W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Nabór kandydatów na stanowisko inspektora w Wydziale Budżetu i Finansów, Dział Budżetowy

Informacja o wynikach naboru

na stanowisko inspektora

w Dziale Budżetowym

Wydziału Budżetu i Finansów

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 

Urząd Miejski w Wałbrzychu informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko, nie zostanie zatrudniona żadna osoba.

 


Uzasadnienie:

 

 

W wyniku przeprowadzonej procedury naboru żaden z kandydatów przystępujący do nabory, nie został zatwierdzony do zatrudnienia na stanowisko inspektora w Dziale Budżetowym Wydziału Budżetu i Finansów w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu.

 


Marzena Stokłosa Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej

Wałbrzych, 1.12.2010r

 

 

INFORMACJA

o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej

na stanowisko inspektora

w Dziale Budżetowym

Wydział Budżetu i Finansów

w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu

 

 


Termin testu i rozmowy kwalifikacyjnej:

Dnia 29 listopada 2010 roku w sali nr 26 o godz 8.30 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Plac Magistracki 1 - odbędzie się test oraz rozmowa kwalifikacyjna na w/w stanowisko pracy.

 

 

 

Jolanta Fajdasz - Sekretarz Komisji

 


Wałbrzych, dnia 24.11.2010r

 


 

Urząd Miejski w Wałbrzychu

ogłasza nabór

na stanowisko inspektora

w Dziale Budżetowym

w Wydziale Budżetu i Finansów

 

 

1.Wymagania podstawowe:

- wykształcenie: wyższe ekonomiczne

- co najmniej 4 letni staż pracy


2.Wymagania dodatkowe:

- umiejętność interpretacji i stosowania odpowiednich aktów normatywnych oraz

przepisów prawa z zakresu wykonywania zadań

- znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości oraz finansów publicznych

- znajomość ustawy o samorządzie gminnym


2.Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:

??€Ë?przygotowanie oraz nadzór nad prawidłowym przeprowadzeniem inwentaryzacji składników majątkowych.

 

Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy.

4. Wymagane dokumenty

- Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej - c.v. (własnoręcznie podpisany),

- List motywacyjny (własnoręcznie podpisany).

- Kserokopie świadectw ukończenia szkoły

- Kserokopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy/szkolenia.

- Kserokopie świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu.

- Referencje mile widziane.

- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223 poz. 1458).

- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

- Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych

Uwaga:

??€Ë?Treść składanych przez kandydatów oświadczeń wymienionych w punkcie 4 musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze

??€Ë?Dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski

 

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 22 listopada 2010 roku na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.

Dla ofert wysłanych pocztą liczy się data stempla pocztowego.

 

Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu
o naborze nie będą rozpatrywane.

 

Kandydaci spełniający wymagania formalne w terminie 7 dni od dnia zakończenia składania dokumentów określonego w ogłoszeniu o naborze, zostaną zaproszeni do drugiego etapu naboru.

 

Osoby, które nie spełniły wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu będą informowane na piśmie wraz z odesłaniem dokumentów.

 

Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona w BIP i na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu.

 


OPIS STANOWISKA PRACY

 


Nazwa i adres jednostki
 Urząd Miejski w Wałbrzychu

Plac Magistracki 1 58-300 Wałbrzych
 
Nazwa stanowiska pracy:
 inspektor
 
Komórka organizacyjna:
 Dział Budżetowy, Wydział Budżetu i Finansów
 
Kod komórki:
 WBiF.DB
 

 

 


Cel istnienia stanowiska pracy
 
Przygotowanie oraz nadzór nad prawidłowym przeprowadzeniem inwentaryzacji składników majątkowych, pełnienie obowiązków Przewodniczącego Stałej Komisji Inwentaryzacyjnej
 
Miejsce w strukturze organizacyjnej
 
Podlega: Zastępcy Naczelnika Wydziału Budżetu i Finansów,Naczelnikowi Wydziału Budżetu i Finansów, Skarbnikowi.
 
