W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Nabór kandydatów na stanowisko podinspektora w Wydziale Budżetu i Finansów w Dziale Finansowym

 

Informacja o wynikach naboru

na stanowisko podinspektora

w Dziale Finansowym

Wydziału Budżetu i Finansów

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu



    Komisja rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko została wybrana Pani Denisa Skwira zamieszkała w Wałbrzychu.

     

    Uzasadnienie wyboru:

     

Pani Denisa Skwira wykazała się znajomością zagadnień wymaganych w ogłoszeniu o naborze, uzyskując najwyższą liczbę punktów w całym procesie rekrutacji.


Maria Jadczyk

Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej


Wałbrzych, 22.10.2010r


 

 

INFORMACJA

o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej

    na stanowisko podinspektora

w Dziale Finansowym

Wydział Budżetu i Finansów

    w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu


Termin testu i rozmowy kwalifikacyjnej:

Dnia 20 października 2010 roku w sali nr 26 o godz 9:00 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Plac Magistracki 1 - odbędzie się test oraz rozmowa kwalifikacyjna na w/w stanowisko pracy.



Jolanta Fajdasz - Sekretarz Komisji

Wałbrzych, dnia 12.10.2010r


Prezydent Miasta Wałbrzych

ogłasza nabór

na stanowisko podinspektora

w Wydziale Budżetu i Finansów

Dziale Finansowym


  1. Wymagania podstawowe:

    - wykształcenie średnie;

    - co najmniej 4-letni staż pracy na stanowisku związanym z naliczaniem płac;

    - znajomość obsługi programu PŁATNIK.

  2. Wymagania dodatkowe:

    Znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości oraz finansów publicznych;

  3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:

    - naliczanie wypłat wynagrodzeń;

    - naliczanie zasiłków chorobowych;

    - sporządzanie list płac wynagrodzeń;

    - sporządzanie deklaracji i naliczanie obowiązkowych wpłat na PFRON;

    - naliczanie i odprowadzanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych;

    - naliczanie i odprowadzanie składek do ZUS;

    - obsługa programu komputerowego PŁATNIK;

    - sporządzanie list wypłat do umów zleceń i o dzieło;

    - wystawianie zaświadczeń o dochodach;

    - dekretacja i przygotowywanie dowodów księgowych do wypłaty.

    Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy.

4. Wymagane dokumenty

- Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej (własnoręcznie podpisany),

- List motywacyjny (własnoręcznie podpisany).

- Kserokopie świadectw ukończenia szkoły

- Kserokopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy/szkolenia.

- Kserokopie świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu.

- Referencje mile widziane.

- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223 poz. 1458).

- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

- Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych


Uwaga:

  • Treść składanych przez kandydatów oświadczeń wymienionych w punkcie 4 musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze

  • Dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski.


Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym w terminie do 8 października2010r na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych. Dla ofert wysłanych poczta liczy się data stempla pocztowego.

W terminie 7 dni po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego
w ogłoszeniu o naborze, kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną zaproszeni do dalszego etapu naboru.


Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona w BIP i na tablicy ogłoszeń UM Wałbrzych.



OPIS STANOWISKA PRACY


Nazwa i adres jednostki

Urząd Miejski w Wałbrzychu

Plac Magistracki 1 58-300 Wałbrzych

Nazwa stanowiska pracy:

podinspektor

Komórka organizacyjna:

Dział Finansowy

Kod komórki:

WBiF/DF



Cele istnienia stanowiska pracy

    Obsługa finansowo - księgowa Urzędu Miejskiego


Miejsce w strukturze organizacyjnej

Podlega: Głównemu specjaliście

Zastępcy Naczelnika Wydziału Budżetu i Finansów,

Naczelnikowi Wydziału Budżetu i Finansów,

Skarbnikowi


Zakres wykonywanych zadań

    - naliczanie wypłat wynagrodzeń;

    - naliczanie zasiłków chorobowych;

    - sporządzanie list płac wynagrodzeń;

    - sporządzanie deklaracji i naliczanie obowiązkowych wpłat na PFRON;

    - naliczanie i odprowadzanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych;

    - sporządzanie informacji PIT wg obowiązujących przepisów,

    - naliczanie i odprowadzanie składek do ZUS;

    - obsługa programu komputerowego PŁATNIK;

    - sporządzanie list wypłat do umów zleceń i o dzieło;

    - wystawianie zaświadczeń o dochodach;

    - prowadzenie analitycznych kart wynagrodzeń pracowników;

Wymogi kwalifikacyjne podstawowe

Wymagane wykształcenie

konieczne: średnie

pożądane: średnie

Wymagane uprawnienia


Doświadczenie zawodowe

4 lata

Wymagana wiedza specjalistyczna

1. Znajomość przepisów:

- Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r o finansach publicznych

- Ustawy z dnia 29 września 1994r o rachunkowości

    - Ustawy z dnia 26 lipca 1991r o podatku dochodowym od osób fizycznych

    - Ustawy z dnia 26 czerwca 1974r Kodeks Pracy

    - Ustawy z dnia 13 października 1998r o systemie ubezpieczeń społecznych

    - Ustawy z dnia 25 czerwca 1999r o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa

    2. Znajomość obsługi programu komputerowego PŁATNIK



Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe

Wymagane umiejętności i zdolności

1. Obsługa programów komputerowych w środowisku

Windows i pakietu OpenOffice

2. Umiejętności interpersonalne a także samodzielnego

myślenia i działania

3. Obowiązkowość, terminowość i dokładność w działaniu

Zakres dostępu do informacji

    Przetwarzanie danych osobowych



Powiadom znajomego