Nabór kandydatów na dwa stanowiska podinspektora w Dziale Inwestycji Miejskich Wydziału Rozwoju Miasta
Informacja o wynikach naboru
na dwa stanowiska podinspektora
w Dziale Inwestycji Miejskich
Wydziału Rozwoju Miasta
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Urząd Miejski w Wałbrzychu informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko, nie zostanie zatrudniona żadna osoba.
Uzasadnienie:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikację przesłało 2 kandydatów spełniających wymogi formalne. Komisja zweryfikowała oferty oraz przeprowadziła z kandydatami test.
W wyniku przeprowadzonej procedury naboru kandydaci nie zostali zatwierdzeni do zatrudnienia na stanowisko podinspektora w Dziale Inwestycji Miejskich W Wydziale Rozwoju Miasta w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu.
Wiesław Sójka
Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej
Wałbrzych, 9.07.2009r
INFORMACJA
o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej
na dwa stanowiska podinspektora
w Dziale Inwestycji Miejskich
Wydziału Rozwoju Miasta
w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu
Termin:
Dnia 29 czerwca 2009 roku o godzinie 13.00 w sali nr 19 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 - odbędzie się test oraz rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.
Jolanta Fajdasz - Sekretarz Komisji
Wałbrzych, dnia 23.06.2009
Prezydent Miasta Wałbrzycha
ogłasza nabór kandydatów
na dwa stanowiska podinspektora
w Dziale Inwestycji Miejskich
Wydziału Rozwoju Miasta
w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu
-
Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie
b)Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane specjalności: architektoniczna, konstrukcyjno - budowlana, drogowa, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne i teletechniczne
-
Wymagania dodatkowe:
a) Biegła obsługa komputera w zakresie pakietów biurowych MS i Open Office,
-
Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku
Zadania związane z obowiązkami gminy w zakresie realizacji inwestycji (monitorowanie miejskich procesów inwestycyjnych) oraz z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy
4. Wymagane dokumenty
- Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej ( własnoręcznie podpisany)
- List motywacyjny (własnoręcznie podpisany)
- Kserokopie świadectw ukończenia szkół
- Kserokopie potwierdzeń ukończonych kursów, szkoleń.
- Kserokopie świadectw pracy
- Referencje mile widziane.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223).
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
-
treść składanych przez kandydatów oświadczeń wymienionych w pkt. 4 musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze
-
dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski
UWAGA:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 17.06.2009r. na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu
o naborze nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne w terminie 7 dni od dnia zakończenia składania dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze są informowani telefonicznie o zakwalifikowaniu się do dalszego etapu naboru.
Osoby, które nie spełniły wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu będą informowane na piśmie wraz z odesłaniem dokumentów.
Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona niezwłocznie po przeprowadzonym naborze na tablicy informacyjnej oraz opublikowana w Biuletynie.
Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.
OPIS STANOWISKA PRACY I WYMOGÓW KWALIFIKACYJNYCH | |
Nazwa stanowiska pracy: | podinspektor |
Komórka organizacyjna: | Wydział Rozwoju Miasta Dział Inwestycji Miejskich |
Kod komórki: | WRM/DIM |
Cele istnienia stanowiska pracy | |
Celem stanowiska jest praca polegająca na monitorowaniu miejskich procesów inwestycyjnych. | |
Miejsce w strukturze organizacyjnej | |
Podlega: Zastępuje: Zastępowany jest przez: |
Zastępcy Naczelnika Wydziału Wyznaczonego współpracownika z Zespołu Wyznaczonego współpracownika z Zespołu |
FUNKCJE PODSTAWOWE | |
1) stałe monitorowanie procesów inwestycyjnych, 2) organizowanie i kierowanie procesami budowlanymi związanymi z budową, przebudową, modernizacją obiektów kubaturowych i infrastruktury technicznej, o charakterze: a) inwestycyjnym, b) remontowym, których wartość przekracza 100.000 zł. (nie dotyczy zadań prowadzonych przez Zarząd Dróg i Komunikacji i MZB sp. z o.o.), 3) nadzór nad pracami projektowymi, 4) przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań publicznych na wybór wykonawców robót budowlanych oraz inwestorów zastępczych, 5) udział w pracach komisji przetargowych, 6) przygotowywanie umów do podpisu oraz udział przy podpisaniu umów z wykonawcami robot budowlanych i z inwestorami zastępczymi, 7) nadzór nad realizacją umów z wykonawcami robót budowlanych, 8) przygotowywanie harmonogramów realizacji zadań inwestycyjnych, 9) udział w naradach koordynacyjnych w toku realizacji inwestycji, 10) nadzór nad realizacja umów z inwestorami zastępczymi, 11) współpracę z inwestorami zastępczymi przy realizacji zadań inwestycyjnych, 12) nadzór nad realizacją umów z projektantami w zakresie realizacji okresu gwarancji jakości oraz o nadzór autorski 13) bieżąca kontrola wydatków na zadaniach inwestycyjnych oraz współpraca z Zespołem ds. Przygotowania Inwestycji w zakresie prowadzenia ewidencji ponoszonych nakładów inwestycyjnych, 14) sprawdzanie i podpisywanie dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym oraz merytorycznym (zadania realizowane bez udziału inwestora zastępczego), 15) współpraca przy przygotowywaniu rozliczeń zadań inwestycyjnych wraz z przygotowaniem protokołów przekazania-przejęcia środków trwałych, 16) reprezentowanie zamawiającego w stosunku do instytucji rządowych i samorządowych, wykonawców, inwestorów zastępczych, w ramach realizacji zadań inwestycyjnych prowadzonych przez wydział, 17) przygotowywanie niezbędnych informacji o przebiegu zadań inwestycyjnych, 18) współpraca przy przygotowywaniu sprawozdań z realizacji inwestycji. | |
Wymogi kwalifikacyjne | |
Wymagane wykształcenie | konieczne: wyższe |
pożądane: wyższe | |
Wymagane uprawnienia | brak |
Doświadczenie zawodowe | |
Wymagana wiedza specjalistyczna | |
1) Znajomość przepisów prawa w zakresie prawa budowlanego oraz prawa zamówień publicznych. | |
2) Znajomość przebiegu procesu inwestycyjnego. | |
3) Znajomość przepisów prawa w zakresie tworzenia umów. | |
Wymagane umiejętności i zdolności | |
1) Znajomość obsługi komputera, w tym Pakietu Microsoft Office | |
2) Znajomość zasad kosztorysowania, itp. |