Zakres wykonywanych zadań

1.Opracowanie rocznego planu inwentaryzacji.

2.Opracowanie planu sytuacyjnego terenów jednostki uwzględniając rozmieszczenie magazynów i innych miejsc składowania (teren ten może być podzielony na rejony spisowe, a te z kolei na pola spisowe),

3.Przedkładanie kierownikowi jednostki wniosku o powołanie zespołów spisowych do przeprowadzenia spisu z natury rzeczowych składników majątku,

4.Przedkładanie kierownikowi jednostki wniosku o powołanie osób o odpowiednich kwalifikacjach do przeprowadzenia z należytą dokładnością obliczeń technicznych lub szacunkowych wielkości składów majątkowych, których nie można ustalić przez ważenie, przeliczenie lub obmiar,

5.Przeprowadzenie instruktażu pracowników biorących udział w inwentaryzacji (zapoznanie ich z obowiązkami i odpowiedzialnością wynikającą z tytułu nieprawidłowego i niedokładnego sporządzenia spisu oraz wyjaśnienie sposobu wypełniania formularzy i techniki przeprowadzenia spisu),

6.Nadzór przed rozpoczęciem spisu, nad przygotowaniem niezbędnej liczby formularzy spisowych, pomocy biurowych, przyrządów pomiarowych,

7.Nadzór nad prawidłowym przeprowadzeniem inwentaryzacji składników majątkowych,

8.Nadzorowanie zgodności przebiegu spisu z natury z obowiązującymi przepisami i instrukcją wewnętrzną w toku prac spisowych

9.Rozliczanie zespołów spisowych oraz sprawdzenie czy dokumenty spisowe zostały prawidłowo sporządzone pod względem formalnym po zakończeniu spisu z natury,

10.Przyjęcie od przewodniczących zespołów spisowych arkuszy spisowych wraz z pisemnymi informacjami o przebiegu inwentaryzacji i ewentualnych nieprawidłowościach stwierdzonych w czasie spisu oraz przekazanie ich w celu rozliczenia do Działu Finansowego,

11.Dokonywanie analizy i oceny poszczególnych pozycji nadwyżek i niedoborów w oparciu o arkusze różnic inwentaryzacyjnych i wyjaśnienia osób materialnie odpowiedzialnych,

12.Przyjmowanie od osób materialnie odpowiedzialnych i rozpatrywanie wyjaśnień z wyszczególnieniem przyczyn, które spowodowały powstanie różnic,

13.Przygotowanie protokołu końcowego z przebiegu inwentaryzacji, w którym stała komisja inwentaryzacyjna formułuje wnioski co do sposobu rozliczenia powstałych różnic inwentaryzacyjnych i podsumowuje wyniki inwentaryzacji,
14.Stawianie wniosków w sprawie sposobu zagospodarowania ujawnionych w czasie inwentaryzacji składników nieprzydatnych oraz w sprawie usprawnienia gospodarki rzeczowymi i pieniężnymi składnikami majątku.

15.Przygotowywanie projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie powołania komisji w szczególności ds. oceny przydatności składników majątku do używania, likwidacji składników majątku, ocechowania składników majątku.

16.Szkolenie członków komisji z zakresu wykonywanych przez nich prac.
 
Wymagane wykształcenie - konieczne: wyższe ekonomiczne

- pożądane: wyższe ekonomiczne
 
Wymagane uprawnienia
 -
 
Doświadczenie zawodowe
 co najmniej 4 letni staż pracy
 
Wymagana wiedza specjalistyczna
 Znajomość przepisów:

1.Ustawa z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości

2.Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych

3.Ustawa z dnia 8 marca 1990 o samorządzie gminnym
 
Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe
 

 
Wymagane umiejętności i zdolności
 1. Umiejętność obsługi komputera, w tym programów Pakietu MS Office i OpenOffice

2. Umiejętności interpersonalne a także samodzielnego myślenia i działania

3. Obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność

4. Umiejętność stosowania obowiązujących przepisów
 

 

 

Powiadom znajomego