W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Nabór kandydatów na stanowisko inspektora w Wydziale Budżetu i Finansów, Dział Budżetowy

 

Informacja
dotycząca naboru kandydatów na stanowisko

inspektora

w Dziale Budżetowym

Wydziału Budżetu i Finansów

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu




Informuję, że na w/w stanowisko pracy, do Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu wpłynęły 4 oferty niespełniające wymogi formalne.



Maria Jadczyk


Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej

Wałbrzych, 25.10.2010r

 

 

Prezydent Miasta Wałbrzych

ogłasza nabór

na stanowisko inspektora

w Wydziale Budżetu i Finansów

Dziale Budżetowym


  1. Wymagania podstawowe:

    - wykształcenie wyższe

    - co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku związanym z przygotowaniem

    i prowadzeniem inwentaryzacji

  2. Wymagania dodatkowe:

    Znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości oraz finansów publicznych;

  3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:

  • przygotowanie oraz nadzór nad prawidłowym przeprowadzeniem inwentaryzacji składników majątkowych.

Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy.

4. Wymagane dokumenty

- Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej (własnoręcznie podpisany),

- List motywacyjny (własnoręcznie podpisany).

- Kserokopie świadectw ukończenia szkoły

- Kserokopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy/szkolenia.

- Kserokopie świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu.

- Referencje mile widziane.

- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223 poz. 1458).

- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

- Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych

Uwaga:

  • Treść składanych przez kandydatów oświadczeń wymienionych w punkcie 4 musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze

  • Dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski


Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym w terminie do 18 października 2010r na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych. Dla ofert wysłanych poczta liczy się data stempla pocztowego.


W terminie 7 dni po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego
w ogłoszeniu o naborze, kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną zaproszeni do dalszego etapu naboru.


Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona w BIP i na tablicy ogłoszeń UM Wałbrzych.

 

 

 

OPIS STANOWISKA PRACY


Nazwa i adres jednostki

Urząd Miejski w Wałbrzychu

Plac Magistracki 1 58-300 Wałbrzych

Nazwa stanowiska pracy:

inspektor

Komórka organizacyjna:

Dział Budżetowy

Kod komórki:

WBiF.DB



Cel istnienia stanowiska pracy

Przygotowanie oraz nadzór nad prawidłowym przeprowadzeniem inwentaryzacji składników majątkowych, pełnienie obowiązków Przewodniczącego Stałej Komisji Inwentaryzacyjnej

Zakres wykonywanych zadań

  1. Opracowanie rocznego planu inwentaryzacji.

  2. Opracowanie planu sytuacyjnego terenów jednostki uwzględniając rozmieszczenie magazynów i innych miejsc składowania (teren ten może być podzielony na rejony spisowe, a te z kolei na pola spisowe),

  3. Przedkładanie kierownikowi jednostki wniosku o powołanie zespołów spisowych do przeprowadzenia spisu z natury rzeczowych składników majątku,

  4. Przedkładanie kierownikowi jednostki wniosku o powołanie osób o odpowiednich kwalifikacjach do przeprowadzenia z należytą dokładnością obliczeń technicznych lub szacunkowych wielkości składów majątkowych, których nie można ustalić przez ważenie, przeliczenie lub obmiar,

  5. Przeprowadzenie instruktażu pracowników biorących udział w inwentaryzacji (zapoznanie ich z obowiązkami i odpowiedzialnością wynikającą z tytułu nieprawidłowego i niedokładnego sporządzenia spisu oraz wyjaśnienie sposobu wypełniania formularzy i techniki przeprowadzenia spisu),

  6. Nadzór przed rozpoczęciem spisu, nad przygotowaniem niezbędnej liczby formularzy spisowych, pomocy biurowych, przyrządów pomiarowych,

  7. Nadzór nad prawidłowym przeprowadzeniem inwentaryzacji składników majątkowych,

  8. Nadzorowanie zgodności przebiegu spisu z natury z obowiązującymi przepisami i instrukcją wewnętrzną w toku prac spisowych

  9. Rozliczanie zespołów spisowych oraz sprawdzenie czy dokumenty spisowe zostały prawidłowo sporządzone pod względem formalnym po zakończeniu spisu z natury,

  10. Przyjęcie od przewodniczących zespołów spisowych arkuszy spisowych wraz z pisemnymi informacjami o przebiegu inwentaryzacji i ewentualnych nieprawidłowościach stwierdzonych w czasie spisu oraz przekazanie ich w celu rozliczenia do Działu Finansowego,

  11. Dokonywanie analizy i oceny poszczególnych pozycji nadwyżek i niedoborów w oparciu o arkusze różnic inwentaryzacyjnych i wyjaśnienia osób materialnie odpowiedzialnych,

  12. Przyjmowanie od osób materialnie odpowiedzialnych i rozpatrywanie wyjaśnień z wyszczególnieniem przyczyn, które spowodowały powstanie różnic,

  13. Przygotowanie protokołu końcowego z przebiegu inwentaryzacji, w którym stała komisja inwentaryzacyjna formułuje wnioski co do sposobu rozliczenia powstałych różnic inwentaryzacyjnych i podsumowuje wyniki inwentaryzacji,


  1. Stawianie wniosków w sprawie sposobu zagospodarowania ujawnionych w czasie inwentaryzacji składników nieprzydatnych oraz w sprawie usprawnienia gospodarki rzeczowymi i pieniężnymi składnikami majątku.

  2. Przygotowywanie projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie powołania komisji w szczególności ds. oceny przydatności składników majątku do używania, likwidacji składników majątku, ocechowania składników majątku.

  3. Szkolenie członków komisji z zakresu wykonywanych przez nich prac.

Wymagane wykształcenie - wyższe

Wymagane uprawnienia

-

Doświadczenie zawodowe

co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku związanym z przygotowaniem, prowadzeniem inwentaryzacji

Wymagana wiedza specjalistyczna

Znajomość przepisów:

  1. Ustawa z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości

  2. Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych

Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe


Wymagane umiejętności i zdolności

1. Umiejętność obsługi komputera, w tym programów Pakietu MS Office i OpenOffice

2. Umiejętności interpersonalne a także samodzielnego myślenia i działania

3. Obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność

4. Umiejętność stosowania obowiązujących przepisów


Powiadom znajomego