Nabór kandydatów na stanowisko podinspektora w Dziale Świadczeń Rodzinnych w Wydziale Edukacji i Spraw Społecznych
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko podinspektora
w Dziale Świadczeń Rodzinnych
Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Komisja rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko została wybrana Pani Beata Miłosz- Sowińska zamieszkała w Wałbrzychu.
Uzasadnienie wyboru:
Pani Beata Miłosz-Sowińska wykazała się znajomością zagadnień wymaganych w ogłoszeniu o naborze, uzyskując najwyższą liczbę punktów w całym procesie rekrutacji.
Ewa Dychus
Przewodnicząca Komisji Rekrutacyjnej
Wałbrzych, 8.09.2010r.
INFORMACJA
o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej
na stanowisko podinspektora
w Dziale Świadczeń Rodzinnych
Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Termin testu i rozmowy kwalifikacyjnej:
Dnia 3 września 2010 roku w sali nr 26 o godz 9.00 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Plac Magistracki 1 - odbędzie się test oraz rozmowa kwalifikacyjna na w/w stanowisko pracy.
Jolanta Fajdasz - Sekretarz Komisji
Wałbrzych, dnia 31.08.2010r
OGŁOSZENIE
Urząd Miejski w Wałbrzychu
ogłasza nabór kandydatów
na stanowisko podinspektora
w Dziale Świadczeń Rodzinnych.
w Wydziale Edukacji i Spraw Społecznych
1. Wymagania podstawowe:
a/ wykształcenie wyższe
b/ minimum 3 lata stażu pracy
2. Wymagania dodatkowe:
a/ znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
b/ znajomość przepisów ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (t.j.Dz.U.09.1.7, z późn.zm.) oraz ustawy o świadczeniach rodzinnych (tj. Dz.U.06.139.992, z późn.zm.)
c/ znajomość ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U.Nr 223 z 2008,poz.1458)
d/ znajomość ustawy o samorządzie gminnym ( Dz.U.Nr 142 z 2001, poz.1591)
e/ biegła obsługa komputera w zakresie pakietów biurowych typu OpenOffice
3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy.
4. Wymagane dokumenty
- Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej ( własnoręcznie podpisane)
- List motywacyjny (własnoręcznie podpisane)
- Kserokopie świadectw ukończenia szkół
- Kserokopie potwierdzeń ukończonych kursów, szkoleń.
- Kserokopie świadectw pracy
- zaświadczenie o zatrudnienie - w przypadku osób będących w zatrudnieniu
- Referencje mile widziane.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223).
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
-
treść składanych przez kandydatów oświadczeń wymienionych w pkt. 4 musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze
-
dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski
UWAGA:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 30 sierpnia 2010 roku. na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne w terminie 7 dni od dnia zakończenia składania dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze są informowani telefonicznie o zakwalifikowaniu się do dalszego etapu naboru.
Osoby, które nie spełniły wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu będą informowane na piśmie wraz z odesłaniem dokumentów.
Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona w BIP i na tablicy ogłoszeń.
OPIS STANOWISKA PRACY
Nazwa i adres jednostki |
Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych |
Nazwa stanowiska pracy |
podinspektor |
Komórka organizacyjna |
Wydział Edukacji i Spraw Społecznych Dział Świadczeń Rodzinnych |
Kod komórki |
WEiSS.DŚR |
CELE ISTNIENIA STANOWISKA PRACY |
1/ Realizacja zleconych gminie zadań dot. pomocy osobom uprawnionym do alimentów, w tym: a/ z zakresu przyznawania i wypłacania świadczeń z funduszu alimentacyjnego 2/ Realizacja zleconych gminie zadań z zakresu postępowania wobec dłużników alimentacyjnych 3/ Realizacja zleconych gminie zadań z zakresu świadczeń rodzinnych, w tym: a/ z zakresu przyznawania i wypłacania zasiłków rodzinnych oraz dodatków do zasiłków rodzinnych b/ z zakresu przyznawania i wypłacania świadczeń opiekuńczych |
MIEJSCE W STRUKTURZE ORGANIZACYJNEJ | |
Podlega |
Zastępcy Naczelnika WEiSS.DŚR |
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ |
1. Wykonywanie zadań z zakresu przyznawania świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń rodzinnych , w tym: - przyjmowanie i weryfikacja wniosków o ustalenie prawa do świadczeń - ustalanie prawa do świadczeń - przygotowywanie decyzji przyznających lub zmieniających prawo do świadczeń |
2. Prowadzenie postępowania wobec dłużników alimentacyjnych |
3. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej wypłat świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń rodzinnych |
4. Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie ustawą o ochronie danych osobowych |
5. Znajomość i przestrzeganie przepisów i norm obowiązujących w Urzędzie oraz przepisów, norm i regulaminów z zakresu zajmowanego stanowiska |
6. Archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami |
7. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Wydziału i Urzędu. |
WYMOGI KWALIFIKACYJNE PODSTAWOWE | |
Wymagane wykształcenie |
konieczne: wyższe |
Wymagane uprawnienia |
nie wymagane |
Doświadczenie zawodowe |
Minimum 3 lata stażu pracy |
Wymagana wiedza specjalistyczna |
1/ Znajomość i przestrzeganie przepisów prawnych dotyczących wykonywanych zadań 2/ Biegła obsługa komputera, w tym programów biurowych typu EXCEL |
WYMOGI KWALIFIKACYJNE DODATKOWE | |
Wymagane umiejętności i zdolności |
1/ umiejętność analizowania i wnioskowania 2/ terminowość i poprawność wykonywanej pracy 3/ umiejętność obsługi powierzonych urządzeń 4/ umiejętność organizowania i wykonywania zadań na własnym stanowisku 5/ przestrzeganie dyscypliny pracy |
Zakres dostępu do informacji |
|