W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Nabór kandydatów na stanowisko Podinspektora w Zespole Księgowości Podatkowej Dział Dochodów Gminy Wydziału Budżetu i Finansów

  

 

Informacja o wynikach naboru

na stanowisko podinspektora

w Dziale Dochodów Gminy

Wydziału Budżetu i Finansów

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu



    Komisja rekrutacyjna informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wyżej wymienione stanowisko została wybrana Pani Agnieszka Błaszczak zamieszkała w Wałbrzychu.


    Uzasadnienie wyboru:

    W wyniku ogłoszenia o naborze na w/w stanowisko pracy aplikacje przesłało 15 kandydatów spełniających wymogi formalne. W naborze brało udział 9 osób. Komisja zweryfikowała oferty oraz przeprowadziła z kandydatami test i rozmowę kwalifikacyjną.

    Pani Agnieszka Błaszczak wykazała się znajomością zagadnień wymaganych w ogłoszeniu o naborze.

    Komisja wysoko oceniła treść i poprawność wypowiedzi kandydatki. Udzielała ona odpowiedzi adekwatnych do zadawanych pytań, wykazała się również dużą umiejętnością ogólnej autoprezentacji.



Przewodnicząca Komisji

Agnieszka Sobkowska


Wałbrzych, 12.06.2009r

 

INFORMACJA

o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej

na stanowisko Podinspektora

w Zespole Księgowości Podatkowej w Dziale Dochodów Gminy

Wydziału Budżetu i Finansów

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu


UWAGA

Uprzejmie informuję, że nastąpiła zmiana miejsca przeprowadzenia naboru na w/w stanowisko pracy. Nabór odbędzie się dnia 8.06.2009 o godz. 9.00 w sali nr 26 w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, Pl. Magistracki.


Jolanta Fajdasz - Sekretarz Komisji

Wałbrzych, dnia 2.06.2009r.


 

 

 

INFORMACJA

 

o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej

 

    na stanowisko Podinspektora

     

w Zespole Księgowości Podatkowej w Dziale Dochodów Gminy

 

Wydziału Budżetu i Finansów

 

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu



Termin:

Dnia 8 czerwca 2009 roku o godzinie 9.00 w sali Oliwkowej (s.28) w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu, ul. Matejki 1 odbędzie się test oraz rozmowa kwalifikacyjna.


Jolanta Fajdasz - Sekretarz Komisji

Wałbrzych, dnia 29.05.2009

 

Prezydent Miasta Wałbrzycha

ogłasza nabór kandydatów

na stanowisko Podinspektora

w Zespole Księgowości Podatkowej

Dział Dochodów Gminy

Wydziału Budżetu i Finansów

Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu

 

1. Wymagania niezbędne:

- wykształcenie średnie i min. 3 letni staż pracy lub wykształcenie wyższe

2. Wymagania dodatkowe:

- specjalistyczna wiedza z zakresu ogólnego prawa podatkowego,

-doświadczenie w zakresie obsługi klienta,

-doświadczenie z zakresu księgowości,

-umiejętność interpretacji i stosowania aktów normatywnych,

-obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność,

-fachowość i profesjonalizm w działaniach,

-umiejętności interpersonalne,

-samodzielność w myśleniu i działaniu,

-obsługa programów komputerowych,

3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku

- prowadzenie księgowości podatkowej,

- rozliczanie inkasentów

- prowadzenie postępowań w sprawie określenia wysokości zobowiązania podatkowego


Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku został wyszczególniony w opisie stanowiska pracy


Wymagane DOKUMENTY

4. Wymagane dokumenty:

    - Życiorys z przebiegiem pracy zawodowej(własnoręcznie podpisany)

    - List motywacyjny(własnoręcznie podpisany)

    - Kserokopie świadectw ukończenia szkół

    - Kserokopie potwierdzeń ukończonych kursów, szkoleń.

    - Kserokopie świadectw pracy

    - Referencje mile widziane.

    - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
    z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. Nr 223).

    - Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

    - Oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych

    UWAGA:

  • treść składanych przez kandydatów oświadczeń wymienionych w pkt. 4 musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze

  • dokumenty składane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski


Oferty należy składać w zamkniętych kopertach ze wskazaniem jakiego stanowiska oferta dotyczy oraz podanym adresem zwrotnym w terminie do dnia 22.05.2009r. na adres: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Spraw Pracowniczych, Pl. Magistracki 1, 58 - 300 Wałbrzych.


Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.


Kandydaci spełniający wymagania formalne w terminie 7 dni od dnia zakończenia składania dokumentów, określonego w ogłoszeniu o naborze są informowani telefonicznie o zakwalifikowaniu się do dalszego etapu naboru.


Osoby, które nie spełniły wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu będą informowane na piśmie wraz z odesłaniem dokumentów.


Informacja o terminie przeprowadzenia rozmowy oraz testu kwalifikacyjnego zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1.


Informacja o wyniku naboru wraz z uzasadnieniem zostanie upowszechniona niezwłocznie po przeprowadzonym naborze na tablicy informacyjnej oraz opublikowana w Biuletynie.

 

OPIS STANOWISKA PRACY


Nazwa stanowiska pracy: Podinspektor

Komórka organizacyjna: Zespół Księgowości Podatkowej

Kod komórki: WBiF/DDG



Cele istnienia stanowiska pracy

Celem stanowiska jest prowadzenie księgowości podatkowej


Miejsce w strukturze organizacyjnej

Podlega: Głównemu Specjaliście Zespołu Księgowości Podatkowej, Zastępcy Naczelnika Działu Dochodów Gminy, Naczelnikowi Wydziału Budżetu i Finansów, Skarbnikowi

Zastępuje : pracowników prowadzących księgowość podatkową

Zastępowany jest przez : jw.


Zakres wykonywanych zadań


1. prowadzenie księgowości podatkowej z tytułu podatków i opłat lokalnych

  1. prowadzenie w księgach rachunkowych prawidłowej ewidencji przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat w w/w zakresie

  2. kontrola terminowości wpłat od podatników i inkasentów,

  3. wszczynanie i prowadzenie postępowań w sprawie określenia wysokości zobowiązania podatkowego oraz określenia wysokości odsetek za zwłokę,

  4. wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych

  5. przestrzeganie rozporządzenia w sprawie zasad rachunkowości i planu kont w zakresie ewidencji podatków, opłat i niepodatkowych należności budżetowych dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego,

  6. terminowe i rzetelne podawanie danych do sprawozdań oraz wniosków,


Wymogi Kwalifikacyjne Niezbędne

Wymagane wykształcenie

konieczne : średnie

pożądane : wyższe

Wymagane uprawnienia


Doświadczenie zawodowe

preferowane doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub rządowej

Wymagana wiedza specjalistyczna

    Kompleksowa wiedza z zakresu spraw wykonywanych na zajmowanym stanowisku, a zwłaszcza znajomość przepisów:

  • ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,

  • ustawy Ordynacja podatkowa,

  • ustawy o finansach publicznych,

  • ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego,

  • ustawy o rachunkowości,

  • ustawy o opłacie skarbowej

    i rozporządzeń wykonawczych do w/w ustaw

Wymogi kwalifikacyjne dodatkowe

Wymagane umiejętności i zdolności

  1. Doświadczenie w zakresie obsługi klienta,

  2. Doświadczenie z zakresu księgowości

  3. Umiejętność stosowania i interpretacji aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów regulujących sprawy na zajmowanym stanowisku,

  4. Obowiązkowość, terminowość i dyspozycyjność,

  5. Fachowość i profesjonalizm w działaniach,

  6. Umiejętności interpersonalne a także samodzielnego myślenia i działania,

  7. Obsługa programów komputerowych w środowisku Windows i pakiet OpenOffice




 

Załączniki

Powiadom znajomego