W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Nabór kandydatów na stanowisko Zastępcy Naczelnika w Dziale Inwestycji Miejskich Wydziału Rozwoju Miasta

 

 

Informacja
dotycząca naboru kandydatów

na stanowisko Zastępcy Naczelnika

w Dziale Inwestycji Miejskich

Wydziału Rozwoju Miasta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu


Informujemy, że na w/w stanowisko pracy, do Urzędu Miejskiego nie wpłynęła żadna oferta.


Jolanta Fajdasz- Sekretarz Komisji

Wałbrzych, dnia 9.09.2009r.

 

OGŁOSZENIE

Urząd Miejski w Wałbrzychu

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko

Zastępcy Naczelnika

w Dziale Inwestycji Miejskich

Wydziału Rozwoju Miasta


1. Wymagania podstawowe:

  1. Wykształcenie wyższe techniczne; wskazane kierunki: budownictwo, inżynieria środowiska, inżynieria sanitarna

  2. co najmniej 5 letni staż pracy - w tym dopuszczalna działalność gospodarcza wykonywana przez co najmniej 3 lata o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,


2. Wymagania dodatkowe:

  1. kompleksowa wiedza z zakresu praktycznego stosowania prawa na zajmowanym stanowisku, a w szczególności ustaw: prawo budowlane, prawo zamówień publicznych;

  2. kompleksowa wiedza w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania inwestycji,

  3. wiedza w zakresie możliwości dofinansowania zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,

  4. umiejętność kierowania pracą zespołu ,

  5. umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych.

 

3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku

Zadania związane z obowiązkami gminy w zakresie realizacji inwestycji (monitorowanie miejskich procesów inwestycyjnych) oraz z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy


4. Wymagane dokumenty

    - Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej ( własnoręcznie podpisane)

    - List motywacyjny (własnoręcznie podpisane)

    - Kserokopie świadectw ukończenia szkół

    - Kserokopie potwierdzeń ukończonych kursów, szkoleń.

    - Kserokopie świadectw pracy

    - Referencje mile widziane.

    - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223).

    - Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

    - Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych

    - prezentacja koncepcji funkcjonowania Działu Inwestycji Miejskich Wydziału Rozwoju Miasta Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu - w formie prezentacji multimedialnej - wydruk załączony do dokumentów


    UWAGA:

  • treść składanych przez kandydatów oświadczeń wymienionych w pkt. 4 musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze

  • dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 08.09.2009r. na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.


Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.


Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.


Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.


Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona niezwłocznie po przeprowadzonym naborze na tablicy informacyjnej oraz opublikowana w Biuletynie.

 

 

OPIS STANOWISKA PRACY I WYMOGÓW KWALIFIKACYJNYCH


Nazwa stanowiska pracy: Zastępca Naczelnika

Komórka organizacyjna: Wydział Rozwoju Miasta - Dział Inwestycji Miejskich

Kod komórki: WRM.DIM


Cele istnienia stanowiska pracy

Celem stanowiska jest prowadzenie nadzoru, organizacja, koordynacja i kontrola nad wykonaniem prac przez podległych pracowników w celu zabezpieczenia wykonania wszystkich zadań należących do kompetencji działu


Miejsce w strukturze organizacyjnej Podlega: Naczelnikowi Wydziału Rozwoju Miasta

Zastępuje: Naczelnika Wydziału Rozwoju Miasta

Zastępowany jest przez: Naczelnika Wydziału Rozwoju Miasta


FUNKCJE PODSTAWOWE

Do zadań Zastępcy Naczelnika należy kierowanie Działem Inwestycji Miejskich, a w szczególności:

1. kierowanie działalnością działu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wytycznymi prezydenta,

2. zapewnienie należytej organizacji pracy oraz nadzoru realizacji zadań w dziale,

3. kierując się zasadami racjonalnej organizacji pracy określa:

a) organizację wewnętrzną działu, w uzgodnieniu z naczelnikiem wydziału,

b) zadania oraz wynikające z nich zakresy czynności, uprawnienia i odpowiedzialność pracowników na poszczególnych stanowiskach pracy,

c) zasady kontroli wewnętrznej,

d) zasady oznakowania akt, symbole stanowisk pracy,

4. współdziałanie w realizacji zadań poprzez podejmowanie wspólnych działań o charakterze badawczym, analitycznym, kontrolnym oraz wzajemnej wymiany informacji,

5. nadzór nad prowadzeniem dokumentacji skarg i wniosków oraz czuwanie nad terminowym ich załatwianiem w dziale,

6. nadzór i kontrola w zakresie prowadzenia zadań z zakresu inwestycji miejskich:

1) budżetowanie:

a) ewidencjonowanie wniosków zadań inwestycyjnych zgłaszanych przez wydziały i jednostki organizacyjne Urzędu do WPI i załącznika inwestycyjnego uchwały budżetowej,

b) weryfikację wniosków zadań inwestycyjnych zgłaszanych przez inne jednostki organizacyjne gminy i wydziały Urzędu,

c) przygotowywanie WPI i załącznika inwestycyjnego uchwały budżetowej,

d) stały monitoring realizacji WPI i załącznika inwestycyjnego uchwały budżetowej,

e) przygotowywanie miesięcznych sprawozdań z realizacji załącznika inwestycyjnego uchwały budżetowej,

f) przygotowywanie wniosków o dokonanie zmian w załączniku inwestycyjnym uchwały budżetowej,

g) przygotowywanie półrocznych sprawozdań z realizacji WPI,

h) przygotowywanie projektów uchwał o dokonanie zmian w WPI,

i) bieżąca kontrola wydatków dokonywanych na poszczególnych zadaniach inwestycyjnych w odniesieniu do załącznika inwestycyjnego uchwały budżetowej,

j) przygotowywanie sprawozdań do GUS.

