Nabór kandydatów na stanowisko inspektora w Dziale Budżetu i Kontroli Wydziału Budżetu i Finansów
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko inspektora
w Dziale Budżetu i Kontroli
Wydziału Budżetu i Finansów
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Komisja rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko została wybrana Pani Anetta Kamińska zamieszkała w Wałbrzychu.
Uzasadnienie wyboru:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 2 kandydatów spełniających wymogi formalne. Komisja zweryfikowała oferty oraz przeprowadziła z kandydatami test i rozmowę kwalifikacyjną.
Pani Anetta Kamińska wykazała się znajomością zagadnień wymaganych w ogłoszeniu o naborze.
Komisja wysoko oceniła treść i poprawność wypowiedzi kandydatki. Udzielała ona odpowiedzi adekwatnych do zadawanych pytań, wykazała się również dużą umiejętnością ogólnej autoprezentacji.
Przewodnicząca Komisji
Agnieszka Sobkowska
Wałbrzych, 6.07.2009
INFORMACJA
o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej
na stanowisko inspektora
w Dziale Budżetu i Kontroli
Wydziału Budżetu i Finansów
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Termin:
Dnia 3 lipca 2009 roku o godzinie 8.00 w pok.10 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test oraz rozmowa kwalifikacyjna.
Jolanta Fajdasz - Sekretarz Komisji
Wałbrzych, dnia 30.06.2009
Prezydent Miasta Wałbrzycha
ogłasza nabór kandydatów
na stanowisko inspektora
w Dziale Budżetu i Kontroli
Wydziału Budżetu i Finansów
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
1. Wymagania niezbędne:
-obywatelstwo polskie
-wykształcenie wyższe i minimum 3 letni staż pracy
2. Wymagania dodatkowe:
-umiejętność interpretacji i stosowania odpowiednich aktów normatywnych oraz przepisów prawa z zakresu wykonywania zadań,
-znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości oraz finansów publicznych,
-obsługa programów komputerowych,
-obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność,
-fachowość i profesjonalizm w działaniach,
-samodzielność w myśleniu i działaniu,
3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku
-przyjmowanie sprawozdań z wykonania planów finansowych jednostek, zakładów budżetowych, funduszy celowych nieposiadających osobowości prawnej oraz instytucji kultury;
-sporządzanie zbiorczych sprawozdań finansowych z wykonania planu dochodów i wydatków budżetowych, o stanie zobowiązań i należności oraz o nadwyżce i deficycie;
-sporządzanie zbiorczych sprawozdań finansowych o dotacjach/wydatkach związanych z wykonywaniem zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych;
-obsługa programu BeSTi@ w zakresie sprawozdawczości;
-współpraca z bankiem w zakresie umów dotyczących obsługi rachunków bankowych urzędu;
-prowadzenie spraw związanych z projektem budżetu, budżetem zakładów budżetowych.
Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy
Wymagane DOKUMENTY
4.Wymagane dokumenty:
- Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej(własnoręcznie podpisany)
- List motywacyjny(własnoręcznie podpisany)
- Kserokopie świadectw ukończenia szkół
- Kserokopie potwierdzeń ukończonych kursów, szkoleń.
- Kserokopie świadectw pracy
- Referencje mile widziane.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223).
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
-
treść składanych przez kandydatów oświadczeń wymienionych w pkt. 4 musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze
-
dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski
UWAGA:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 22.06.2009r. na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne w terminie 7 dni od dnia zakończenia składania dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze są informowani telefonicznie o zakwalifikowaniu się do dalszego etapu naboru.
Osoby, które nie spełniły wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu będą informowane na piśmie wraz z odesłaniem dokumentów.
Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona niezwłocznie po przeprowadzonym naborze na tablicy informacyjnej oraz opublikowana w Biuletynie.
Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.
OPIS STANOWISKA PRACY
Nazwa i adres jednostki |
Urząd Miejski w Wałbrzychu Plac Magistracki 1 58-300 Wałbrzych |
Nazwa stanowiska pracy: |
inspektor |
Komórka organizacyjna: |
Dział Budżetu i Kontroli |
Kod komórki: |
WBiF.DBiK |
Cele istnienia stanowiska pracy | |
Przyjmowanie, analiza i kontrola sprawozdań jednostek organizacyjnych Gminy Wałbrzych, sporządzanie zbiorczych sprawozdań, prowadzenie spraw związanych z budżetem zakładów budżetowych oraz spraw związanych z obsługą bankową rachunków urzędu | |
Miejsce w strukturze organizacyjnej | |
Podlega: Głównemu specjaliście Zastępcy Naczelnika Wydziału Budżetu i Finansów, Naczelnikowi Wydziału Budżetu i Finansów, Skarbnikowi | |
Zakres wykonywanych zadań
| |
Wymogi kwalifikacyjne niezbędne | |
Wymagane wykształcenie |
konieczne: wyższe pożądane: wyższe |
Wymagane uprawnienia |
|
Doświadczenie zawodowe |
Min.3 letni staż pracy |
Wymagana wiedza specjalistyczna |
Znajomość przepisów:
|
|
|
Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe | |
Wymagane umiejętności i zdolności |
1. Umiejętność obsługi komputera, w tym programów Pakietu MS Office 2. Umiejętności interpersonalne a także samodzielnego myślenia i działania 3. Obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność 4. Umiejętność stosowania obowiązujących przepisów 5. Umiejętność pracy w zespole |
Zakres dostępu do informacji |
Lex, Internet |