Zapytanie ofertowe: Sukcesywna, cykliczna dostawa artykułów spożywczych i innych
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Sukcesywna, cykliczna dostawa artykułów spożywczych i innych |
---|---|
Zamawiający | Placówka Wsparcia Dziennego |
Tryb zamówienia | zapytanie ofertowe |
Wałbrzych, dnia 26 listopada 2015 r.
Nr PWD/321/2/2015
ZAPYTANIE OFERTOWE DO BIULETYNU INFORMACJI PUBLICZNEJ UM ORAZ NA TABLICE INFORMACYJNĄ PLACÓWKI WSPARCIA DZIENNEGO
-
Zamawiający – Placówka Wsparcia Dziennego w Wałbrzychu, ul. Mickiewicza 26, 58-300 Wałbrzych, tel. 74 6640860, NIP: 886-29-79-032. Podstawa prawna – art. 4 pkt. 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.)
-
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, cykliczna dostawa artykułów spożywczych
i innych, wymienionych w załączniku Nr 1 do niniejszego zapytania, stanowiącym jednocześnie druk oferty, transportem własnym wykonawcy spełniającym odpowiednie przepisy sanitarne, na terenie Miasta Wałbrzycha. -
Planowany termin realizacji zamówienia: od 2.01.2016 – 31.12.2016 r.
-
Istotne warunki przedmiotu zamówienia:
a) cykliczne dostawy towaru będą realizowane na podstawie zamówienia dostosowanego do potrzeb Placówki, z co najmniej 2 - dniowym wyprzedzeniem.
b) dostawa będzie realizowana środkami transportu wykonawcy, spełniającymi odpowiednie wymagane prawem wymogi sanitarne.
c) dostawy bułek słodkich i owoców będą realizowane:
- dwa razy w tygodniu: w poniedziałki i czwartki – wyłączając święta, oraz dni określone przez zamawiającego w przypadku m.in. organizacji zajęć wyjazdowych dla dzieci, odwołania zajęć w Placówce itp. Wykonawca w ramach jednej dostawy będzie dostarczał bułki słodkie o ustalonej gramaturze – w poniedziałki bułki typu „grzebień” (poz. 5 formularza oferty) , w czwartki bułki pozostałe (poz. 4 formularza oferty), tj. m. in. serowo-makowa, z owocami, budyniem itp. (każda osobno pakowana) oraz owoce, w ujęciu dekadowym (10 dni) – jabłko lub banan, pomarańcza lub gruszka, mandarynka lub nektarynka,
- raz w tygodniu tj. w środy Wykonawca realizować będzie dostawy kanapek (każda osobno pakowana), o których mowa w poz. 6 formularza oferty.
d) miejsca świadczenia dostaw oraz zakładane ilości:
- ul. Mickiewicza 26 (Centrum Aktywności Lokalnej) – 25 szt.
- ul. Grota Roweckiego 3 (Centrum Integracji Rodziny) – 25 szt.
- ul. Kasztelańska 7 – 10 szt.
e) godziny realizacji dostaw – 13:00 – 15:00
f) zamawiający zastrzegą, iż jabłka i owoce powinny być dostarczane w tekturowych jednorazowych skrzynkach. Dodatkowo, cena kanapki, o której mowa w poz. 6 formularza ofertowego nie może być wyższa niż 2,70 zł brutto.
g) zamawiający poinformuje wykonawcę na dwa dni przed realizacją zamówienia
o zmianie harmonogramu dostarczania bułek lub kanapek, owoców w przypadku zaistnienia takiej potrzeby (m.in. organizacja zajęć wyjazdowych dla dzieci i młodzieży, odwołania zajęć w Placówce itp.)h) wystawianie faktur za zrealizowane zamówienia do 5 - tego każdego miesiąca, za miesiąc poprzedni.
i) każda z dostaw będzie obowiązkowo musiała zostać potwierdzona dokumentem zawierającym informację o zamówionych artykułach wraz z podaniem ich ilości i miejsc dostarczenia (np. druk „WZ”),
j) Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego, których nie mógł on przewidzieć w momencie zawierania umowy,
w szczególności zmian organizacyjnych, zakres ilościowy zamawianego asortymentu znajdującego się w załączniku Nr 1 może ulec zmniejszeniu. -
Sposób przygotowania oferty.
Oferta musi uwzględniać wycenę wszystkich składników przedmiotu zamówienia (koszty opakowań, koszty transportu itp.) Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem, zgodnie
z treścią załącznika Nr 1. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.
W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Oferta w zapytaniu ofertowym na dostawę artykułów spożywczych i innych dla Placówki Wsparcia Dziennego”. -
Kryteria oceny ofert – 100% cena brutto za całość przedmiotu dostawy.
-
Osoby wyznaczone do kontaktu ze strony Zamawiającego: w sprawach merytorycznych – Pani Magdalena Stefańska, tel. 74 6640860, e-mail: kierownik@pwd-walbrzych.pl
w sprawach formalnych – Pan Sławomir Nitecki, tel. 606201831, e-mail: slani34@o2.pl. -
Termin i miejsce złożenia oferty.
Ofertę należy złożyć do dnia 4 grudnia 2015 r. do godziny 12:00 Ofertę złożyć można osobiście w siedzibie Zamawiającego – Placówce Wsparcia Dziennego przy
ul. Mickiewicza 26, 58-300 Wałbrzych, pocztą lub pocztą elektroniczną na adres kierownik@pwd-walbrzych.pl (do wiadomości: slani34@o2.pl)