Nabór kandydatów na stanowisko zastępcy kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
Informacja
o wynikach naboru
na stanowisko zastępcy kierownika
Urzędu Stanu Cywilnego
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Urząd Miejski w Wałbrzychu informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko, nie zostanie zatrudniona żadna osoba.
Uzasadnienie:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikację przesłał 1 kandydat spełniający wymogi formalne. Komisja zweryfikowała ofertę oraz przeprowadziła z kandydatem test.
W wyniku przeprowadzonej procedury naboru kandydat nie został zatwierdzony do zatrudnienia na stanowisko zastępcy kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.
Magdalena Kocur
Przewodnicząca Komisji
Wałbrzych, 5.01.2010r
INFORMACJA
o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej
na stanowisko zastępcy kierownika
Urzędu Stanu Cywilnego
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Termin:
Dnia 5 stycznia 2010 roku o godzinie 9.00 w sali nr 19 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, odbędzie się test oraz rozmowa kwalifikacyjna.
Jolanta Fajdasz - Sekretarz Komisji
Wałbrzych, dnia 22.12.2009r.
OGŁOSZENIE
Urząd Miejski w Wałbrzychu
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko
zastępcy kierownika
Urzędu Stanu Cywilnego
1. Wymagania podstawowe:
-
wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze lub administracyjne lub ukończone studia podyplomowe administracyjne
-
posiadanie łącznie co najmniej 5 - letniego stażu pracy:
a) na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego lub
b) w służbie cywilnej lub
c) w urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub
d) w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi
-
obywatelstwo polskie (kserokopia dowodu osobistego)
2. Wymagania dodatkowe:
-
znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
-
zdolności interpersonalne - komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
-
samodzielność i umiejętność dobrej organizacji pracy,
-
Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku
-
rejestracja małżeństw (cywilnych i konkordatowych)
-
przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński
-
wydawanie decyzji administracyjnych w sprawie zmiany imienia i nazwiska
Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy
4. Wymagane dokumenty
- Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej ( własnoręcznie podpisany)
- List motywacyjny (własnoręcznie podpisany)
- Kserokopie świadectw ukończenia szkół
- Kserokopie potwierdzeń ukończonych kursów, szkoleń.
- Kserokopie świadectw pracy
- Referencje mile widziane.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223).
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
-
treść składanych przez kandydatów oświadczeń wymienionych w pkt. 4 musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze
-
dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski
UWAGA:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 18 grudnia 2009roku. na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu
o naborze nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne w terminie 7 dni od dnia zakończenia składania dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze są informowani telefonicznie o zakwalifikowaniu się do dalszego etapu naboru.
Osoby, które nie spełniły wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu będą informowane na piśmie wraz z odesłaniem dokumentów.
Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie upowszechniona w BIP i na tablicy ogłoszeń.
OPIS STANOWISKA PRACY
Nazwa i adres jednostki |
Urząd Miejski w Wałbrzychu Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych |
Nazwa Stanowiska Pracy |
Z-ca kierownika Urzędu Stanu Cywilnego |
Komórka organizacyjna |
Urząd Stanu Cywilnego |
Kod komórki |
USC |
Kategoria zaszeregowania |
|
Cele istnienia stanowiska pracy |
Prowadzenie ogółu spraw w zakresie zawierania i rejestracji małżeństw. Prowadzenie spraw dotyczących zmiany imion i nazwisk |
Miejsce w strukturze organizacyjnej | |
Podlega |
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego |
Zakres wykonywanych zadań |
1. Prowadzenie dokumentów zbiorowych małżeństw i tworzenie aktów małżeństw, |
2. Prowadzenie statystyki małżeństw w celu przekazania jej do Urzędu Statystycznego, |
3. Prowadzenie spraw (w tym przygotowywanie projektów decyzji) dotyczących zmiany imion i nazwisk, |
4. Przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński i wydawanie zaświadczeń o braku okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa (do ślubu konkordatowego) oraz zaświadczeń o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą, |
5. Przyjmowanie oświadczeń o uznaniu ojcostwa, |
6.Prowadzenie ogółu spraw w zakresie wydawania zezwoleń na zawarcie małżeństwa w terminie skróconym z uwagi na szczególne okoliczności, |
7. Przyjmowanie oświadczeń o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa po orzeczonym przez sąd rozwodzie w terminie 3 miesięcy od uprawomocnienia się wyroku, |
8. Przedstawianie sądowi okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa (np. całkowite ubezwłasnowolnienie, niepełnoletniość itd.) oraz wskazywanie kandydata na opiekuna prawnego, |
9. Wpisywanie do ksiąg stanu cywilnego wzmianek dodatkowych na podstawie orzeczeń sądów (np. o rozwodzie, o separacji, o zaprzeczeniu ojcostwa itd.) oraz zawiadamianie właściwych urzędów stanu cywilnego o sporządzonych w aktach wzmiankach, |
Wymogi kwalifikacyjne podstawowe | |
Wymagane wykształcenie |
Konieczne : wyższe magisterskie administracyjne lub prawnicze lub ukończone studia podyplomowe administracji pożądane : - |
Wymagane uprawnienia |
- |
Doświadczenie zawodowe |
Konieczne : posiadanie łącznie co najmniej 5-cio letni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego lub w służbie cywilnej lub w urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi |
Wymagana wiedza specjalistyczna |
Znajomość : - prawa o aktach stanu cywilnego, - kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, - ustawy o zmianie imienia i nazwiska, - prawa prywatnego międzynarodowego, - ustawy o ochronie danych osobowych, - kodeksu postępowania administracyjnego i instrukcji kancelaryjnej |
Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe | |
Wymagane umiejętności i zdolności |
Kompetencja i doświadczenie w kontaktach z klientami.
|
Zakres dostępu do informacji |
|