Nabór kandydatów na stanowisko specjalisty w Biurze Obsługi Klienta
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko specjalisty
w Biurze Obsługi Klienta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Komisja rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko została wybrana Pani Wioleta Lepis-Bisek zamieszkała w Wałbrzychu.
Uzasadnienie wyboru:
Pani Wioleta Lepis-Bisek wykazała się znajomością zagadnień wymaganych w ogłoszeniu o naborze, uzyskując najwyższą liczbę punktów w całym procesie rekrutacji.
Magdalena Kocur
Sekretarz Miasta Wałbrzycha
Wałbrzych, 15.04.2010
INFORMACJA
o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjne
na stanowisko specjalisty
w Biurze Obsługi Klienta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Termin:
Dnia 7 kwietnia 2010 roku w sali nr 26 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Plac Magistracki 1 odbędzie się test oraz rozmowa kwalifikacyjna.
Jolanta Fajdasz - Sekretarz Komisji
Wałbrzych, dnia 17.03.2010
OGŁOSZENIE
Urząd Miejski w Wałbrzychu
ogłasza nabór kandydatów
na stanowisko specjalista
w Biurze Obsługi Klienta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
1. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie średnie
-
min 3 lata stażu pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta,
2. Wymagania dodatkowe:
-
biegła obsługa komputera w zakresie programów biurowych,
-
umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
-
odpowiedzialność i dokładność,
-
uprzejmość w kontaktach z klientem i współpracownikami,
-
umiejętność redagowania pism,
3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku
Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy.
Wymagane dokumenty
- Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej ( własnoręcznie podpisany)
- List motywacyjny (własnoręcznie podpisany)
- Kserokopie świadectw ukończenia szkół
- Kserokopie potwierdzeń ukończonych kursów, szkoleń.
- Kserokopie świadectw pracy
- Referencje mile widziane.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223).
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
-
treść składanych przez kandydatów oświadczeń wymienionych w pkt. 4 musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze
-
dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski
UWAGA:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 8 marca 2010 roku na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu
o naborze nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne w terminie 7 dni od dnia zakończenia składania dokumentów określonego w ogłoszeniu o naborze, zostaną zaproszenie do drugiego etapu naboru.
Osoby, które nie spełniły wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu będą informowane na piśmie wraz z odesłaniem dokumentów.
Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona w BIP i na tablicy ogłoszeń.
OPIS STANOWISKA PRACY
Nazwa stanowiska pracy: specjalista |
Komórka organizacyjna: Biuro Obsługi Klienta |
Kod komórki: BOK |
Cele istnienia stanowiska pracy |
Obsługa kancelaryjna Urzędu Miasta wraz z obsługą klientów/obywateli miasta |
Miejsce w strukturze organizacyjnej |
Podlega: Kierownikowi Biura Obsługi Klienta Zastępuje : pracowników Biura Obsługi Klienta Zastępowany jest przez : jw. |
Zakres wykonywanych zadań1) udzielanie informacji o funkcjonowaniu urzędu i jednostkach organizacyjnych, 2) udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw Klientów w Urzędzie, 3) wydawanie druków i formularzy właściwych dla spraw zgodnie z obowiązującymi Kartami usług przygotowanymi przez komórki organizacyjne, 4) pomoc klientom przy ich wypełnianiu, 5) udostępnianie materiałów promocyjnych, 6) przyjmowanie korespondencji wpływającej do urzędu, jej rejestracja i rozdział, 7) rejestracja korespondencji w systemie IntraDok 8) koordynacja pracy urzędu w zakresie zasad obsługi klienta, 9) prowadzenie badań ankietowych w zakresie jakości zadań realizowanych przez Urząd. | |
| |
Wymogi kwalifikacyjne niezbędne | |
Wymagane wykształcenie |
średnie |
Wymagane uprawnienia |
- |
Doświadczenie zawodowe |
Min. 3 lata stażu pracy na stanowisku związanym z obsługą klientów |
Wymagana wiedza specjalistyczna |
Wiedza ogólna z zakresu : |
Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe | |
Wymagane umiejętności i zdolności |
|