Nabór kandydatów na stanowisko podinspektora - Pełnomocnika Prezydenta ds. Mniejszości Romskiej
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko podinspektora
- Pełnomocnika Prezydenta ds Mniejszości Romskiej
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Komisja rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko została wybrana Pani Sylwia Maroń zamieszkała w Wałbrzychu.
Uzasadnienie wyboru:
Pani Sylwia Maroń wykazała się znajomością zagadnień wymaganych w ogłoszeniu o naborze, uzyskując najwyższą liczbę punktów w całym procesie rekrutacji.
Piotr Sosiński
Zastępca Prezydenta Miasta Wałbrzycha
Wałbrzych, 19.04.2010
UWAGA !
zmiana terminu testu i rozmowy kwalifikacyjnej
na stanowisko podinspektora - Pełnomocnika Prezydenta ds Mniejszości Romskiej Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Termin:
Dnia 15.04.2010r o godzinie 9.00 w sali nr 19 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 - odbędzie się test i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.
Jolanta Fajdasz
- Sekretarz Komisji Rekrutacyjnej
Wałbrzych, 7.04.2010 r.
INFORMACJA
o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej
na stanowisko podinspektora - Pełnomocnika
Prezydenta ds Mniejszości Romskiej
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Termin:
Dnia 13 kwietnia 2010 roku o godz. 11.00 w sali nr 26 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Plac Magistracki 1 odbędzie się test oraz rozmowa kwalifikacyjna.
Jolanta Fajdasz - Sekretarz Komisji
Wałbrzych, dnia 30.03.2010
Urząd Miejski
w Wałbrzychu
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko
podinspektora - Pełnomocnika Prezydenta ds. Mniejszości Romskiej
-
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie średnie
-
staż pracy min. 3 lata
-
Wymagania dodatkowe:
-
umiejętność stosowania i interpretowania aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów prawa z zakresu wykonywanych zadań
-
znajomość ustawy z dnia 6 stycznia 2005 r o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym, ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym
-
umiejętność pisania wniosków i projektów na pozyskiwanie funduszy z Unii Europejskiej
-
biegła obsługa komputera - oprogramowania biurowego typu Office
-
Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
-
koordynacja Programu na rzecz społeczności romskiej w Polsce i doprowadzenie do skorzystania z możliwości, które ten program oferuje,
-
współpraca z wydziałami Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu: Wydziałem Edukacji i Spraw Społecznych, Wydziałem Gospodarki Miasta, Biurem Funduszy Europejskich oraz instytucjami zewnętrznymi:Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej, Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie i inn.
-
koordynacja prac związanych z realizacją Programu na Rzecz Społeczności Romskiej na etapie: pisania wniosków, realizacji zadań oraz przygotowywania sprawozdań z realizacji zadań,
-
monitorowanie pracy asystentów romskich,
-
niwelowanie uprzedzeń i przeciwdziałanie praktykom dyskryminacyjnym w stosunku do mniejszości romskiej,
-
nawiązywanie współpracy z innymi podmiotami z terenu województwa, które realizują projekty w środowiskach mniejszości narodowych i etnicznych, kreowanie pozytywnego wizerunku mniejszości romskiej,
-
pomoc w rozwiązywaniu problemów mniejszości romskiej oraz zapobieganie ewentualnym konfliktom,
-
przygotowywanie informacji na temat sytuacji mniejszości romskiej na terenie Gminy Wałbrzych dla Prezydenta Miasta, organów administracji rządowej i samorządowej.
4. Wymagane dokumenty
- Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej ( własnoręcznie podpisane)
- List motywacyjny (własnoręcznie podpisane)
- Kserokopie świadectw ukończenia szkół
- Kserokopie potwierdzeń ukończonych kursów, szkoleń.
- Kserokopie świadectw pracy
- Referencje mile widziane.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223).
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
-
treść składanych przez kandydatów oświadczeń wymienionych w pkt. 4 musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze
-
dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski
UWAGA:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 22 marca 2010 roku. na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu
o naborze nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne w terminie 7 dni od dnia zakończenia składania dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze są informowani telefonicznie o zakwalifikowaniu się do dalszego etapu naboru.
Osoby, które nie spełniły wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu będą informowane na piśmie wraz z odesłaniem dokumentów.
Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona w BIP i na tablicy ogłoszeń.
OPIS STANOWISKA PRACY I WYMOGÓW KWALIFIKACYJNYCH
Nazwa stanowiska pracy: podinspektor |
Komórka organizacyjna: samodzielne stanowisko w pionie III Zastępcy Prezydenta Miasta |
Wymiar czasu pracy: ?‚Ë? etatu |
Cele istnienia stanowiska pracy |
Celem stanowiska pracy jest koordynacja prac związanych z realizacją Programu na rzecz społeczności romskiej. |
Miejsce w strukturze organizacyjnej |
Podlega: Zastępcy Prezydenta Miasta Wałbrzycha |
Funkcje podstawowe |
1. Koordynacja Programu na rzecz społeczności romskiej w Polsce. 2. Monitorowanie pracy asystentów romskich. 3. Przeciwdziałanie praktykom dyskryminacyjnym w stosunku do mniejszości romskiej. 4. Kreowanie pozytywnego wizerunku mniejszości romskiej. |
Wymogi kwalifikacyjne | |
wymagane wykształcenie |
konieczne: średnie |
wymagane uprawnienia |
- |
doświadczenie zawodowe |
Staż pracy min: 3 lata |
wymagana wiedza specjalistyczna |
Znajomość prawa samorządowego oraz Ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym. |
wymagane umiejętności i zdolności |
1. Umiejętność stosowania i interpretacji aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów regulujących zadania na zajmowanym stanowisku. 2. Umiejętność słuchania oraz wypowiadania się na piśmie. 3. Fachowość i profesjonalizm w działaniach. 4. Obowiązkowość, terminowość, dyspozycyjność. 5. Kreatywność. 6. Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych. |