W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Nabór kandydatów na stanowisko inspektora w Dziale Gospodarki Komunalnej Wydział Infrastruktury Miasta.

 

Informacja o wynikach naboru

na stanowisko inspektora

    w Dziale Gospodarki Komunalnej

    Wydziału Infrastruktury Miasta

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu


    Komisja rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko została wybrana Pani Zofia Ceglarz zamieszkała w Wałbrzychu.

    Uzasadnienie wyboru:

Pani Zofia Ceglarz wykazała się znajomością zagadnień wymaganych w ogłoszeniu o naborze, uzyskując najwyższą liczbę punktów w całym procesie rekrutacji.


Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej


Aleksandra Winiarska




Wałbrzych, 16.12.2010r

INFORMACJA

o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej

    na stanowisko na stanowisko inspektora

    w Dziale Gospodarki Komunalnej

    Wydziału Infrastruktury Miasta

    Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu



Termin:

Dnia 10 grudnia 2010 roku o godzinie 9.00 w sali nr 19 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Plac Magistracki 1 odbędzie się test oraz rozmowa kwalifikacyjna.



Jolanta Fajdasz - Sekretarz Komisji

Wałbrzych, dnia 6.12.2010r


 

 

OGŁOSZENIE

Urząd Miejski w Wałbrzychu

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko

inspektora

w Dziale Gospodarki Komunalnej

Wydział Infrastruktury Miasta



1. Wymagania podstawowe:

- wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne

- staż pracy - co najmniej 3 lata


2. Wymagania dodatkowe:


  1. Znajomość zagadnień z zakresu Kodeksu Cywilnego, Kodeksu Postępowania Cywilnego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Ustawy o Samorządzie Gminnym.

  2. Umiejętność interpretacji i stosowania odpowiednich aktów normatywnych oraz przepisów prawa z zakresu wykonywanych zadań

3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku


Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy.

  1. Wymagane dokumenty:


- Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej - c.v (własnoręcznie podpisany),

- List motywacyjny (własnoręcznie podpisany).

- Kserokopie świadectw ukończenia szkoły

- Kserokopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy, szkolenia

- Kserokopie świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu.

- Referencje mile widziane.

- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223 poz. 1458).

- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

- Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych


Uwaga:

  • Treść składanych przez kandydatów oświadczeń wymienionych w punkcie 4. musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze

  • Dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski


Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym oraz wskazaniem stanowiska, w terminie do dnia 29 listopada 2010 r. na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro ds. Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych. Dla ofert wysłanych pocztą liczy się data stempla pocztowego.


Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.


W terminie 7 dni po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze są informowani telefonicznie o zakwalifikowaniu się do dalszego etapu naboru.


Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona w BIP i na tablicy ogłoszeń UM.



OPIS STANOWISKA PRACY



Nazwa i adres jednostki

Urząd Miejski w Wałbrzychu,

Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych

Nazwa stanowiska pracy

inspektor

Komórka organizacyjna

Wydział Infrastruktury Miasta - Dział Gospodarki Komunalnej

Kod komórki

WIM.DGK.


Cele istnienia stanowiska pracy

Celem stanowiska pracy jest prowadzenie spraw związanych z postępowaniem spadkowym.


Miejsce w strukturze organizacyjnej

Podlega:

Zastępcy Naczelnika


Zakres wykonywanych zadań

1. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia procedury przejęcia spadków mienia na rzecz Gminy Wałbrzych.

2. Uczestnictwo w spisie inwentarza dokonywanego przez Komornika Sądowego lub Komornika Urzędu Skarbowego.

3. Weryfikacja dokonanej przez Komorników wyceny przejętego mienia, wnoszenie zastrzeżeń oraz uzupełnień do wyceny.

4. Współpraca z Komornikami w zakresie zabezpieczenia przejętego mienia, techniczne zabezpieczenie mienia.

5. Uczestnictwo w procedurze sądowej związanej z przejęciem spadku jako zarządca masy spadkowej.

6. Koordynowanie rozdysponowania masy spadkowej pomiędzy Wydziałami Urzędu Miejskiego.

7. Organizacja przetargów mających na celu zbycie masy spadkowej.

8. Kontakt z wierzycielami spadkodawcy.

9. Rozdysponowanie zysków uzyskanych ze sprzedaży masy spadkowej pomiędzy wierzycieli spadkodawcy.

10. Współpraca z Radcą Prawnym w zakresie procedur sądowych w zakresie przejęcia spadków.

11. Współpraca z Wydziałem Budżetu i Finansów w zakresie przeprowadzenia inwentaryzacji przejętego spadku.

12. Występowanie do właściwych komórek organizacyjnych Urzędu o zaopiniowanie pod względem merytorycznym zasadności przyjęcia przez gminę Wałbrzych darowizny przed zawarciem umowy darowizny.

13. Przedkładanie rocznych sprawozdań Prezydentowi z przejęcia nabytych przez gminę spadków lub uzyskanych darowizn i ich zagospodarowania.

14. Ustalanie spadkobierców dla których gmina Wałbrzych jest wierzycielem.


Wymogi kwalifikacyjne podstawowe

Wymagane wykształcenie

konieczne: wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne


Wymagane uprawnienia

----------

Doświadczenie zawodowe

Pożądane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.

Wymagana wiedza specjalistyczna

Znajomość przepisów Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu postępowania cywilnego, ustawy o samorządzie gminnym.

Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe

Wymagane umiejętności i zdolności

1. Dyspozycyjność.

2. Komunikatywność.

3. Umiejętność pracy w zespole.

4. Umiejętność pisemnego wypowiadania się.

5. Biegła obsługa komputera w zakresie pakietów biurowych.

6. Zdolności organizacyjne.

7. Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu.

Zakres dostępu do informacji

    Obsługa systemu informatycznego danych osobowych będących w dyspozycji WIM oraz przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.































Powiadom znajomego