowanych ogłoszeń. 6.Treść i forma publikowanych ogłoszeń będzie zgodna z prawem powszechnie obowiązującym oraz zasadami współżycia społecznego. 7.Miasto może reklamować publikację ogłoszenia, jeśli znalazły się z w nim niewynikające ze zlecenia błędy, zniekształcenia lub braki w tekście zniekształcające sens lub utrudniające zrozumienie treści ogłoszenia. Miastu przysługuje wówczas prawo do ponownej, bezpłatnej publikacji ogłoszenia. Jeśli Miasto pisemnie potwierdzi, że nie oczekuje ponownej publikacji ogłoszenia, Wydawca zwróci zapłaconą należność za niewłaściwie zrealizowaną publikację ogłoszenia. 8.Wydawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy wskaże pracownika odpowiedzialnego za bieżące kontakty z Miastem, w tym adres poczty elektronicznej, w zakresie koordynacji wykonania niniejszej umowy, a w szczególności za: a) przyjmowanie zleceń publikacji ogłoszeń; b) przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji związanych z publikacją ogłoszeń. II.5) Główny kod CPV: 79970000-4 Dodatkowe kody CPV: II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-09-30 II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1 – oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie tych należności; 2 – oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; 3 - oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania: Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): Informacje dodatkowe IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Należy podać informacje na temat etapów dialogu: Informacje dodatkowe: IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Informacje dodatkowe: IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania: Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: Data: godzina: Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych: 1.zmiana wynagrodzenia umownego brutto w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT; zmiana będzie wprowadzona do umowy od dnia wejścia w życie ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 2.osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego, 3.dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca, 4.umowa może być zmieniona w przypadku, kiedy w umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, a także zapisy, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązujące przepisy prawa – w zakresie, który jest niezbędny do wyeliminowania tych błędów, 5. zamawiający dopuszcza ewentualna zmianę postanowień umownych gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawa, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą SIWZ, 6. wszelkie zmiany wynikające z art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-08-28, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > POLSKI IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH