W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Nabór kandydatów na stanowisko podinspektora w Dziale Świadczeń Rodzinnych w Wydziale Edukacji i Spraw Społecznych

 

 

Informacja o wynikach naboru

na stanowisko podinspektora

w Dziale Świadczeń Rodzinnych

Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu



    Komisja rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko została wybrana Pani Beata Miłosz- Sowińska zamieszkała w Wałbrzychu.

     

    Uzasadnienie wyboru:

Pani Beata Miłosz-Sowińska wykazała się znajomością zagadnień wymaganych w ogłoszeniu o naborze, uzyskując najwyższą liczbę punktów w całym procesie rekrutacji.


Ewa Dychus

Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej


Wałbrzych, 8.09.2010r.


 

 

  INFORMACJA
o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej
na stanowisko podinspektora
w Dziale Świadczeń Rodzinnych
Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 

 

Termin testu i rozmowy kwalifikacyjnej:
Dnia 3 września 2010 roku  w sali nr 26 o godz 9.00 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Plac Magistracki 1 - odbędzie się test oraz rozmowa kwalifikacyjna na w/w stanowisko pracy.


       Jolanta Fajdasz  - Sekretarz Komisji
              Wałbrzych, dnia 31.08.2010r

 

 

OGŁOSZENIE

Urząd Miejski w Wałbrzychu

ogłasza nabór kandydatów

na stanowisko podinspektora

w Dziale Świadczeń Rodzinnych.

w Wydziale Edukacji i Spraw Społecznych


1. Wymagania podstawowe:

a/ wykształcenie wyższe

b/ minimum 3 lata stażu pracy


2. Wymagania dodatkowe:

a/ znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

b/ znajomość przepisów ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (t.j.Dz.U.09.1.7, z późn.zm.) oraz ustawy o świadczeniach rodzinnych (tj. Dz.U.06.139.992, z późn.zm.)

c/ znajomość ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U.Nr 223 z 2008,poz.1458)

d/ znajomość ustawy o samorządzie gminnym ( Dz.U.Nr 142 z 2001, poz.1591)

e/ biegła obsługa komputera w zakresie pakietów biurowych typu OpenOffice


3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:


Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy.


4. Wymagane dokumenty

    - Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej ( własnoręcznie podpisane)

    - List motywacyjny (własnoręcznie podpisane)

    - Kserokopie świadectw ukończenia szkół

    - Kserokopie potwierdzeń ukończonych kursów, szkoleń.

    - Kserokopie świadectw pracy

    - zaświadczenie o zatrudnienie - w przypadku osób będących w zatrudnieniu

    - Referencje mile widziane.

    - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223).

    - Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

    - Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych

    UWAGA:

  • treść składanych przez kandydatów oświadczeń wymienionych w pkt. 4 musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze

  • dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski


Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 30 sierpnia 2010 roku. na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.


Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.


Kandydaci spełniający wymagania formalne w terminie 7 dni od dnia zakończenia składania dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze są informowani telefonicznie o zakwalifikowaniu się do dalszego etapu naboru.


Osoby, które nie spełniły wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu będą informowane na piśmie wraz z odesłaniem dokumentów.


Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona w BIP i na tablicy ogłoszeń.

 

OPIS STANOWISKA PRACY



Nazwa i adres jednostki

Urząd Miejski w Wałbrzychu,

Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych

Nazwa stanowiska pracy

podinspektor

Komórka organizacyjna

Wydział Edukacji i Spraw Społecznych Dział Świadczeń Rodzinnych

Kod komórki

WEiSS.DŚR


CELE ISTNIENIA STANOWISKA PRACY

1/ Realizacja zleconych gminie zadań dot. pomocy osobom uprawnionym do alimentów, w tym:

a/ z zakresu przyznawania i wypłacania świadczeń z funduszu alimentacyjnego

2/ Realizacja zleconych gminie zadań z zakresu postępowania wobec dłużników alimentacyjnych

3/ Realizacja zleconych gminie zadań z zakresu świadczeń rodzinnych, w tym:

a/ z zakresu przyznawania i wypłacania zasiłków rodzinnych oraz dodatków do zasiłków rodzinnych

b/ z zakresu przyznawania i wypłacania świadczeń opiekuńczych


MIEJSCE W STRUKTURZE ORGANIZACYJNEJ

Podlega

Zastępcy Naczelnika WEiSS.DŚR


ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ

1. Wykonywanie zadań z zakresu przyznawania świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń rodzinnych ,

w tym:

- przyjmowanie i weryfikacja wniosków o ustalenie prawa do świadczeń

- ustalanie prawa do świadczeń

- przygotowywanie decyzji przyznających lub zmieniających prawo do świadczeń

2. Prowadzenie postępowania wobec dłużników alimentacyjnych

3. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej wypłat świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń rodzinnych

4. Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie ustawą o ochronie danych osobowych

5. Znajomość i przestrzeganie przepisów i norm obowiązujących w Urzędzie oraz przepisów, norm i regulaminów z zakresu zajmowanego stanowiska

6. Archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami

7. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Wydziału i Urzędu.


WYMOGI KWALIFIKACYJNE PODSTAWOWE

Wymagane wykształcenie

konieczne: wyższe

Wymagane uprawnienia

nie wymagane

Doświadczenie zawodowe

Minimum 3 lata stażu pracy

Wymagana wiedza specjalistyczna

1/ Znajomość i przestrzeganie przepisów prawnych dotyczących

wykonywanych zadań

2/ Biegła obsługa komputera, w tym programów biurowych typu

EXCEL

WYMOGI KWALIFIKACYJNE DODATKOWE

Wymagane umiejętności i zdolności

1/ umiejętność analizowania i wnioskowania

2/ terminowość i poprawność wykonywanej pracy

3/ umiejętność obsługi powierzonych urządzeń

4/ umiejętność organizowania i wykonywania zadań na własnym stanowisku

5/ przestrzeganie dyscypliny pracy

Zakres dostępu do informacji



 

Powiadom znajomego