Informacja o unieważnieniu konkursu na stanowisku Dyrektora Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta
Wałbrzych, 28 lipca 2011 r.
Informacja
o unieważnieniu konkursu na stanowisko
Dyrektora
Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta
W wyniku ogłoszonego konkursu na stanowisko Dyrektora Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, złożonych zostało 5 ofert. Wszyscy kandydaci spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu.
Przewodnicząca Komisji konkursowej powołanej Zarządzeniem nr 845/2011 Prezydenta Miasta Wałbrzycha w sprawie powołania Komisji konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora ZDKiUM zgodnie z § 1 pkt.2 Regulaminu Komisji Konkursowej złożyła oświadczenie, że pozostaje w stosunku prawnym z jednym z kandydatów przystępujących do konkursu, w związku z czym poprosiła o wyłączenie z prac komisji. Oświadczenie zostało przyjęte przez pełniącego funkcję Prezydenta Miasta
W dniu 28 lipca 2011 r. kolejny członek Komisji Konkursowej poinformował o rezygnacji z pracy w Komisji.
Wobec braku składu Komisji konkursowej, zgodnie z decyzją pełniącego funkcję Prezydenta Miasta, konkurs na stanowisko Dyrektora Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta został unieważniony, o czym zostali poinformowani wszyscy kandydaci.
Maria Karkosz
Sekretarz Komisji