W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Nabór kandydatów na stanowisko specjalisty w Biurze Obsługi Klienta

 

 
 

Informacja o wynikach naboru

na stanowisko specjalisty

w Biurze Obsługi Klienta

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu



    Komisja rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko została wybrana Pani Wioleta Lepis-Bisek zamieszkała w Wałbrzychu.

    Uzasadnienie wyboru:

Pani Wioleta Lepis-Bisek wykazała się znajomością zagadnień wymaganych w ogłoszeniu o naborze, uzyskując najwyższą liczbę punktów w całym procesie rekrutacji.


Magdalena Kocur


Sekretarz Miasta Wałbrzycha



Wałbrzych, 15.04.2010

 
INFORMACJA
 
o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjne
 
na stanowisko specjalisty
 
w Biurze Obsługi Klienta 
 
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu 


Termin:
Dnia 7 kwietnia 2010 roku w sali nr 26 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Plac Magistracki 1 odbędzie się test oraz rozmowa kwalifikacyjna.

 
					Jolanta Fajdasz - Sekretarz Komisji
					Wałbrzych, dnia 17.03.2010
 

 

OGŁOSZENIE

Urząd Miejski w Wałbrzychu

ogłasza nabór kandydatów

na stanowisko specjalista

w Biurze Obsługi Klienta

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu


    1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie

  • min 3 lata stażu pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta,

2. Wymagania dodatkowe:

  • biegła obsługa komputera w zakresie programów biurowych,

  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,

  • odpowiedzialność i dokładność,

  • uprzejmość w kontaktach z klientem i współpracownikami,

  • umiejętność redagowania pism,

    3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku

    Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy.

Wymagane dokumenty


    - Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej ( własnoręcznie podpisany)

    - List motywacyjny (własnoręcznie podpisany)

    - Kserokopie świadectw ukończenia szkół

    - Kserokopie potwierdzeń ukończonych kursów, szkoleń.

    - Kserokopie świadectw pracy

    - Referencje mile widziane.

    - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223).

    - Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

    - Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych


    UWAGA:

  • treść składanych przez kandydatów oświadczeń wymienionych w pkt. 4 musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze

  • dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski


Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 8 marca 2010 roku na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.


Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu
o naborze nie będą rozpatrywane.


Kandydaci spełniający wymagania formalne w terminie 7 dni od dnia zakończenia składania dokumentów określonego w ogłoszeniu o naborze, zostaną zaproszenie do drugiego etapu naboru.


Osoby, które nie spełniły wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu będą informowane na piśmie wraz z odesłaniem dokumentów.


Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona w BIP i na tablicy ogłoszeń.






OPIS STANOWISKA PRACY


Nazwa stanowiska pracy: specjalista

Komórka organizacyjna: Biuro Obsługi Klienta

Kod komórki: BOK


Cele istnienia stanowiska pracy

Obsługa kancelaryjna Urzędu Miasta wraz z obsługą klientów/obywateli miasta


Miejsce w strukturze organizacyjnej

Podlega: Kierownikowi Biura Obsługi Klienta

Zastępuje : pracowników Biura Obsługi Klienta

Zastępowany jest przez : jw.


    Zakres wykonywanych zadań

1) udzielanie informacji o funkcjonowaniu urzędu i jednostkach organizacyjnych,

2) udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw Klientów w Urzędzie,

3) wydawanie druków i formularzy właściwych dla spraw zgodnie z obowiązującymi Kartami

usług przygotowanymi przez komórki organizacyjne,

4) pomoc klientom przy ich wypełnianiu,

5) udostępnianie materiałów promocyjnych,

6) przyjmowanie korespondencji wpływającej do urzędu, jej rejestracja i rozdział,

7) rejestracja korespondencji w systemie IntraDok

8) koordynacja pracy urzędu w zakresie zasad obsługi klienta,

9) prowadzenie badań ankietowych w zakresie jakości zadań realizowanych przez Urząd.


Wymogi kwalifikacyjne niezbędne

Wymagane wykształcenie

średnie

Wymagane uprawnienia

-

Doświadczenie zawodowe

Min. 3 lata stażu pracy na stanowisku związanym z obsługą klientów

Wymagana wiedza specjalistyczna

    Wiedza ogólna z zakresu :

  • Kodeks Postępowania Administracyjnego

  • Ustawa o ochronie danych osobowych

  • Ustawa o pracownikach samorządowych.

  • Wiedza szczegółowa z zakresu:

  • Rozporządzenie Prezesa Rady ministrów w sprawie Instrukcji Kancelaryjnej

  • Ustawa o ochronie informacji niejawnych

Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe

Wymagane umiejętności i zdolności

  • biegła obsługa komputera w zakresie programów biurowych,

  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,

  • otwartość I gotowość na zmiany,

  • odpowiedzialność i dokładność,

  • umiejętności interpersonalne, uprzejmość w kontaktach z klientem i współpracownikami,

  • umiejętność redagowania pism,

  • dyskrecja.

  • Mile widziana znajomość języka obcego



Powiadom znajomego