2) obsługa finansowa inwestycji:

a) bieżąca kontrola wydatków dokonywanych na poszczególnych zadaniach inwestycyjnych w odniesieniu do załącznika inwestycyjnego uchwały budżetowej,

b) przygotowywanie opisu faktur,

c) prowadzenie rejestru faktur,

d) prowadzenie rejestru umów,

e) prowadzenie rejestru zamówień,

f) współpraca przy tworzeniu oraz dokonywaniu zmian w załączniku inwestycyjnym uchwały budżetowej i WPI,

g)przygotowywanie rozliczeń zadań inwestycyjnych,

h)współpraca przy inwentaryzacji inwestycji niezakończonych.

3) realizacja umów o dofinansowanie inwestycji:

a) współpraca z zewnętrznymi instytucjami finansującymi w zakresie otrzymanych dofinansowań bądź kredytów inwestycyjnych ze środków krajowych i zagranicznych,

b) współpraca przy tworzeniu wniosków o dofinansowanie,

c) przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań publicznych na wybór banków udzielających kredytów,

d) bieżąca kontrola nad wydatkami dokonywanymi w ramach zadań inwestycyjnych dla których zostało przyznane dofinansowanie zewnętrzne lub dla których udzielony został kredyt,

e) przygotowywanie niezbędnych dokumentów wynikających z umów o dofinansowanie i umów kredytowych,

f) przygotowywanie sprawozdań z realizacji dofinansowań i wykorzystania kredytów,

g) nadzór nad promocją projektów.

4) przygotowanie dokumentacji pod przyszłe inwestycje:

a) przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań publicznych na wybór projektantów,

b) udział w pracach komisji przetargowych,

c) przygotowywanie umów do podpisu oraz udział przy podpisaniu umów z projektantami,

d) nadzór nad realizacją umów z projektantami,

e) organizowanie i branie udziału w spotkaniach z projektantami na etapie przygotowania

f) bieżąca kontrola nad pracami projektantów,

g) bieżąca kontrola wydatków związanych z realizacją umów z projektantami oraz współpraca w zakresie prowadzenia ewidencji ponoszonych nakładów inwestycyjnych,

h) sprawdzanie i podpisywanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym oraz merytorycznym (zadania realizowane bez udziału inwestora zastępczego),

i) współpraca przy przygotowywaniu rozliczeń zadań inwestycyjnych w zakresie przygotowania dokumentacji pod przyszłe inwestycje,

j) przygotowywanie niezbędnych informacji o przebiegu zadań inwestycyjnych w zakresie przygotowania dokumentacji pod przyszłe inwestycje,

k) współpraca przy przygotowywaniu sprawozdań z realizacji inwestycji w zakresie przygotowania dokumentacji pod przyszłe inwestycje,

l) udział w komisjach odbiorowych robót budowlanych na etapie realizacji inwestycji.

5) współpraca przy ustalaniu kierunków i skali rozwoju miasta.

6) współpraca przy przygotowaniu ramowych założeń inwestycyjnych.

7) opiniowanie wytycznych do przeprowadzanych przetargów na zadania inwestycyjne oraz dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez miejskie jednostki organizacyjne.

stałe monitorowanie miejskich procesów inwestycyjnych,

8) prowadzenie ewidencji ponoszonych nakładów inwestycyjnych i rozliczania zadań we współpracy z Wydziałem Budżetu i Finansów,

9) sporządzanie sprawozdań inwestycyjnych, rozliczanie dotacji,

10) rozliczanie zadań realizowanych bezpośrednio przez wydział i prowadzenie kart obiektów zadań inwestycyjnych,

11) przygotowanie protokołów przekazania-przejęcia środków trwałych i prowadzenie ich rejestrów,

współpracę z inwestorami zastępczymi i inżynierami kontraktów przy realizacji zadań inwestycyjnych,

12) przygotowywanie harmonogramów realizacji zadań inwestycyjnych,

13) udział w naradach koordynacyjnych w toku realizacji inwestycji,

14) reprezentowanie zamawiającego w stosunku do instytucji rządowych, Komisji Europejskiej, wykonawców, inwestorów zastępczych, inżynierów kontraktów w ramach realizacji zadań inwestycyjnych prowadzonych przez wydział,

15) nadzór nad zadaniami inwestycyjnymi,

16) sprawdzanie i podpisywanie dowodów księgowych pod względem merytorycznym,

17) przygotowywanie niezbędnych informacji o przebiegu zadań inwestycyjnych,

18) przygotowywanie dokumentów do rozliczeń inwestycji,

19) organizowanie i kierowanie procesami budowlanymi związanymi z budową, przebudową, modernizacją obiektów kubaturowych i infrastruktury technicznej, o charakterze:

a) inwestycyjnym,

b) remontowym, których wartość przekracza 100.000 zł. (nie dotyczy zadań prowadzonych przez Zarząd Dróg i Komunikacji i MZB sp. z o.o.),

21) organizowanie i kierowanie procesami budowlanymi związanymi z realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych w trybie "inicjatyw lokalnych".

Wymogi kwalifikacyjne:

- wykształcenie wyższe techniczne;wskazane kierunki: budownictwo, inżynieria środowiska, inżynieria sanitarna


- wskazane: ukończone szkolenia, kursy z zakresu prawa budowlanego, przygotowania i realizacji inwestycji oraz z zakresu prawa zamówień publicznych.


Wymagana wiedza specjalistyczna - znajomość prawa samorządowego, bardzo dobra znajomość prawa budowlanego

Wymagane umiejętności i zdolności

1. Zdolności interpersonalne - komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.

2. Samodzielność i umiejętność dobrej organizacji pracy.

Załączniki

Powiadom znajomego