W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Nabór kandydatów na stanowisko Podinspektora w Dziale Budżetu i Kontroli Wydziału Budżetu i Finansów

   

Informacja o wynikach naboru

na stanowisko podinspektora

w Dziale Budżetu i Kontroli

Wydziału Budżetu i Finansów

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 


    Komisja rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko została wybrana Pani Jolanta Konieczko zamieszkała w Wałbrzychu.


    Uzasadnienie wyboru:

    W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 13 kandydatów spełniających wymogi formalne. W naborze brało udział 4 osoby. Komisja zweryfikowała oferty oraz przeprowadziła z kandydatami test i rozmowę kwalifikacyjną.

    Pani Jolanta Konieczko wykazała się znajomością zagadnień wymaganych w ogłoszeniu o naborze.

    Komisja wysoko oceniła treść i poprawność wypowiedzi kandydatki. Udzielała ona odpowiedzi adekwatnych do zadawanych pytań, wykazała się również dużą umiejętnością ogólnej autoprezentacji.


Przewodnicząca Komisji

Agnieszka Sobkowska


Wałbrzych, 17.06.2009r

 

INFORMACJA

o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej

    na stanowisko Podinspektora

w Dziale Budżetu i Kontroli

Wydziału Budżetu i Finansów

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu



Termin:

Dnia 12 czerwca 2009 roku o godzinie 8.00 w s. 19 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test oraz rozmowa kwalifikacyjna.



Jolanta Fajdasz - Sekretarz Komisji

Wałbrzych, dnia 5.06.2009


 

 

Prezydent Miasta Wałbrzycha

ogłasza nabór kandydatów

na stanowisko Podinspektora

w Dziale Budżetu i Kontroli

Wydziału Budżetu i Finansów


1. Wymagania niezbędne:

-obywatelstwo polskie

-wykształcenie średnie i minimum 3 letni staż pracy lub

-wykształcenie wyższe

2. Wymagania dodatkowe:

-umiejętność interpretacji i stosowania odpowiednich aktów normatywnych oraz przepisów prawa z zakresu wykonywania zadań,

-znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości oraz finansów publicznych,

-obsługa programów komputerowych,

-obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność,

-fachowość i profesjonalizm w działaniach,

-samodzielność w myśleniu i działaniu,

3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku

-obsługa zadłużenia gminy, współpraca z bankami w zakresie umów kredytowych,

-prowadzenie spraw związanych z przygotowywanie i rozliczaniem inwentaryzacji składników majątku Urzędu Miejskiego i mienia gminy,

-sporządzanie sprawozdań budżetowych,

-sporządzanie uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta związanych z budżetem oraz opracowywanie projektu i budżetu Miasta Wałbrzycha

-sporządzanie sprawozdań opisowych półrocznych i rocznych z wykonania budżetu

-analiza i sporządzanie zbiorczego sprawozdania finansowego ( bilans, rachunek zysków i strat jednostki, zestawienie zmian w funduszu jednostki)


Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy


Wymagane DOKUMENTY

4. Wymagane dokumenty:

    - Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej(własnoręcznie podpisany)

    - List motywacyjny(własnoręcznie podpisany)

    - Kserokopie świadectw ukończenia szkół

    - Kserokopie potwierdzeń ukończonych kursów, szkoleń.

    - Kserokopie świadectw pracy

    - Referencje mile widziane.

    - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
    z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223).

    - Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

    - Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych

    UWAGA:

  • treść składanych przez kandydatów oświadczeń wymienionych w pkt. 4 musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze

  • dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski


Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 29.05.2009r. na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.


Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu  o naborze nie będą rozpatrywane.


Kandydaci spełniający wymagania formalne w terminie 7 dni od dnia zakończenia składania dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze są informowani telefonicznie o zakwalifikowaniu się do dalszego etapu naboru.


Osoby, które nie spełniły wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu będą informowane na piśmie wraz z odesłaniem dokumentów.


Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona niezwłocznie po przeprowadzonym naborze na tablicy informacyjnej oraz opublikowana w Biuletynie.


Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.

 

 

OPIS STANOWISKA PRACY


Nazwa i adres jednostki

Urząd Miejski w Wałbrzychu

Plac Magistracki 1 58-300 Wałbrzych

Nazwa stanowiska pracy:

podinspektor

Komórka organizacyjna:

Dział Budżetu i Kontroli

Kod komórki:

WBiF/DBiK



Cele istnienia stanowiska pracy

    Prowadzenie spraw związanych z budżetem (w tym obsługa zadłużenia gminy), oraz inwentaryzacja składników majątkowych.


Miejsce w strukturze organizacyjnej

Podlega: Głównemu specjaliście

Zastępcy Naczelnika Wydziału Budżetu i Finansów,

Naczelnikowi Wydziału Budżetu i Finansów,

Skarbnikowi

Zakres wykonywanych zadań


  1. Współpraca z bankami w zakresie umów kredytowych

  2. Prowadzenie statystyki zawierającej główne mierniki pożyczek i kredytów, zestawień spłat zaciągniętych kredytów, pożyczek i obligacji

  3. Opracowanie prognozy łącznej kwoty długu Miasta Wałbrzycha na koniec roku budżetowego i lata następne wynikające z planowanych i zaciągniętych zobowiązań

  4. Sporządzanie sprawozdań , w tym Rb Z i Rb NDS w zakresie kredytów, pożyczek i obligacji zaciągniętych przez Gminę,

  5. Przyjmowanie , analiza i sporządzanie łącznych sprawozdań finansowych obejmujących: bilans , rachunek zysków i strat jednostki oraz zestawienie zmian w funduszu jednostki

  6. Sporządzanie bilansu skonsolidowanego

  7. Sporządzanie uchwał i zarządzeń związanych z budżetem oraz opracowywanie budżetu,

  8. Sporządzanie sprawozdań opisowych z wykonania budżetu

  9. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i rozliczeniem inwentaryzacji składników majątku Urzędu Miejskiego i mienia gminy

Wymogi kwalifikacyjne podstawowe

Wymagane wykształcenie

konieczne: średnie

pożądane: wyższe


Wymagane uprawnienia


Doświadczenie zawodowe

W przypadku osób posiadających wykształcenie średnie wymagany min. 3 letni staż pracy

Wymagana wiedza specjalistyczna

Znajomość przepisów:

1.ustawy z 29.09.1994 o rachunkowości

2.ustawy z 30.06.2005 o finansach publicznych

3.Rozporządzenia Ministra Finansów z 28.07.2006 w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych

4.Rozporządzenie Rady Ministrów z 14.06.2006 w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych.

5.Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości Budżetowej

6. Ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego








Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe

Wymagane umiejętności i zdolności

  1. Umiejętność obsługi komputera, w tym programów Pakietu MS Office

  2. Umiejętności interpersonalne a także samodzielnego myślenia i działania

  3. Obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność

  4. Umiejętność stosowania obowiązujących przepisów

  5. Umiejętność pracy w zespole

Zakres dostępu do informacji

    Lex, Intranet


 

Załączniki

Powiadom znajomego