W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Nabór kandydatów na stanowisko inspektora w Dziale Budżetu i Kontroli Wydziału Budżetu i Finansów

 

Informacja o wynikach naboru

na stanowisko inspektora

w Dziale Budżetu i Kontroli

Wydziału Budżetu i Finansów

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu


    Komisja rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko została wybrana Pani Anetta Kamińska zamieszkała w Wałbrzychu.


    Uzasadnienie wyboru:

    W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 2 kandydatów spełniających wymogi formalne. Komisja zweryfikowała oferty oraz przeprowadziła z kandydatami test i rozmowę kwalifikacyjną.

    Pani Anetta Kamińska wykazała się znajomością zagadnień wymaganych w ogłoszeniu o naborze.

    Komisja wysoko oceniła treść i poprawność wypowiedzi kandydatki. Udzielała ona odpowiedzi adekwatnych do zadawanych pytań, wykazała się również dużą umiejętnością ogólnej autoprezentacji.


Przewodnicząca Komisji

Agnieszka Sobkowska


Wałbrzych, 6.07.2009

 

 

INFORMACJA

o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej

na stanowisko inspektora

w Dziale Budżetu i Kontroli

Wydziału Budżetu i Finansów

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu



Termin:

Dnia 3 lipca 2009 roku o godzinie 8.00 w pok.10 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test oraz rozmowa kwalifikacyjna.


Jolanta Fajdasz - Sekretarz Komisji

Wałbrzych, dnia 30.06.2009

 

Prezydent Miasta Wałbrzycha

ogłasza nabór kandydatów

na stanowisko inspektora

w Dziale Budżetu i Kontroli

Wydziału Budżetu i Finansów

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu


1. Wymagania niezbędne:

-obywatelstwo polskie

-wykształcenie wyższe i minimum 3 letni staż pracy

2. Wymagania dodatkowe:

-umiejętność interpretacji i stosowania odpowiednich aktów normatywnych oraz przepisów prawa z zakresu wykonywania zadań,

-znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości oraz finansów publicznych,

-obsługa programów komputerowych,

-obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność,

-fachowość i profesjonalizm w działaniach,

-samodzielność w myśleniu i działaniu,

3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku

-przyjmowanie sprawozdań z wykonania planów finansowych jednostek, zakładów budżetowych, funduszy celowych nieposiadających osobowości prawnej oraz instytucji kultury;

-sporządzanie zbiorczych sprawozdań finansowych z wykonania planu dochodów i wydatków budżetowych, o stanie zobowiązań i należności oraz o nadwyżce i deficycie;

-sporządzanie zbiorczych sprawozdań finansowych o dotacjach/wydatkach związanych z wykonywaniem zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych;

-obsługa programu BeSTi@ w zakresie sprawozdawczości;

-współpraca z bankiem w zakresie umów dotyczących obsługi rachunków bankowych urzędu;

-prowadzenie spraw związanych z projektem budżetu, budżetem zakładów budżetowych.

Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy


Wymagane DOKUMENTY

4.Wymagane dokumenty:

    - Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej(własnoręcznie podpisany)

    - List motywacyjny(własnoręcznie podpisany)

    - Kserokopie świadectw ukończenia szkół

    - Kserokopie potwierdzeń ukończonych kursów, szkoleń.

    - Kserokopie świadectw pracy

    - Referencje mile widziane.

    - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223).

    - Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

    - Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych

    UWAGA:

  • treść składanych przez kandydatów oświadczeń wymienionych w pkt. 4 musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze

  • dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski


Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 22.06.2009r. na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.


Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.


Kandydaci spełniający wymagania formalne w terminie 7 dni od dnia zakończenia składania dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze są informowani telefonicznie o zakwalifikowaniu się do dalszego etapu naboru.


Osoby, które nie spełniły wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu będą informowane na piśmie wraz z odesłaniem dokumentów.


Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona niezwłocznie po przeprowadzonym naborze na tablicy informacyjnej oraz opublikowana w Biuletynie.


Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.

 

OPIS STANOWISKA PRACY


Nazwa i adres jednostki

Urząd Miejski w Wałbrzychu

Plac Magistracki 1 58-300 Wałbrzych

Nazwa stanowiska pracy:

inspektor

Komórka organizacyjna:

Dział Budżetu i Kontroli

Kod komórki:

WBiF.DBiK


Cele istnienia stanowiska pracy

Przyjmowanie, analiza i kontrola sprawozdań jednostek organizacyjnych Gminy Wałbrzych, sporządzanie zbiorczych sprawozdań, prowadzenie spraw związanych z budżetem zakładów budżetowych oraz spraw związanych z obsługą bankową rachunków urzędu

Miejsce w strukturze organizacyjnej

Podlega: Głównemu specjaliście

Zastępcy Naczelnika Wydziału Budżetu i Finansów,

Naczelnikowi Wydziału Budżetu i Finansów,

Skarbnikowi

Zakres wykonywanych zadań

  1. Przyjmowanie sprawozdań od jednostek budżetowych, zakładów budżetowych oraz funduszy celowych nieposiadających osobowości prawnej.

  2. Kontrola sprawozdawczości pod względem zgodności z obowiązującymi w tym zakresie przepisami: kontrola kompletności, terminowości, rachunkowa i formalna.

  3. Obsługa programu BeSTi@ w zakresie sprawozdawczości:

  1. sporządzanie zbiorczych sprawozdań finansowych z wykonania planu dochodów, wydatków budżetowych, o stanie zobowiązań i należności, o nadwyżce i deficycie,

  2. sporządzanie zbiorczych sprawozdań z wykonania planów finansowych zakładów budżetowych i funduszy celowych nieposiadających osobowości prawnej,

  3. sporządzanie zbiorczego sprawozdania finansowego z wykonania podstawowych dochodów podatkowych,

  1. Sporządzanie i przekazywanie dysponentom zbiorczych sprawozdań finansowych o dotacjach/wydatkach związanych z wykonywaniem zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ustawami.

  2. Informowanie zakładów budżetowych o kwotach dotacji przyjętych w projekcie uchwały budżetowej.

  3. Przyjmowanie planów finansowych zakładów budżetowych oraz informowanie ich o zmianach kwot dotacji w ciągu roku.

  4. Sporządzanie informacji półrocznej i rocznej z przebiegu wykonania budżetu Miasta Wałbrzycha w zakresie przychodów i kosztów zakładów budżetowych

  5. Obsługa bankowa w zakresie sporządzania wniosków o otwarcie i zamknięcie rachunków bankowych oraz zmiany w kartach wzorów podpisów.

Wymogi kwalifikacyjne niezbędne

Wymagane wykształcenie

konieczne: wyższe

pożądane: wyższe

Wymagane uprawnienia


Doświadczenie zawodowe

Min.3 letni staż pracy

Wymagana wiedza specjalistyczna

Znajomość przepisów:

  1. Ustawy o finansach publicznych;

  2. Ustawy o rachunkowości;

  3. Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych;

  4. Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej;

  5. Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie gospodarki finansowej jednostek budżetowych, zakładów budżetowych i gospodarstw pomocniczych oraz trybu postępowania przy przekształcaniu w inną formę organizacyjno-prawną;

  6. Ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego.



Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe

Wymagane umiejętności i zdolności

1. Umiejętność obsługi komputera, w tym programów Pakietu MS Office

2. Umiejętności interpersonalne a także samodzielnego

myślenia i działania

3. Obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność

4. Umiejętność stosowania obowiązujących przepisów

5. Umiejętność pracy w zespole

Zakres dostępu do informacji

Lex, Internet


Załączniki

Powiadom znajomego