W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Nabór kandydatów na stanowisko inspektora w Wydziale Budżetu i Finansów, Dział Budżetowy

 

Informacja o wynikach naboru

na stanowisko inspektora

w Dziale Budżetowym

Wydziału Budżetu i Finansów

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu



    Komisja rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko została wybrana Pani Ewa Ilska zamieszkała w Wałbrzychu.

    Uzasadnienie wyboru:

Pani Ewa Ilska wykazała się znajomością zagadnień wymaganych w ogłoszeniu o naborze, uzyskując najwyższą liczbę punktów w całym procesie rekrutacji.


      Marzena Stokłosa

Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej


Wałbrzych, 15.11.2010r

 

 

 

INFORMACJA

 

o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej

 

    na stanowisko inspektora w Dziale Budżetowym

 

Wydział Budżetu i Finansów

 

    w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu



Termin testu i rozmowy kwalifikacyjnej:

Dnia 9 listopada 2010 roku w sali nr.19 o godz 8.30 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Plac Magistracki 1 - odbędzie się test oraz rozmowa kwalifikacyjna na w/w stanowisko pracy.



Jolanta Fajdasz - Sekretarz Komisji



Wałbrzych, dnia 4.11.2010r


 

Urząd Miejski w Wałbrzychu

ogłasza nabór

na stanowisko inspektora

w Dziale Budżetowym

Wydziału Budżetu i Finansów

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

  1. Wymagania podstawowe:

    - wykształcenie wyższe

    - co najmniej 3 letni staż pracy

  2. Wymagania dodatkowe:

    - znajomość zagadnień z zakresu finansów publicznych i sprawozdawczości

    budżetowej

    - umiejętność interpretacji i stosowania odpowiednich aktów normatywnych oraz

    przepisów prawa z zakresu wykonywania zadań

  3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:

  • obsługa zadłużenia gminy, współpraca z bankami w zakresie umów kredytowych,

  • prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem w jednostkach wydzielonego rachunku dochodów,

  • analiza planów finansowych i sprawozdań z wykonania instytucji kultury.

  • Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska

4. Wymagane dokumenty

- Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej - c.v.(własnoręcznie podpisany),

- List motywacyjny (własnoręcznie podpisany).

- Kserokopie świadectw ukończenia szkoły

- Kserokopie dokumentów potwierdzających ukończone kursy/szkolenia.

- Kserokopie świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu.

- Referencje mile widziane.

- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223 poz. 1458).

- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

- Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych

Uwaga:

  • Treść składanych przez kandydatów oświadczeń wymienionych w punkcie 4 musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze

  • Dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski


Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 28 października 2010 roku na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.

Dla ofert wysłanych pocztą liczy się data stempla pocztowego.

Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu
o naborze nie będą rozpatrywane.


Kandydaci spełniający wymagania formalne w terminie 7 dni od dnia zakończenia składania dokumentów określonego w ogłoszeniu o naborze, zostaną zaproszeni do drugiego etapu naboru.


Osoby, które nie spełniły wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu będą informowane na piśmie wraz z odesłaniem dokumentów.


Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona w BIP i na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu.


 


 

OPIS STANOWISKA PRACY


Nazwa i adres jednostki

Urząd Miejski w Wałbrzychu

Plac Magistracki 1 58-300 Wałbrzych

Nazwa stanowiska pracy:

inspektor

Komórka organizacyjna:

Dział Budżetowy

Kod komórki:

WBiF .DB



Cele istnienia stanowiska pracy

Obsługa zadłużenia gminy, współpraca z bankami w zakresie umów kredytowych, prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem w jednostkach wydzielonego rachunku dochodów oraz analiza planów finansowych i sprawozdań z wykonania instytucji kultury

Miejsce w strukturze organizacyjnej

Podlega: Zastępcy Naczelnika Wydziału Budżetu i Finansów,

Naczelnikowi Wydziału Budżetu i Finansów,

Skarbnikowi


Zakres wykonywanych zadań

  1. Współpraca z bankami w zakresie umów kredytowych.

  2. Prowadzenie statystyki zawierającej główne mierniki pożyczek i kredytów, zestawień spłat zaciągniętych kredytów, pożyczek i obligacji.

  3. Przygotowanie projektów Zarządzeń Prezydenta Miasta Wałbrzycha oraz Uchwał Rady Miejskiej dotyczących zaciągania pożyczek, kredytów i emisji obligacji komunalnych oraz udzielania poręczeń i gwarancji.

  4. Przyjmowanie wniosków od jednostek w sprawie zmiany planów finansowych na wydzielonym rachunku dochodów.

  5. Przedkładanie zbiorczego wniosku do Projektu Uchwały Rady Miejskiej obejmującego zmiany w planach dochodów i wydatków nimi finansowanych wydzielonego rachunku dochodów.

  6. Prowadzenie na poszczególne jednostki ewidencji planów finansowych dochodów i wydatków nimi finansowanych wydzielonego rachunku dochodów na podstawie Uchwał Rady Miejskiej i Decyzji kierownika jednostki.

  7. Zawiadamianie jednostek o dokonanych zmianach w planach wydzielonego rachunku dochodów dokonanych Uchwałami Rady Miejskiej.

  8. Pełna kontrola sprawozdań finansowych Rb-34S jednostek pod względem zgodności z planem wykonania wydatków i dochodów oraz rejestrowanie ich w programie Otago i BeSTi@ celem sporządzenia sprawozdań zbiorczych oraz terminowego ich przekazania do RIO.

  9. Sporządzanie półrocznego oraz rocznego zestawienia wykonania w zakresie wydzielonego rachunku dochodów w części tabelarycznej oraz opisowej, stanowiącego załącznik do informacji oraz sprawozdania o przebiegu wykonania budżetu.

  10. Przygotowywanie projektów Zarządzeń Prezydenta Miasta w sprawie zmiany budżetu Miasta Wałbrzycha.

  11. Analiza planów finansowych instytucji kultury.

  12. Przygotowanie informacji za I półrocze oraz sprawozdań rocznych o przebiegu wykonania planu finansowego instytucji kultury.

  13. Zawiadamianie instytucji kultury o dokonanych zmianach w planach finansowych.

Wymogi kwalifikacyjne niezbędne

Wymagane wykształcenie

konieczne: wyższe

pożądane: wyższe

Wymagane uprawnienia

-

Doświadczenie zawodowe

min. 3 letni staż pracy

Wymagana wiedza specjalistyczna

Znajomość przepisów:

  1. Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych

  2. Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 2 marca 2010 roku w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych

  3. Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 3 lutego 2010 roku w sprawie sprawozdawczości budżetowej

  4. Ustawy z 8.03.1990 o samorządzie gminnym - Dz.U.Nr 142 z 2001, poz.1591



Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe

Wymagane umiejętności i zdolności

  1. Umiejętność obsługi komputera, w tym programów Pakietu MS Office i OpenOffice

  2. Umiejętności interpersonalne a także samodzielnego myślenia i działania

  3. Obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność

  4. Umiejętność stosowania obowiązujących przepisów

  5. Umiejętność pracy w zespole






















 

Powiadom znajomego