W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Informacja o unieważnieniu konkursu na stanowisku Dyrektora Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta

 

Wałbrzych, 28 lipca 2011 r.




Informacja

o unieważnieniu konkursu na stanowisko

Dyrektora

Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta



W wyniku ogłoszonego konkursu na stanowisko Dyrektora Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, złożonych zostało 5 ofert. Wszyscy kandydaci spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu.

Przewodnicząca Komisji konkursowej powołanej Zarządzeniem nr 845/2011 Prezydenta Miasta Wałbrzycha w sprawie powołania Komisji konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora ZDKiUM zgodnie z § 1 pkt.2 Regulaminu Komisji Konkursowej złożyła oświadczenie, że pozostaje w stosunku prawnym z jednym z kandydatów przystępujących do konkursu, w związku z czym poprosiła o wyłączenie z prac komisji. Oświadczenie zostało przyjęte przez pełniącego funkcję Prezydenta Miasta

W dniu 28 lipca 2011 r. kolejny członek Komisji Konkursowej poinformował o rezygnacji z pracy w Komisji.


Wobec braku składu Komisji konkursowej, zgodnie z decyzją pełniącego funkcję Prezydenta Miasta, konkurs na stanowisko Dyrektora Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta został unieważniony, o czym zostali poinformowani wszyscy kandydaci.



Maria Karkosz

Sekretarz Komisji







Powiadom znajomego