Nabór kandydatów na stanowisko podinspektora w Wydziale Budżetu i Finansów w Dziale Finansowym
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko podinspektora
w Dziale Finansowym
Wydziału Budżetu i Finansów
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Komisja rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko została wybrana Pani Denisa Skwira zamieszkała w Wałbrzychu.
Uzasadnienie wyboru:
Pani Denisa Skwira wykazała się znajomością zagadnień wymaganych w ogłoszeniu o naborze, uzyskując najwyższą liczbę punktów w całym procesie rekrutacji.
Maria Jadczyk
Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
Wałbrzych, 22.10.2010r
INFORMACJA
o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej
na stanowisko podinspektora
w Dziale Finansowym
Wydział Budżetu i Finansów
w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu
Termin testu i rozmowy kwalifikacyjnej:
Dnia 20 października 2010 roku w sali nr 26 o godz 9:00 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Plac Magistracki 1 - odbędzie się test oraz rozmowa kwalifikacyjna na w/w stanowisko pracy.
Jolanta Fajdasz - Sekretarz Komisji
Wałbrzych, dnia 12.10.2010r
Prezydent Miasta Wałbrzych
ogłasza nabór
na stanowisko podinspektora
w Wydziale Budżetu i Finansów
Dziale Finansowym
-
Wymagania podstawowe:
- wykształcenie średnie;
- co najmniej 4-letni staż pracy na stanowisku związanym z naliczaniem płac;
- znajomość obsługi programu PŁATNIK.
-
Wymagania dodatkowe:
Znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości oraz finansów publicznych;
-
Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
- naliczanie wypłat wynagrodzeń;
- naliczanie zasiłków chorobowych;
- sporządzanie list płac wynagrodzeń;
- sporządzanie deklaracji i naliczanie obowiązkowych wpłat na PFRON;
- naliczanie i odprowadzanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych;
- naliczanie i odprowadzanie składek do ZUS;
- obsługa programu komputerowego PŁATNIK;
- sporządzanie list wypłat do umów zleceń i o dzieło;
- wystawianie zaświadczeń o dochodach;
- dekretacja i przygotowywanie dowodów księgowych do wypłaty.
Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy.
4. Wymagane dokumenty
- Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej (własnoręcznie podpisany),
- List motywacyjny (własnoręcznie podpisany).
- Kserokopie świadectw ukończenia szkoły
- Kserokopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy/szkolenia.
- Kserokopie świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu.
- Referencje mile widziane.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223 poz. 1458).
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
Uwaga:
-
Treść składanych przez kandydatów oświadczeń wymienionych w punkcie 4 musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze
-
Dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym w terminie do 8 października2010r na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych. Dla ofert wysłanych poczta liczy się data stempla pocztowego.
W terminie 7 dni po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego
w ogłoszeniu o naborze, kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną zaproszeni do dalszego etapu naboru.
Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona w BIP i na tablicy ogłoszeń UM Wałbrzych.
OPIS STANOWISKA PRACY
Nazwa i adres jednostki |
Urząd Miejski w Wałbrzychu Plac Magistracki 1 58-300 Wałbrzych |
Nazwa stanowiska pracy: |
podinspektor |
Komórka organizacyjna: |
Dział Finansowy |
Kod komórki: |
WBiF/DF |
Cele istnienia stanowiska pracy | |
Obsługa finansowo - księgowa Urzędu Miejskiego | |
| |
Miejsce w strukturze organizacyjnej | |
Podlega: Głównemu specjaliście Zastępcy Naczelnika Wydziału Budżetu i Finansów, Naczelnikowi Wydziału Budżetu i Finansów, Skarbnikowi | |
| |
Zakres wykonywanych zadań | |
- naliczanie wypłat wynagrodzeń; - naliczanie zasiłków chorobowych; - sporządzanie list płac wynagrodzeń; - sporządzanie deklaracji i naliczanie obowiązkowych wpłat na PFRON; - naliczanie i odprowadzanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych; - sporządzanie informacji PIT wg obowiązujących przepisów, - naliczanie i odprowadzanie składek do ZUS; - obsługa programu komputerowego PŁATNIK; - sporządzanie list wypłat do umów zleceń i o dzieło; - wystawianie zaświadczeń o dochodach; - prowadzenie analitycznych kart wynagrodzeń pracowników; | |
Wymogi kwalifikacyjne podstawowe | |
Wymagane wykształcenie |
konieczne: średnie pożądane: średnie |
Wymagane uprawnienia |
|
Doświadczenie zawodowe |
4 lata |
Wymagana wiedza specjalistyczna |
1. Znajomość przepisów: - Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r o finansach publicznych - Ustawy z dnia 29 września 1994r o rachunkowości - Ustawy z dnia 26 lipca 1991r o podatku dochodowym od osób fizycznych - Ustawy z dnia 26 czerwca 1974r Kodeks Pracy - Ustawy z dnia 13 października 1998r o systemie ubezpieczeń społecznych - Ustawy z dnia 25 czerwca 1999r o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa 2. Znajomość obsługi programu komputerowego PŁATNIK |
|
|
Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe | |
Wymagane umiejętności i zdolności |
1. Obsługa programów komputerowych w środowisku Windows i pakietu OpenOffice 2. Umiejętności interpersonalne a także samodzielnego myślenia i działania 3. Obowiązkowość, terminowość i dokładność w działaniu |
Zakres dostępu do informacji |
Przetwarzanie danych osobowych |