W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Nabór kandydatów na stanowisko Podinspektora w Dziale Spraw Obywatelskich Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich

  

 

 

Informacja o wynikach naboru

na stanowisko podinspektora

w Dziale Spraw Obywatelskich

Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu



    Komisja rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko została wybrana Pani Katarzyna Plucińska zam. w Mieroszowie.


    Uzasadnienie wyboru:

    Pani Katarzyna Plucińska wykazała się znajomością zagadnień wymaganych w ogłoszeniu o naborze. uzyskując najwyższą liczbę punktów w całym procesie rekrutacji.

     

    Przewodnicza Komisji Rekrutacyjnej

    Maria Nowocień

    Wałbrzych, 6.08.2009r

 

 

INFORMACJA

o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej

    na stanowisko podinspektora

w Dziale Spraw Obywatelskich

Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu



Termin:

Dnia 29 lipca 2009 roku o godzinie 9.00 w sali nr 26 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test oraz rozmowa kwalifikacyjna.



Jolanta Fajdasz - Sekretarz Komisji

Wałbrzych, dnia 24.07.2009r.


 

 

Prezydent Miasta Wałbrzycha

ogłasza nabór kandydatów

na stanowisko Podinspektora

w Dziale Spraw Obywatelskich

Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 


1. Wymagania niezbędne:

-obywatelstwo polskie

-wykształcenie wyższe administracyjne

-znajomość ustaw wymienionych w opisie stanowiska pracy

-staż pracy min. 1 rok

2. Wymagania dodatkowe:

-umiejętność pracy w zespole

-umiejętność obsługi komputera w stopniu zaawansowanym,

-doświadczenie w zakresie obsługi klienta

3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku

-sprawy związane z wydawaniem dowodów osobistych w tym praca w archiwum kopert dowodowych


Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy


Wymagane DOKUMENTY

4. Wymagane dokumenty:

    - Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej (własnoręcznie podpisany)

    - List motywacyjny (własnoręcznie podpisany)

    - Kserokopie świadectw ukończenia szkół

    - Kserokopie potwierdzeń ukończonych kursów, szkoleń.

    - Kserokopie świadectw pracy

    - Referencje mile widziane.

    - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223).

    - Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

    - Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych

    UWAGA:

  • treść składanych przez kandydatów oświadczeń wymienionych w pkt. 4 musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze

  • dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 22.07.2009r. na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.


Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.


Po upływie terminu do złożenia dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze, kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.


Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.


Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona niezwłocznie po przeprowadzonym naborze na tablicy informacyjnej oraz opublikowana w Biuletynie.

 

OPIS STANOWISKA PRACY


Nazwa i adres jednostki

Urząd Miejski w Wałbrzychu,

ul. J. Matejki 1, 58-300 Wałbrzych

Nazwa stanowiska pracy

podinspektor

Kod komórki:

WOiSO.DSO.

Kategoria zaszeregowania:

XII


CELE ISTNIENIA STANOWISKA PRACY

Celem stanowiska jest realizacja zadań związanych z wydawaniem dowodów osobistych, tj. przyjęcie wniosku o wydanie dowodu osobistego, wydanie dowodu osobistego, wydanie zaświadczenia o utracie dowodu osobistego, unieważnienie dowodu osobistego, prowadzenie korespondencji,


MIEJSCE W STRUKTURZE ORGANIZACYJNEJ

Podlega:

 

Zastępcy Naczelnika Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich

ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ

  1. Prowadzi sprawy z zakresu wydawania dowodów osobistych.

  2. Współpracuje z sądami, policją i innymi podmiotami w zakresie udostępniania danych zgromadzonych w kopertach dowodowych, jak również w zakresie udostępniania danych ze zbiorów meldunkowych oraz ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych.

  3. Przygotowuje informacje - stosownie do złożonego wniosku - w zakresie danych zgromadzonych w zasobach archiwalnych kopert dowodowych.

  4. Prowadzenie archiwum kopert dowodowych.

  5. Aktualizacja gminnej bazy danych.

WYMOGI KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE


Wymagane wykształcenie

konieczne: wyższe administracyjne

Wymagane uprawnienia

Doświadczenie zawodowe


Min.1 rok( mile widziane doświadczenie w pracy na bazach danych osobowych)

Wymagana wiedza specjalistyczna

  1. Wiedza z zakresu praktycznego stosowania prawa na zajmowanym stanowisku.

  2. Znajomość ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych.

  3. Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.

  4. Znajomość Kpa oraz instrukcji kancelaryjnej.

  5. Znajomość ustawy o opłacie skarbowej.

WYMOGI KWALIFIKACYJNE DODATKOWE

Wymagane umiejętności i zdolności

  1. Umiejętność stosowania obowiązujących przepisów prawa na stanowisku pracy.

  2. Umiejętność obsługi komputera w stopniu zaawansowanym.

  3. Umiejętność organizacji pracy na stanowisku pracy.

  4. Umiejętność pracy w zespole.

  5. Obowiązkowość, skrupulatność, sumienność w załatwianiu spraw.

  6. Spokój, życzliwość, takt w kontaktach z klientami.

  7. Mile widziane posiadanie doświadczenia w zakresie obsługi klientów.

Zakres dostępu do informacji

  1. Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczoną klauzulą "zastrzeżone".


Załączniki

Powiadom znajomego