Nabór kandydatów na stanowisko inspektora w Dziale Spraw Obywatelskich Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich
Informacja o wynikach naboru
na stanowisko inspektora
w Dziale Spraw Obywatelskich
Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Komisja rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko został wybrany Pan Marcin Skrzypczak.
Uzasadnienie wyboru:
W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 13 kandydatów spełniających wymogi formalne. W naborze brało udział 12 osób. Komisja zweryfikowała oferty oraz przeprowadziła z kandydatami test i rozmowę kwalifikacyjną.
Pan Marcin Skrzypczak wykazał się znajomością zagadnień wymaganych w ogłoszeniu o naborze.
Komisja wysoko oceniła treść i poprawność wypowiedzi kandydata. Udzielał on odpowiedzi adekwatnych do zadawanych pytań, wykazał się również dużą umiejętnością ogólnej autoprezentacji.
Przewodnicząca Komisji
Maria Nowocień
Wałbrzych, 4.06.2009r
INFORMACJA
o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej
na stanowisko inspektora
w Dziale Spraw Obywatelskich
Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Termin:
Dnia 2 czerwca 2009 roku o godzinie 9.00 w sali nr 26 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1 odbędzie się test oraz rozmowa kwalifikacyjna.
Jolanta Fajdasz - Sekretarz Komisji
Wałbrzych, dnia 26.05.2009
Prezydent Miasta Wałbrzycha
ogłasza nabór kandydatów
na stanowisko inspektora
w Dziale Spraw Obywatelskich
Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich
Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
1. Wymagania niezbędne:
-obywatelstwo polskie
-wykształcenie wyższe administracyjne lub ekonomiczne
-staż pracy min. 3 lata
2. Wymagania dodatkowe:
-umiejętność pracy w zespole
-umiejętność obsługi komputera w stopniu zaawansowanym,
-doświadczenie w zakresie obsługi klienta
-znajomość ustaw wymienionych w opisie stanowiska pracy
3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku
-sprawy związane z wydawaniem dowodów osobistych w tym praca w archiwum kopert dowodowych
Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy
Wymagane DOKUMENTY
4. Wymagane dokumenty:
- Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej (własnoręcznie podpisany)
- List motywacyjny(własnoręcznie podpisany)
- Kserokopie świadectw ukończenia szkół
- Kserokopie potwierdzeń ukończonych kursów, szkoleń.
- Kserokopie świadectw pracy
- Referencje mile widziane.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223).
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
-
treść składanych przez kandydatów oświadczeń wymienionych w pkt. 4 musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze
-
dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski
UWAGA:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 22.05.2009r. na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.
Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
Kandydaci spełniający wymagania formalne w terminie 7 dni od dnia zakończenia składania dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze są informowani telefonicznie o zakwalifikowaniu się do dalszego etapu naboru.
Osoby, które nie spełniły wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu będą informowane na piśmie wraz z odesłaniem dokumentów.
Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.
Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona niezwłocznie po przeprowadzonym naborze na tablicy informacyjnej oraz opublikowana w Biuletynie.
OPIS STANOWISKA PRACY
Nazwa i adres jednostki |
Urząd Miejski w Wałbrzychu,ul. J. Matejki 1, 58-300 Wałbrzych |
Nazwa stanowiska pracy |
Inspektor |
Kod komórki: |
WOiSO.DSO. |
Kategoria zaszeregowania: |
|
CELE ISTNIENIA STANOWISKA PRACY |
Celem stanowiska jest realizacja zadań związanych z wydawaniem dowodów osobistych, tj. przyjęcie wniosku o wydanie dowodu osobistego, wydanie dowodu osobistego, wydanie zaświadczenia o utracie dowodu osobistego, unieważnienie dowodu osobistego, prowadzenie korespondencji. |
MIEJSCE W STRUKTURZE ORGANIZACYJNEJ |
Podlega:
|
Zastępcy Naczelnika Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich |
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ |
| |
WYMOGI KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE |
|
Wymagane wykształcenie |
konieczne: wyższe pożądane : wyższe administracyjne |
Wymagane uprawnienia |
- |
Doświadczenie zawodowe |
min. 3 lata (mile widziane doświadczenie w pracy na bazach danych osobowych) |
Wymagana wiedza specjalistyczna |
|
WYMOGI KWALIFIKACYJNE DODATKOWE | |
Wymagane umiejętności i zdolności |
z klientami.
|
Zakres dostępu do informacji |
|