Nabór kandydatów na stanowisko inspektora w Wydziale Budżetu i Finansów, Dział Budżetowy
Informacja
dotycząca naboru kandydatów na stanowisko
inspektora
w Dziale Budżetowym
Wydziału Budżetu i Finansów
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Informuję, że na w/w stanowisko pracy, do Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu wpłynęły 4 oferty niespełniające wymogi formalne.
Maria Jadczyk
Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
Wałbrzych, 25.10.2010r
Prezydent Miasta Wałbrzych
ogłasza nabór
na stanowisko inspektora
w Wydziale Budżetu i Finansów
Dziale Budżetowym
-
Wymagania podstawowe:
- wykształcenie wyższe
- co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku związanym z przygotowaniem
i prowadzeniem inwentaryzacji
-
Wymagania dodatkowe:
Znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości oraz finansów publicznych;
-
Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
-
przygotowanie oraz nadzór nad prawidłowym przeprowadzeniem inwentaryzacji składników majątkowych.
Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy.
4. Wymagane dokumenty
- Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej (własnoręcznie podpisany),
- List motywacyjny (własnoręcznie podpisany).
- Kserokopie świadectw ukończenia szkoły
- Kserokopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy/szkolenia.
- Kserokopie świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu.
- Referencje mile widziane.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223 poz. 1458).
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
Uwaga:
-
Treść składanych przez kandydatów oświadczeń wymienionych w punkcie 4 musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze
-
Dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym w terminie do 18 października 2010r na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych. Dla ofert wysłanych poczta liczy się data stempla pocztowego.
W terminie 7 dni po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego
w ogłoszeniu o naborze, kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną zaproszeni do dalszego etapu naboru.
Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona w BIP i na tablicy ogłoszeń UM Wałbrzych.
OPIS STANOWISKA PRACY
Nazwa i adres jednostki |
Urząd Miejski w Wałbrzychu Plac Magistracki 1 58-300 Wałbrzych |
Nazwa stanowiska pracy: |
inspektor |
Komórka organizacyjna: |
Dział Budżetowy |
Kod komórki: |
WBiF.DB |
Cel istnienia stanowiska pracy | |
Przygotowanie oraz nadzór nad prawidłowym przeprowadzeniem inwentaryzacji składników majątkowych, pełnienie obowiązków Przewodniczącego Stałej Komisji Inwentaryzacyjnej | |
Zakres wykonywanych zadań
| |
| |
Wymagane wykształcenie - wyższe | |
Wymagane uprawnienia |
- |
Doświadczenie zawodowe |
co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku związanym z przygotowaniem, prowadzeniem inwentaryzacji |
Wymagana wiedza specjalistyczna |
Znajomość przepisów:
|
Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe |
|
Wymagane umiejętności i zdolności |
1. Umiejętność obsługi komputera, w tym programów Pakietu MS Office i OpenOffice 2. Umiejętności interpersonalne a także samodzielnego myślenia i działania 3. Obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność 4. Umiejętność stosowania obowiązujących przepisów |