Nabór kandydatów na stanowisko inspektora w Dziale Gospodarki Komunalnej Wydział Infrastruktury Miasta.
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko inspektora
w Dziale Gospodarki Komunalnej
Wydziału Infrastruktury Miasta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Komisja rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko została wybrana Pani Zofia Ceglarz zamieszkała w Wałbrzychu.
Uzasadnienie wyboru:
Pani Zofia Ceglarz wykazała się znajomością zagadnień wymaganych w ogłoszeniu o naborze, uzyskując najwyższą liczbę punktów w całym procesie rekrutacji.
Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
Aleksandra Winiarska
Wałbrzych, 16.12.2010r
INFORMACJA
o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej
na stanowisko na stanowisko inspektora
w Dziale Gospodarki Komunalnej
Wydziału Infrastruktury Miasta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Termin:
Dnia 10 grudnia 2010 roku o godzinie 9.00 w sali nr 19 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Plac Magistracki 1 odbędzie się test oraz rozmowa kwalifikacyjna.
Jolanta Fajdasz - Sekretarz Komisji
Wałbrzych, dnia 6.12.2010r
OGŁOSZENIE
Urząd Miejski w Wałbrzychu
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko
inspektora
w Dziale Gospodarki Komunalnej
Wydział Infrastruktury Miasta
1. Wymagania podstawowe:
- wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne
- staż pracy - co najmniej 3 lata
2. Wymagania dodatkowe:
-
Znajomość zagadnień z zakresu Kodeksu Cywilnego, Kodeksu Postępowania Cywilnego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Ustawy o Samorządzie Gminnym.
-
Umiejętność interpretacji i stosowania odpowiednich aktów normatywnych oraz przepisów prawa z zakresu wykonywanych zadań
3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku
Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy.
-
Wymagane dokumenty:
- Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej - c.v (własnoręcznie podpisany),
- List motywacyjny (własnoręcznie podpisany).
- Kserokopie świadectw ukończenia szkoły
- Kserokopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy, szkolenia
- Kserokopie świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu.
- Referencje mile widziane.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223 poz. 1458).
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
Uwaga:
-
Treść składanych przez kandydatów oświadczeń wymienionych w punkcie 4. musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze
-
Dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym oraz wskazaniem stanowiska, w terminie do dnia 29 listopada 2010 r. na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro ds. Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych. Dla ofert wysłanych pocztą liczy się data stempla pocztowego.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
W terminie 7 dni po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze są informowani telefonicznie o zakwalifikowaniu się do dalszego etapu naboru.
Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona w BIP i na tablicy ogłoszeń UM.
OPIS STANOWISKA PRACY
Nazwa i adres jednostki |
Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych | ||
Nazwa stanowiska pracy |
inspektor | ||
Komórka organizacyjna |
Wydział Infrastruktury Miasta - Dział Gospodarki Komunalnej | ||
Kod komórki |
WIM.DGK. | ||
| |||
Cele istnienia stanowiska pracy | |||
Celem stanowiska pracy jest prowadzenie spraw związanych z postępowaniem spadkowym. | |||
| |||
Miejsce w strukturze organizacyjnej | |||
Podlega: |
Zastępcy Naczelnika | ||
| |||
Zakres wykonywanych zadań | |||
1. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia procedury przejęcia spadków mienia na rzecz Gminy Wałbrzych. | |||
2. Uczestnictwo w spisie inwentarza dokonywanego przez Komornika Sądowego lub Komornika Urzędu Skarbowego. | |||
3. Weryfikacja dokonanej przez Komorników wyceny przejętego mienia, wnoszenie zastrzeżeń oraz uzupełnień do wyceny. | |||
4. Współpraca z Komornikami w zakresie zabezpieczenia przejętego mienia, techniczne zabezpieczenie mienia. | |||
5. Uczestnictwo w procedurze sądowej związanej z przejęciem spadku jako zarządca masy spadkowej. | |||
6. Koordynowanie rozdysponowania masy spadkowej pomiędzy Wydziałami Urzędu Miejskiego. | |||
7. Organizacja przetargów mających na celu zbycie masy spadkowej. | |||
8. Kontakt z wierzycielami spadkodawcy. | |||
9. Rozdysponowanie zysków uzyskanych ze sprzedaży masy spadkowej pomiędzy wierzycieli spadkodawcy. | |||
10. Współpraca z Radcą Prawnym w zakresie procedur sądowych w zakresie przejęcia spadków. | |||
11. Współpraca z Wydziałem Budżetu i Finansów w zakresie przeprowadzenia inwentaryzacji przejętego spadku. | |||
12. Występowanie do właściwych komórek organizacyjnych Urzędu o zaopiniowanie pod względem merytorycznym zasadności przyjęcia przez gminę Wałbrzych darowizny przed zawarciem umowy darowizny. | |||
13. Przedkładanie rocznych sprawozdań Prezydentowi z przejęcia nabytych przez gminę spadków lub uzyskanych darowizn i ich zagospodarowania. | |||
14. Ustalanie spadkobierców dla których gmina Wałbrzych jest wierzycielem. | |||
| |||
Wymogi kwalifikacyjne podstawowe | |||
Wymagane wykształcenie |
konieczne: wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne | ||
Wymagane uprawnienia |
---------- | ||
Doświadczenie zawodowe |
Pożądane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego. | ||
Wymagana wiedza specjalistyczna |
Znajomość przepisów Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu postępowania cywilnego, ustawy o samorządzie gminnym. | ||
Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe | |||
Wymagane umiejętności i zdolności |
1. Dyspozycyjność. 2. Komunikatywność. 3. Umiejętność pracy w zespole. 4. Umiejętność pisemnego wypowiadania się. 5. Biegła obsługa komputera w zakresie pakietów biurowych. 6. Zdolności organizacyjne. 7. Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu. | ||
Zakres dostępu do informacji |
Obsługa systemu informatycznego danych osobowych będących w dyspozycji WIM oraz przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. |