Nabór kandydatów na stanowisko podinspektora w Dziale Świadczeń Rodzinnych w Wydziale Edukacji i Spraw Społecznych
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko podinspektora
w Dziale Świadczeń Rodzinnych
Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Komisja rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko została wybrana Pani Małgorzata Staniewska zamieszkała w Wałbrzychu.
Uzasadnienie wyboru:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 13 kandydatów spełniających wymogi formalne. Komisja zweryfikowała oferty oraz przeprowadziła z kandydatami test i rozmowę kwalifikacyjną.
Pani Małgorzata Staniewska wykazała się znajomością zagadnień wymaganych w ogłoszeniu o naborze. Komisja wysoko oceniła treść i poprawność wypowiedzi kandydatki. Udzielała ona odpowiedzi adekwatnych do zadawanych pytań, wykazała się również dużą umiejętnością ogólnej autoprezentacji.
Przewodnicząca Komisji
Ewa Dychus
Wałbrzych, 16.10.2009
INFORMACJA
o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej
na stanowisko podinspektora
w Dziale Świadczeń Rodzinnych
Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Termin:
Dnia 14 października 2009 roku o godzinie 8.30 w s. 26 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test oraz rozmowa kwalifikacyjna.
Jolanta Fajdasz - Sekretarz Komisji
Wałbrzych, dnia 7.10.2009
OGŁOSZENIE
Urząd Miejski w Wałbrzychu
ogłasza nabór kandydatów
na stanowisko podinspektora
w Dziale Świadczeń Rodzinnych
w Wydziale Edukacji i Spraw Społecznych
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
1. Wymagania podstawowe:
a/ wykształcenie wyższe: administracyjne
b/ minimum 1 rok stażu pracy
2. Wymagania dodatkowe:
a/ znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
b/ znajomość przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych (t.j. Dz.U.06.139.992, z
późn.zm.) oraz ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów ( Dz.U.09.1.7,
z późn.zm)
c/ biegła obsługa komputera, w tym programów biurowych typu WORD, EXCEL,
PŁATNIK
3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
a/ wykonywanie zadań z zakresu świadczeń rodzinnych oraz świadczeń z funduszu
alimentacyjnego
b/ sporządzanie sprawozdań rzeczowo- finansowych z zakresu świadczeń rodzinnych
realizowanych ze środków budżetu Państwa oraz z realizacji zadań przewidzianych
w ustawie o pomocy osobom uprawnionym do alimentów
Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy.
Wymagane DOKUMENTY
4.Wymagane dokumenty:
- Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej(własnoręcznie podpisany)
- List motywacyjny(własnoręcznie podpisany)
- Kserokopie świadectw ukończenia szkół
- Kserokopie potwierdzeń ukończonych kursów, szkoleń.
- Kserokopie świadectw pracy
- Referencje mile widziane.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223).
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
UWAGA:
treść składanych przez kandydatów oświadczeń wymienionych w pkt. 4 musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze
dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 2.10.2009r. na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne w terminie 7 dni od dnia zakończenia składania dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze są informowani telefonicznie o zakwalifikowaniu się do dalszego etapu naboru.
Osoby, które nie spełniły wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu będą informowane na piśmie wraz z odesłaniem dokumentów.
Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.
Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona niezwłocznie po przeprowadzonym naborze na tablicy informacyjnej oraz opublikowana w Biuletynie.
OPIS STANOWISKA PRACY
Nazwa i adres jednostki |
Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych |
Nazwa stanowiska pracy |
podinspektor |
Komórka organizacyjna |
Wydział Edukacji i Spraw Społecznych Dział Świadczeń Rodzinnych |
Kod komórki |
WEiSS.DŚR |
Kategoria zaszeregowania |
X |
CELE ISTNIENIA STANOWISKA PRACY |
1/ Realizacja zleconych gminie zadań z zakresu świadczeń rodzinnych, w tym: a/ z zakresu przyznawania i wypłacania zasiłków rodzinnych oraz dodatków do zasiłków rodzinnych b/ z zakresu przyznawania i wypłacania świadczeń opiekuńczych 2/ Realizacja zleconych gminie zadań dot. pomocy osobom uprawnionym do alimentów, w tym: a/ z zakresu przyznawania i wypłacania świadczeń z funduszu alimentacyjnego 3/ Realizacja zadań z zakresu postępowania wobec dłużników alimentacyjnych |
MIEJSCE W STRUKTURZE ORGANIZACYJNEJ | |
Podlega |
Zastępcy Naczelnika WEiSS.DŚR |
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ |
1. Wykonywanie zadań z zakresu przyznawania świadczeń rodzinnych oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego, w tym: - przyjmowanie i weryfikacja wniosków o ustalenie prawa do świadczeń - ustalanie prawa do świadczeń - przygotowywanie decyzji przyznających lub zmieniających prawo do świadczeń |
2. Prowadzenie postępowania wobec dłużników alimentacyjnych |
3. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej wypłat świadczeń rodzinnych oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego |
4. Sporządzanie sprawozdań rzeczowo- finansowych z zakresu świadczeń rodzinnych realizowanych ze środków budżetu Państwa oraz z realizacji zadań przewidzianych w ustawie o pomocy osobom uprawnionym do alimentów |
5. Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie ustawą o ochronie danych osobowych |
6. Znajomość i przestrzeganie przepisów i norm obowiązujących w Urzędzie oraz przepisów, norm i regulaminów z zakresu zajmowanego stanowiska |
7. Archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami |
8. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Wydziału i Urzędu. |
WYMOGI KWALIFIKACYJNE PODSTAWOWE | |
Wymagane wykształcenie |
konieczne: wyższe administracyjne pożądane: |
Wymagane uprawnienia |
- |
Doświadczenie zawodowe |
Min. 1 rok stażu |
Wymagana wiedza specjalistyczna |
1/ Znajomość i przestrzeganie przepisów prawnych dotyczących wykonywanych zadań 2/ Biegła obsługa komputera, w tym programów biurowych typu WORD, EXCEL |
WYMOGI KWALIFIKACYJNE DODATKOWE | |
Wymagane umiejętności i zdolności |
1/ odpowiedzialność i dokładność 2/ samodzielność i inicjatywa 3/ umiejętność stosowania przepisów prawnych z zakresu wykonywanych zadań 4/ umiejętność pracy w zespole, komunikatywność 5/ dobra organizacja pracy własnej 6/ przestrzeganie dyscypliny pracy 7/ dyspozycyjność |
Zakres dostępu do informacji |
Zachowanie tajemnicy służbowej |