Nabór kandydatów na stanowisko inspektora w Wydziale Budżetu i Finansów, Dział Budżetowy
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko inspektora
w Dziale Budżetowym
Wydziału Budżetu i Finansów
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Urząd Miejski w Wałbrzychu informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko, nie zostanie zatrudniona żadna osoba.
Uzasadnienie:
W wyniku przeprowadzonej procedury naboru żaden z kandydatów przystępujący do nabory, nie został zatwierdzony do zatrudnienia na stanowisko inspektora w Dziale Budżetowym Wydziału Budżetu i Finansów w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu.
Marzena Stokłosa Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
Wałbrzych, 1.12.2010r
INFORMACJA
o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej
na stanowisko inspektora
w Dziale Budżetowym
Wydział Budżetu i Finansów
w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu
Termin testu i rozmowy kwalifikacyjnej:
Dnia 29 listopada 2010 roku w sali nr 26 o godz 8.30 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Plac Magistracki 1 - odbędzie się test oraz rozmowa kwalifikacyjna na w/w stanowisko pracy.
Jolanta Fajdasz - Sekretarz Komisji
Wałbrzych, dnia 24.11.2010r
Urząd Miejski w Wałbrzychu
ogłasza nabór
na stanowisko inspektora
w Dziale Budżetowym
w Wydziale Budżetu i Finansów
1.Wymagania podstawowe:
- wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- co najmniej 4 letni staż pracy
2.Wymagania dodatkowe:
- umiejętność interpretacji i stosowania odpowiednich aktów normatywnych oraz
przepisów prawa z zakresu wykonywania zadań
- znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości oraz finansów publicznych
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym
2.Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
??€Ë?przygotowanie oraz nadzór nad prawidłowym przeprowadzeniem inwentaryzacji składników majątkowych.
Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy.
4. Wymagane dokumenty
- Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej - c.v. (własnoręcznie podpisany),
- List motywacyjny (własnoręcznie podpisany).
- Kserokopie świadectw ukończenia szkoły
- Kserokopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy/szkolenia.
- Kserokopie świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu.
- Referencje mile widziane.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223 poz. 1458).
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
Uwaga:
??€Ë?Treść składanych przez kandydatów oświadczeń wymienionych w punkcie 4 musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze
??€Ë?Dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 22 listopada 2010 roku na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.
Dla ofert wysłanych pocztą liczy się data stempla pocztowego.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu
o naborze nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne w terminie 7 dni od dnia zakończenia składania dokumentów określonego w ogłoszeniu o naborze, zostaną zaproszeni do drugiego etapu naboru.
Osoby, które nie spełniły wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu będą informowane na piśmie wraz z odesłaniem dokumentów.
Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona w BIP i na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu.
OPIS STANOWISKA PRACY
Nazwa i adres jednostki
Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1 58-300 Wałbrzych
Nazwa stanowiska pracy:
inspektor
Komórka organizacyjna:
Dział Budżetowy, Wydział Budżetu i Finansów
Kod komórki:
WBiF.DB
Cel istnienia stanowiska pracy
Przygotowanie oraz nadzór nad prawidłowym przeprowadzeniem inwentaryzacji składników majątkowych, pełnienie obowiązków Przewodniczącego Stałej Komisji Inwentaryzacyjnej
Miejsce w strukturze organizacyjnej
Podlega: Zastępcy Naczelnika Wydziału Budżetu i Finansów,Naczelnikowi Wydziału Budżetu i Finansów, Skarbnikowi.
Zakres wykonywanych zadań
1.Opracowanie rocznego planu inwentaryzacji.
2.Opracowanie planu sytuacyjnego terenów jednostki uwzględniając rozmieszczenie magazynów i innych miejsc składowania (teren ten może być podzielony na rejony spisowe, a te z kolei na pola spisowe),
3.Przedkładanie kierownikowi jednostki wniosku o powołanie zespołów spisowych do przeprowadzenia spisu z natury rzeczowych składników majątku,
4.Przedkładanie kierownikowi jednostki wniosku o powołanie osób o odpowiednich kwalifikacjach do przeprowadzenia z należytą dokładnością obliczeń technicznych lub szacunkowych wielkości składów majątkowych, których nie można ustalić przez ważenie, przeliczenie lub obmiar,
5.Przeprowadzenie instruktażu pracowników biorących udział w inwentaryzacji (zapoznanie ich z obowiązkami i odpowiedzialnością wynikającą z tytułu nieprawidłowego i niedokładnego sporządzenia spisu oraz wyjaśnienie sposobu wypełniania formularzy i techniki przeprowadzenia spisu),
6.Nadzór przed rozpoczęciem spisu, nad przygotowaniem niezbędnej liczby formularzy spisowych, pomocy biurowych, przyrządów pomiarowych,
7.Nadzór nad prawidłowym przeprowadzeniem inwentaryzacji składników majątkowych,
8.Nadzorowanie zgodności przebiegu spisu z natury z obowiązującymi przepisami i instrukcją wewnętrzną w toku prac spisowych
9.Rozliczanie zespołów spisowych oraz sprawdzenie czy dokumenty spisowe zostały prawidłowo sporządzone pod względem formalnym po zakończeniu spisu z natury,
10.Przyjęcie od przewodniczących zespołów spisowych arkuszy spisowych wraz z pisemnymi informacjami o przebiegu inwentaryzacji i ewentualnych nieprawidłowościach stwierdzonych w czasie spisu oraz przekazanie ich w celu rozliczenia do Działu Finansowego,
11.Dokonywanie analizy i oceny poszczególnych pozycji nadwyżek i niedoborów w oparciu o arkusze różnic inwentaryzacyjnych i wyjaśnienia osób materialnie odpowiedzialnych,
12.Przyjmowanie od osób materialnie odpowiedzialnych i rozpatrywanie wyjaśnień z wyszczególnieniem przyczyn, które spowodowały powstanie różnic,
13.Przygotowanie protokołu końcowego z przebiegu inwentaryzacji, w którym stała komisja inwentaryzacyjna formułuje wnioski co do sposobu rozliczenia powstałych różnic inwentaryzacyjnych i podsumowuje wyniki inwentaryzacji,
14.Stawianie wniosków w sprawie sposobu zagospodarowania ujawnionych w czasie inwentaryzacji składników nieprzydatnych oraz w sprawie usprawnienia gospodarki rzeczowymi i pieniężnymi składnikami majątku.
15.Przygotowywanie projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie powołania komisji w szczególności ds. oceny przydatności składników majątku do używania, likwidacji składników majątku, ocechowania składników majątku.
16.Szkolenie członków komisji z zakresu wykonywanych przez nich prac.
Wymagane wykształcenie - konieczne: wyższe ekonomiczne
- pożądane: wyższe ekonomiczne
Wymagane uprawnienia
-
Doświadczenie zawodowe
co najmniej 4 letni staż pracy
Wymagana wiedza specjalistyczna
Znajomość przepisów:
1.Ustawa z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości
2.Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych
3.Ustawa z dnia 8 marca 1990 o samorządzie gminnym
Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe
Wymagane umiejętności i zdolności
1. Umiejętność obsługi komputera, w tym programów Pakietu MS Office i OpenOffice
2. Umiejętności interpersonalne a także samodzielnego myślenia i działania
3. Obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność
4. Umiejętność stosowania obowiązujących przepisów